תחנת הרכבת באשדוד תיסגר עד תחילת החודש הבא

$(function(){setImageBanner('e027c4c6-a02e-4346-82b7-2378bbcc7e09','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

בשל הסגר והמיעוט בנוסעים, ברכבת ישראל החליטו להקדים את עבודות התשתית והפיתוח, והחל ממחר (ג') תיסגרנה כל התחנות דרומית לתחנה ת"א ההגנה ובהן גם תחנת "עד הלום" באשדוד למשך שלושה שבועות. הפרטים המלאים בכתבה

קרדיט: רכבת ישראל

לאור הירידה בכמות הנוסעים עם כניסתו של הסגר לתוקף, רכבת ישראל מקדימה את ביצוען של עבודות תשתית נרחבות וחיוניות שתוכננו להתבצע במהלך השנה הקרובה לצרכי פיתוח מסילות וקווים חדשים, וכן תחזוקת מסילות בקווים הקיימים.

העבודות, יתבצעו במוקדים רבים ממרכז הארץ ודרומה ויכללו בין היתר עבודות תשתית, תחזוקה ופיתוח. בנוסף, תנצל הרכבת את החודש הנוכחי על מנת להמשיך ולשדרג תחנות נוסעים רבות, לצורך שיפור מרכיבי הנגישות והשירות לנוסעים בתחנות אלה.

בשל העבודות, החל ממחר (שלישי) תיסגר תחנת "עד הלום" אשדוד יחד עם כל התחנות הדרומיות של רכבת ישראל (עד לתחנת ת"א ההגנה) למשך 3 שבועות, עד ליום רביעי ה-03.02. כמו כן לא תופעלנה רכבות בקו הרצליה-ירושלים יצחק נבון, ובקו ראש העין צפון-ראשל"צ משה דיין-באר שבע.

תחנות נוספות שייסגרו לשירות בפרק הזמן המדובר: ראש העין צפון, פ"ת סגולה, פ"ת קריית אריה, בני ברק, לוד, לוד גני אביב, כפר חב"ד, מודיעין מרכז, פאתי מודיעין, ירושלים יצחק נבון, צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, רמלה, בית שמש, באר יעקב ועוד.

"העבודות תוכננו להתבצע במועדים מאוחרים יותר" - נמסר מרכבת ישראל, "ובמידה והיו מתבצעות לאחר היציאה מהסגר עם חזרתו של המשק לשגרה, הייתה נוצרת פגיעה נרחבת בנוסעים ובמשק כולו. לכן מוטב שיבוצעו מוקדם ובמועד הסגר".

עוד נמסר: "במהלך ימי העבודות יישמרו הנחיות הקורונה הכוללות חובת הזמנת שובר נסיעה, עטיית מסיכה ושמירת ריחוק חברתי. תחנות הרכבת שתישארנה פתוחות יתוגברו משמעותית בדיילים אשר ינפיקו שוברים לנוסעים באופן מהיר. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על ההבנה והסבלנות".

לנוסעי הרכבת בימים אלה מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, בפייסבוק, ביישומון ובמוקד השירות של רכבת ישראל במספר *5770. תנועת הרכבות תשוב לסדרה ביום רביעי 3.2.21 עם חידוש השירות.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה