ידע הוא לא כוח, הוא רק פוטנציאל לכוח

$(function(){setImageBanner('7eb8f6b7-a779-4ae4-9c34-29c02431db7d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37801,'Image','');})

לרוב אנשים לא באמת עושים משהו עם הידע שהם רוכשים ולכן ידע לכשעצמו הוא ממש לא כוח, הוא רק פוטנציאל. אם אתם לא משתמשים בידע כדי לשפר את הביצועים שלכם ומקדמים את עצמכם לעבר המטרות שלכם, אתם פשוט חוטאים, כי יש לכם פוטנציאל ואתם יודעים שאתם יכולים לעשות דברים גדולים, אבל זה נשאר בגדר חלום...

ידע הוא רק פוטנציאל לכוח

רוב האנשים הולכים ללמוד תואר, עושים קורסים, משקיעים המון זמן, המון כסף, הרבה מאוד אנרגיה, ובסוף מה? לרוב הם לא באמת עושים משהו עם הידע הזה ולכן ידע לכשעצמו הוא ממש לא כוח, הוא רק פוטנציאל.

אם בן אדם הולך, לומד ומשקיע אבל בסופו של דבר לא עושה פעולות אמיתיות שמייצרות תוצאות, זה לא שווה כלום.

יש המון אנשים עם ידע נרחב שלא עושים איתו כלום ומצליחים הרבה פחות מאנשים עם הרבה פחות ידע מהם, כי היקום מודד אותך על פי תוצאות ולא על פי כוונות.

בזמן האחרון נהיה קצת יותר טרנדי ללכת להרצאות, לקרוא ספרים ולעשות התפתחות אישית, שזה מדהים! אבל הבעיה האמיתית בטרנד הזה היא שרוב האנשים הולכים להרצאות, מקבלים המון אנרגיה, מתלהבים ממש ויום אחרי זה חוזרים לשגרה ולא עושים כלום. במצב אחר הם מציבים לעצמם מטרות לקראת שנת 2020, עובדים עליהן שבוע ואז זונחים את הרשימה עד השנה הבאה.

אם אתם לא משתמשים בידע כדי לשפר את הביצועים שלכם את הפעולות שלכם ועושים מעשים שאמורים לקדם אתכם לעבר המטרות שלכם, אתם פשוט חוטאים, כי יש לכם פוטנציאל, אתם יודעים שאתם יכולים לעשות דברים גדולים, אבל זה נשאר בגדר חלום.

ושלא תבינו לא נכון - אני ממש לא נגד למידה! אני קורא ספרים כל יום, אני משתדל תמיד להיות רשום לפחות לקורס אחד כל פעם ואני הולך להרצאות בערך פעם בחודש, אבל זה ממש לא נגמר שם, העבודה העצמית וההתפתחות האישית ממש לא נגמרת בללמוד, היא רק מתחילה שם.

יש המון אנשים שיכולים לתת לכם ידע מדהים ותאוריות מעולות להצלחה, אבל איך תוכלו לדעת מה באמת רלוונטי אליכם ומה באמת מתאים לכם ומה בכלל נכון אם אתם לא מנסים את זה בעצמכם?

תחשבו על כל דבר שלמדתם בחיים, ניקח לדוגמה נהיגה, האם ידעתם לנהוג טוב אחרי שעברתם את מבחן התאוריה?  אני מניח שלא, אתם יודעים לנהוג היום טוב ובצורה אינטואיטיבית כי אתם עברתם תהליך של התפתחות ולמידה שמגיע מתוך ניסוי וטעיה.

בהתחלה עליתם לרכב מפוחדים, חשבתם וחישבתם כל פעולה, קלאץ׳, ברקס, הילוך ראשון, הילוך שני, מראות ואיתותים, הכל נראה קשה, הכל נראה מסובך והכל נראה כל כך מפחיד, אבל לאט לאט ככל שנהגתם שוב ושוב אני מניח שהשתפרתם וכנראה שהיום אף אחד מכם לא באמת חושב יותר מידי כשהוא נוהג על הנהיגה מכיוון שזה נהיה תהליך אינטואיטיבי ואוטומטי.

ולמה אני אומר לכם את זה? חשוב לי לומר שכדי ללמוד דברים חדשים ולפתח מיומנויות חדשות לא מספיק לקרוא ספר או ללכת לאיזה קורס, צריך ללכת ולהתנסות בזה, צריך לטעות, להיכשל, ללמוד מהטעויות, לנסות שוב ורק אז זה ייטמע במוח ויהפוך לאוטומטי ושיגרתי, ואז אפשר לעבור לדבר הבא...

וכן, תמיד מפחיד לעשות דברים חדשים בפעם הראשונה, גם לנהוג על הרכב פעם ראשונה זה מאוד מפחיד, אבל אי אפשר להיות נהג מרוצים רק מללמוד תיאוריה.

אורי נחום, מומחה לשיווק ומיתוג דיגיטלי

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה