אורט ע"ש יצחק רבין קיים שיח אישי להעצמה אישית והתפתחות רגשית

$(function(){setImageBanner('c7038320-e2f8-47cd-952b-656b46694406','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שיח אישי להעצמה אישית והתפתחות רגשית התקיים באורט על שם יצחק רבין להעמקת הקשר בין התלמידים לצוות החינוכי

מועצת גן יבנה

בבית הספר אורט על שם יצחק רבין שמים דגש על ההעצמה וההתפתחות האישית של כל תלמיד ותלמיד.

מועצת גן יבנה

על רקע הימים המאתגרים שכולנו עוברים, החליטו בבית הספר לעצור את רצף הלמידה ולקיים יום שכולו חיבור רגשי ומעצים בין תלמידי בית הספר למוריו. כל מורי בית הספר התגייסו למשימה כולל המנהלות. היה זה יום חוויתי שבו נוצרו חיבורים נפלאים במישור הבין-אישי.

מועצת גן יבנה

 שיחה אישית עם תלמידים מזמנת קירבה ומאפשרת פתיחות. המטרה בשיחות האישיות היא העמקת הקשר בין המורה לתלמיד. שיחות אישיות הן רגעים משמעותיים המאפשרים קשר, מעניקים הזדמנות לבסס תחושת שייכות ואכפתיות, ולהוות עבור התלמיד דמות של מבוגר משמעותי נוכח.

מועצת גן יבנה

גם המורים וגם התלמידים דווחו על שיחות מרגשות והוחלט כי זו מסורת שיש לשמר. מורים אף שיתפו בחוויותיהם הטובות: "היה זה יום חשוב ומקסים, השיח עם התלמידים היה שיח מעמיק ומרגש וגילינו דברים חדשים ומעניינים. הזדמנות נהדרת להיכרות ברמה אחרת". גם התלמידים ציינו שהיה זה יום אחר, יום של שיחה וקרבה "למדנו להכיר את המורים בדרך שונה ופתאום גלינו מורים שכלל לא הכרנו".

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר דלית כהן: "היה לנו חשוב מאוד שהשיחות יהיו על התלמיד ועולמו, תחומי העניין שלו, הדברים שרלוונטים עבורו ולא להתמקד בשיח על ציונים ולימודים. רצינו לייצר שיח רגשי פתוח שבו חולקים ומשתפים מפני שאנו מאמינים שזו הדרך להעניק לתלמידנו את הפלטפורמה המדוייקת לשיח והתפתחות. היה יום מרגש תגובות המורים  והתלמידים היו יוצאות מהכלל  ואני מודה לכל מי שתרם להצלחת היום הייחודי הזה".

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה