החיבורים המפתיעים שמנסה ליצור דומרני כדי להשתלט חזרה על אשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ea9f69c3-7deb-418c-a822-260c3a73ba00','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,44215,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ea9f69c3-7deb-418c-a822-260c3a73ba00','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,44215,'Image','');},15]]);})

לאחר שהארגון שלו התפורר וארגונים אחרים השתלטו על עסקיו בלי להשאיר לו פירורים, דומרני מנסה ליצור קואליציות וחיבורים עם כנופיות וארגונים שהיו נחשבים לאויבים.
הוא יודע שבעולם הפשע זה או שאתה כאן או שאתה לא קיים

שלום דומרני, מתוך יוטיוב

שלום דומרני, מי שהיה נחשב לראש ארגון הפשע מהגדולים בישראל, מתקשה לחזור לעצמו ולעוצמה שהייתה לו קודם לכניסתו לכלא למשך של שש וחצי שנים.

דומרני בגיל 47 לא רוצה או לא יכול לפרוש מעולם הפשע (מה שהוא מגדיר כעולם העסקים) והוא מנסה לחזור לשלוט באשדוד, אשקלון והסביבה.

נראה שהניסיונות שלו לשקם באת ארגון הפשע שלו, עדין לא עולות יפה והמתחרים המרים שלו עדין בשליטה מלאה  והם פועלים לסכל כל ניסיון שלו להרים את הראש ולחזור לעניינים על חשבונם. כן וגם מחכים להזדמנות לחסל אותו.

דומרני שהתגרש בזמן שהייתו בכלא  עבר לגור בפנטהאוז יוקרתי ומאובטח 24/7 על הים באשקלון, כשבמבצר שלו במושב עוצם, מתגוררת גרושתו עופרה וילדיו.

את החלל שנוצר בזמן שהייתו בכלא, ניצלו בני שלמה, אייל נגר והמאפיה הגיאורגית שהפכו לכוח משמעותי, אלים וחסר פשרות ששולט היום באשדוד.

גם המאפיה הרוסית של מיכאל טנסקי נכנסו לאשדוד מבאר שבע והחלו לפעול בעיר במטרה להשתלט עליה.

כך גם עבריינים שמזוהים עם האחים לביא בקשו להצטרף לחגיגה כדי לנגוס מהעוגה שהשאיר אחריו דומרני.

וכך גם חיילים שלו לשעבר - הפכו לעצמאיים ולקחו לעצמם בלי לחלק לו מהשלל.

וכמו בסיפור – סבתא בשלה דייסה – נתנה ל... ול... ול... ורק לדומרני לא נשאר....

דומרני לקראת השחרור

אבל דומרני החליט לקחת בחזרה את מה שהוא מרגיש ששלו באמצעות שיקום את הארגון מההריסות, לחזק ולבצר את מעמדו ממגרשו הביתי באשקלון , להחזיר לו את "העסקים" הגדולים באשדוד ולשלוח מסר ברור שהוא עדין כאן כי בעולם הפשע אתה לא יכול לסגת לאחור – או שאתה כאן, או שאתה לא קיים.

באשקלון דומרני מעסיק חיילים שישמרו עליו, אך אלו לא מספיקים כדי להחזיר עטרה ליושנה ולשלוט על הכסף הגדול באזור הדרום. הארגון שלו התפורר, מעט מאוד אנשים נותרו נאמנים לו ובתוך הארגון שלו לשעבר נוצרו סכסוכים בינם לבין עצמם. הערכה היא שכ 20 חיילים עומדים היום לרשותו.

הקושי הגדול של דומרני הוא מהעובדה שהוא לא מייצר היום מזומנים בשוטף ולכן הוא צריך להסתמך על רכוש ששמר מהעבר. לא ידוע כמה אוויר כלכלי יש לו וכמה נשאר לו (יש שמעריכים שהוא עדין שווה הרבה מאוד, אבל מי באמת יודע?).

כדי לתחזק ארגון חזק שילחם בארגונים פעילים שהשתלטו על מוקדי הכסף הגדול, צריך הרבה כסף, כמאות אלפי שקלים בחודש ובלי הכנסה קבועה הכסף שלו עשוי מתי שהוא להיגמר.

השם שדומרני יצר לעצמו בעולם הפשע הוא של קמצן, כמי שלא יודע לשחרר ולפנק את חייליו.
כדי שהוא יצליח לרכוש נאמנויות חדשות, הוא יצטרך לשחרר הרבה כסף ולא רק חלומות, או לחלופין להסתמך על חיילים של כנופיות באמצעות שותפויות וחלוקת רווחים עתידיים.

בשבוע שעבר נראה כי דומרני ביקש לעשות מהלך משמעותי בחזית של אשדוד -
שני עבריינים המזוהים עם ארגונו נעצרו כשהיו בדרכם לחסל את אייל נגר ובכיר אחר בארגון של בני שלמה אויבו המר ביותר והשליט היום בעיר אשדוד.
החיילים שיצאו למשימת החיסול נעצרו על ידי בלשי ימ"ר לכיש ברחוב מרכזי בעיר כשברשותם מסכות ואקדח. הם שמרו על זכות השתיקה ומעצרם הוארך בבית המשפט.

חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מרחב לכיש חושדים כי בעקבות הסדר החדש בארגון של דומרני, חוסל לפני כחודש יד ימינו והגזבר לשעבר אבי ביטון, ושניים מחייליו הבכירים נפצעו באורח קשה מאוד. החשד הוא שדומרני או מי מבכירי ארגונו נתן את ההוראה לאנשיו לחסל את ביטון שהפריע להם. שלושה ממקורביו של דומרני נעצרו לחקירה אבל לאחר עשרה ימים במעצר שוחררו לאחר שלא הצליחו להוכיח שהם מעורבים ברצח או שדומרני הוא זה ששלח אותם לחסל את ביטון.

דומרני מימין ובני שלמה

קצין משטרה במחוז הדרומי  אומר - "היה ברור לנו שדומרני  לא יישב בשקט בחיבוק ידיים ולא יעשה כלום. הוא ידע מהר מאוד לזהות מי נאמן לו ועם מי כדאי לו לעשות בריתות וחיבורים כדי להחזיר מבחינתו עטרה ליושנה כדי לשוב ולהיות 'המלך של לכיש'. הוא יותר מתוחכם, עוצמתי, פחות סבלני, אבל כמו תמיד נשאר אלים ואכזרי למי שבוגד בו. הוא עשה ניקיון בארגון שלו ואת העשבים השוטים הוא עקר והשאיר סביבו קבוצה של 20 איש בערך שנאמנים לו שהוא בוטח בהם שבחקירות משטרה ישמרו על זכות השתיקה ולא ימכרו אותו וישמשו נגדו עדי מדינה או סוכנים סמויים".

הקואליציה החדשה שרוצה להקים דומרני:

דומרני חבר לאחרונה למאפיה הרוסית באשדוד בראשותו של העבריין מיכאל טנסקי, שעצור ונאשם בימים אלה בתיק סחיטה כליאה ואיומים. הוא רוצה להיעזר בחיילים האלימים של טנסקי שנמצאים ברחובות העיר אשדוד.
מיכאל טנסקי, צילום דודי לוי כאן דרום

כמו כן, אנשיו של דומרני מנהלים מגעים מתקדמים עם אנשיו של העבריין אדם דפס מאשדוד שעומד להשתחרר מהכלא ולחזור לאשדוד.

בעל ברית נוסף שדומרני מנסה לצרף אליו הוא העבריין אמיר פרס, בן ה 37 גם הוא מאשדוד.

אדם דפס

ברית נוספת ומפתיעה שנרקמת לאחרונה ונמצאת בשלבים של מגעים ראשוניים היא חזרה לשיתוף פעולה בין דומרני לאחים עמוס ואופיר לביא, לאחר שהשלושה היו בנתק במשך למעלה משנתיים עקב סכסוך קשה. האחים לביא נרדפים על ידי בני שלמה ואנשיו וספגו ממנו מכות קשות וגם השפלות (כמו מטען חבלה שהתפוצץ במהלך חתונתו של עמוס לביא עצמו).

קצין משטרה במחוז הדרומי אומר- "להערכתי הם יסלקו את המוקשים שהיו ביניהם בשנים האחרונות ויחברו אחד לשני כדי ליצור עוצמה מול אייל נגר והמאפיה הגיאורגית ולהשתלט על אשדוד. יש לדומרני ולאחים לביא הרבה מה להפסיד אם הנתק ביניהם יימשך.

עמוס לביא ורעייתו לאחר הפיצוץ בחתונה, מתוך יוטיוב

דומרני לא יכול להרשות לעצמו לגייס חיילים אלמונים מהחשש להחדרת סוכנים סמויים לארגון ולכן הוא חייב לבסס את ארגונו על עבריינים מוכרים שלא יהיה חשש כי הם יהפכו לעדי מדינה.

הוא חייב לפעול  ישירות רק מול ראשי קבוצות כדי לא להשאיר טביעות אצבע או כל יכולת לקשור אותו לפעילות העבריינית.

הסוכנים שפירקו את הארגונים:

דומרני, כמו ראשי ארגוני פשיעה אחרים, חוששים היום יותר מתמיד מסוכנים סמויים ועדי מדינה שיפרקו אותם מבפנים –

כך הפעילה המשטרה לפני כעשרה חודשים, סוכן  בשם "אלפא" בתוך הארגון של דומרני והביא למעצר של 34 עבריינים רבים שהיו סוחרים בסמים באמצעות הטלגרם. חלקם היו מעורבים בתקריות ירי.

כך שוטרי היחידה המרכזית במשטרת מרחב לכיש חשפה בשבוע שעבר כי הסוכן "סנסאי", א', עבריין בתחום הסמים האלימות והרכוש שהפעילה במשך תשעה חודשים הפליל כ-30 עבריינים שרובם מזוהים או מקורבים לארגון הפשע של בני שלמה ויד ימינו אייל נגר. א' רכש מאותם עבריינים סמים קשים בעיקר קוקאין וקריסטל מת' במאות אלפי שקלים.
למרות המעצרים – המשטרה לא הצליחה להגיע אל הראשים – בני שלמה ואייל נגר כי הארגון שלהם ממודר.

כך בשנה האחרונה המשטרה הפעילה את העבריין שזכה לשם "ניקיטה", ששימש כסוכן סמוי  בארגון של ראש המאפיה הרוסית, מיכאל טנסקי.
מאחר שהארגון של טנסקי לא היה ממודר, "ניקיטה" הצליח להפליל את טנסקי ובכירים בארגון.
טנסקי נעצר והוגש כתב אישום חמור נגדו.

שלושת הסוכנים שהופעלו בהצלחה רבה באזור לכיש היו עבריינים שהסתבכו בפשיעה חמורה או כאלה שהחליטו לנקום בבוסים הקמצנים שלהם, שלא דאגו להם להוצאות מחיה ועורכי דין שיגנו עליהם בבתי משפט.

דומרני אחרי שישב בכלא 6.5 שנים, זהיר מאוד, הרבה יותר מאי פעם -  אנשיו עושים בדיקות יסודיות וקפדניות לחיילים החדשים שמצטרפים אליהם -  כולל בדיקות של טלפונים סלולריים ומעקבים סמויים אחריהם.

האם דומרני יצליח לחזור? האם המלחמה שנרגעה עומדת שוב להתפוצץ לנו בפנים? האם אויבים יהפכו לשותפים רק בגלל שנאת המן (כי אהבת מורדכי אין שם).

מה שבטוח שמדובר בשקט לפני הסערה ומישהו יהיה חייב בסוף ליפול. 

לכל הכתבות על אירגוני הפשיעה באשדוד - כנסו כאן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה