כבר לא שומר על זכות השתיקה - תומר אלפסי הנאשם ברצח נדב בוחניק העיד לראשונה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8b478997-6f26-41b3-a2e3-3fabed598e9c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8b478997-6f26-41b3-a2e3-3fabed598e9c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15]]);})

אחרי ששמר על זכות השתיקה בחקירותיו, תומר אלפסי עלה להעיד במשפט בו הוא מואשם ברצח נדב בוחניק ז"ל. אלפסי טוען כי דרס את נדב ז"ל בשוגג ולא ידע כלל כי הוא זה שרוכב על האופנוע, אלא שבחקירת התביעה הוא החל להתפתל בתשובותיו ולשנות את גרסתו. לדבריו, החפץ החד בו נדקר נדב, נועד לאזן את גלגלי המרצדס עליה נהג, כשניסה להגן על עצמו מפני המנוח שזה עתה נדרס על ידו. היום נמשכה חקירתו הנגדית בבית המשפט

תומר אלפסי - החשוד ברצח

כמעט שנתיים אחרי האירוע שזעזע את העיר, תומר אלפסי, הנאשם ברצח נדב בוחניק ז"ל, מעיד לראשונה מעל דוכן העדים. עד כה שמר אלפסי על זכות השתיקה, אולם כעת כאמור, הוא מציג את גרסתו לראשונה בתיק.

אלפסי, כזכור, הואשם שדרס את את בוחניק ז"ל אשר רכב על אופנוע ברובע ט"ו ולאחר שזה כביכול ניסה לברוח - הוא דקר אותו למוות באמצעות סכין, זאת על רקע סכסוך ביניהם. ואולם, בעדותו הוא טוען כי לא דרס את נדב ז"ל בכוונה תחילה ואף לא ידע כלל כי הוא זה שרוכב על האופנוע.

לדבריו, היה זה לכאורה שבריר שנייה של חוסר תשומת לב שהוביל לכך שהתנגש בנדב ז"ל. "לא דרסתי אותו בכוונה" - הוא אמר. "ראיתי אותו, אבל ראיתי שהוא נסע ולא שמתי לב. עליתי את העלייה, הייתי בטלפון, אני זוכר שקיבלתי שיחה ממש באותן שניות".

צילום מסך

אלפסי המשיך וטען בעדותו כי ברגע שירד מהרכב, נדב ז"ל החל לקלל אותו ובין השניים התלקח עימות במהלכו אלפסי דקר את נדב ז"ל, תוך כדי שניסה לכאורה להגן על עצמו – זאת לטענתו - באמצעות כלי חד שנועד ליצור איזון ברכב עליו נהג.

"יצאתי מהרכב וראיתי שהוא מקלל ומקלל...אמרתי לו תזוז, ניסיתי להרחיק אותו והוא בא עם הקסדה, נתן לי אותה בראש. ניסיתי להדוף אותו ולהגן, קיבלתי את המכה ונתתי לו מכה כדי להדוף אותו"

יש לציין כי תיעוד האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה סותר באופן מובהק את גרסתו של אלפסי, שכן לפיו רואים אותו בבירור מאיץ את נסיעתו לקראת הפגיעה בנדב ז"ל שרכב על האופנוע לפניו. לאחר מכן הוא תועד יוצא מהרכב, ניגש לנדב ומושך אותו בכוח ולאחר שזה התנגד, הוא תועד מטיח אותו בחוזקה על הרצפה - מה שלא אופייני לאדם שזה עתה דרס אדם אחר. 

תומר אלפסי מואשם ברצח נדב בוחניק (צילום מעמוד הפייסבוק)

בחקירה הנגדית, טענה התביעה כי אלפסי עקב אחרי האופנוע של נדב עוד קודם התאונה. אלפסי העיד בתחילה כי לא עשה זאת, אולם לאחר שצפה בתיעוד האיתורן ומצלמות האבטחה, הוא הודה שהבחין באופנוע ורצה לדעת מי הרוכב ולכן נסע אחריו.

גם כשנשאל האם הוא ונדב ז"ל היו מסוכסכים הופיעו לכאורה סתירות בעדותו. בתחילה הוא העיד כי לו ולנדב ז"ל אמנם היכרות מוקדמת, אך בניגוד לנטען בכתב האישום, הם לא היו מסוכסכים.

ואולם, בחקירה הנגדית עלה כי השניים היו מעורבים באירועי אלימות שונים שהתרחשו במהלך השנה קודם הרצח. אלפסי בעצמו העיד כי התעורר חשד בסביבתו שנדב ז"ל לכאורה ניסה לפגוע בו (שבר לו בקבוק על הראש במהלך קטטה במועדון לילה ואף הצית את רכבו) ולחילופין שהוא אף דקר את נדב במהלך בילוי בבר, אולם לטענתו זה לא קרה מעולם. עוד עלה כי היה ניסיון של אביו של אלפסי ודודו של נדב ז"ל להשכין שלום בין השניים, זאת לכאורה, על רקע הסכוסוך המתמשך ביניהם.

עו"ד חן עסיס מטעם התביעה הוסיפה ושאלה את אלפסי מדוע ברח מהזירה ולא דיווח על האירוע למשטרה. "זרקת את הרכב בזלמן, קראת לחברים, הבריחו אותך אחר כך לאשקלון ומשם לשדרות" – היא הטיחה בו, ואילו אלפסי השיב: "תפסיקי להגיד שברחתי, אני לא ברחתי. עליתי לרכב, הסתכלתי אחורה שהוא לא רץ אליי, ראיתי שהוא קם והכל בסדר, שלא קרה לו כלום, שהוא הלך. הסתכלתי במראות שוב והלכתי".

באשר לטענה כי הוברח מיד לאחר האירוע אל מחוץ לעיר, הוא השיב: "ממש לא הבריחו אותי. הלכתי למשפחה שלי בשדרות והתייעצתי ואמרו לי - תירגע קודם כל ותלך למשטרה. יום אחרי באתי ללכת למשטרה...".

כאמור, סתירות רבות בעדותו של הראשונה של אלפסי בנוגע למה שהתרחש באותו היום ברגעיו האחרונים של נדב בוחניק ז"ל. עפ"י פרוטוקול הדיון, נראה כי אלפסי מתפתל אל מול שאלותיה הנוקשות של התביעה ואף משנה את גרסתו בחלק מהמקרים. היום הוא שב אל דוכן העדים בבית המשפט.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה