הזוג המבוגר שביתם נשרף השבוע באשדוד נותרו חסרי כל: "לא יודעים מאיפה להתחיל"

$(function(){setImageBanner('dc95ede2-a2ba-4ebd-a7a2-f1b36763dea9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

שריפה שפרצה בתחילת השבוע בדירתם של ילנה (60) ויורי (65) מאשדוד, כילתה כליל את תכולת הדירה ופגעה קשות בדירה שזקוקה לשיפוץ בדחיפות כדי שיוכלו לשוב לגור בה. בתם ויקטוריה: "לא נשאר להם כלום". הצטרפו לסייע גם אתם

זה קרה בערב יום ראשון האחרון ברחוב הכלנית באשדוד. כוחות גדולים של כיבוי והצלה הוזעקו לכבות את השריפה שפרצה בדירתם של ילנה (60) ויורי (65) שנפגע באורח בינוני משאיפת עשן ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. 

ביום שלמחרת התברר הההרס הרב שנגרם לדירה. "כמעט כל הבית נשרף" - אומרת ויקטוריה, בתם של בני הזוג. "זה קרה שלשום בערב. אבא שלי, שהיה הראשון לפתוח את הדלת, קיבל את כל העשן לפרצוף ונזקק לטיפול. אתמול הוא שוחרר מבית החולים והוא מרגיש יותר טוב". 

הדירה לאחר השריפה

"כל הבית הרוס לחלוטין, אין חשמל, אין כלום, כל הקירות פיח" - היא מוסיפה. "לא נשאר להורים שלי כלום ולצערנו גם אין ביטוח לדירה. הכבאים בעצמם לא יודעים להצביע מאיפה זה התחיל. יודעים שזה התחיל מחדר השינה, אבל ממה בדיוק הם לא יודעים".

לדבריה, הוריה ואחותה הצעירה ממנה שמתגוררת יחד איתם בדירה משתכנים באופן זמני בביתה שבאשדוד. "אין לנו כאן עוד משפחה, זה רק אנחנו" - היא אומרת. "זה המצב, אנחנו אפילו לא יודעים מאיפה להתחיל. צריך להחליף את הכל מאפס".

הדירה לאחר השריפה

"אני אפילו לא יודעת למי פונים במקרים כאלו, מה עושים, איך עושים?" - היא מוסיפה. "דיברתי עם חברת החשמל והם הסבירו לי שאני צריכה לקחת חשמלאי באופן פרטי שיתקן את הכל, וברגע שסיים לפנות אליהם והם יחברו את הדירה לחשמל".

נכון לעכשיו, היא אומרת, יש אישור להיכנס לדירה ובני המשפחה כבר החלו בפינוי של כל הרהיטים ומוצרי החשמל שנשרפו כליל. "עכשיו אנחנו צריכים אנשי מקצוע, אבל להורים שלי אין כסף ואני לא יודעת אם הבנק גם ייאשר להם הלוואה" - אומרת ויקטוריה.

"כמובן שאנחנו עוזרים במה שאפשר ואנסה בעצמי לקחת הלוואה" - היא מוסיפה, "אבל אין ספק שכל עזרה תהיה משמעותית, גם אם לא בחינם אלא במחיר סביר כדי שיוכלו לעמוד שוב על הרגליים". 

לפרטים נוספים ולסיוע חייגו: 054-696-7756 (ויקטוריה) או  0546889046 (אנסטסיה)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה