אחרי שראינו אותם בסרטונים הותר לפרסום שהחטופים עמירם קופר חיים פרי יורם מצגר אינם בחיים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2906fe38-6464-4b14-8aa3-5d927e7dda4d','/dyncontent/2024/6/9/869e4fcd-767f-4c1d-a1d2-1bd78ccf2799.gif',18012,'מדג\u0027יקל אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2906fe38-6464-4b14-8aa3-5d927e7dda4d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

נציגי צה״ל הודיעו היום (ב׳) למשפחותיהם של חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול זכרם לברכה, אשר נחטפו באכזריות לשטח רצועת עזה, כי הם אינם בין החיים וגופותיהם מוחזקות בידי ארגון הטרור חמאס
יורם מצגר חיים פרי ועמירם קופר תושבי קיבוץ ניר עוז הי"ד הם כולם הופיעו בסרטון שפרסם ארגון החמאס שנשלח לאחר 73 יום שהם היו בשבי. יהי זכרם ברוך

ההחלטה לקבוע את מותם התבססה על מידע מודיעיני ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות והרב הראשי לישראל.

נסיבות מותם בשבי חמאס, נמצאות עדיין בבדיקה על ידי כלל גורמי המקצוע. צה״ל פועל במגוון רחב של שיטות במטרה לאסוף מידע אודות החטופות והחטופים שנותרו ברצועת עזה.

צה״ל ויתר גופי הביטחון ימשיכו ללוות את משפחות החטופים ככל שידרש ועד לחזרתם הביתה.

יהי זכרם ברוך

בסרטון שפורסם בחודש דצמבר הזדהה רק חיים פרי בשמו ומדבר בשם השלושה. הוא אומר כי הוא נמצא בשבי עם קבוצה של אנשים מבוגרים, וקורא לישראל לא להפקירם.

חיים פרי, עמירם קופר ויורם מצגר הם מדור המייסדים של ניר עוז. הם מכירים זה את זה שישה עשורים, ובניהם מכירים מגיל אפס - עוד מבית הילדים.

לאחר פרסום הסרטון הבן של יורם מצגר אמר בחדשות 12: "הוא מאוד רזה, גם חיים ועמירם שאיתו נראים במצב לא טוב ולא במצב הרגיל שלהם. לא רואים בדל של שמחת חיים על פניהם. הגיע הזמן להחזיר אותם מהר הביתה, אין לנו זמן. אבא שלי איבד המון ממשקלו, אני אומר את זה באחריות".

שלשה החטופים בשבי-

חיים פרי 

חיים פרי מניר עוז
חיים פרי, תושב ניר עוז, אחד ממאות החטופים שנלקחו מביתם הוא בן 80 נחטף מביתו לעיני אשתו. חיים , ששנים חי על הגדר, אופטימיסט על מלא מלא ושוחר שלום חסר תקנה.
חיים הוא אביהם של ענבל, ליאור, נעם, עפרי ורעות. בעלה של אסנת, שנשארה בחיים בזכות התושיה שלו, שניה לפני שנחטף, סבא של 13 נכדים מתוקים ויפים, אחת מהם איתו, בתמונה פה.
הוא היה חולה לב, שמטופל בתרופות מצילות חיים, שאף אחד לא ידע אם הרשימות שבני המשפחה העבירו לגורמים שטיפלו בזה אכן הגיעו ליעדם.
חיים הקולנוען, מספר הסיפורים, שלימד קולנוע במכללת ספיר.
חיים היה  אמן, שפתח בכניסה לנירעוז את הגלריה הלבנה, שלצד טנק שכוח שנשאר בודד אחרי שכל השאר הועברו לאיו"ש, המשיך להפיץ אמנות יפה.

עמירם קופר 

עמירם קופר
עמירם קופר, בן 85. נולד בישראל, גדל בחיפה, למד בבית הספר החקלאי כדורי כדי ללמוד להיות חקלאי והיה ממייסדי קיבוץ ניר עוז. איש של משפחה- אב לארבעה (ילד אחד מאומץ) וסב לאחד עשר. איש של עשייה- יצא לפנסיה רק לאחרונה, והיה בעיצומו של תואר שלישי באוניברסיטת בן גוריון. איש של מספרים- עסק בקיבוץ בתפקידים שונים שקשורים לכלכלה וניהול כלכלי.
בתפקידו האחרון שימש כמנהל כספים של ישובי חבל מעון. איש של מילים- כתב והלחין הן ל״שאר רוח״ והן לאירועים בקיבוץ. הוציא שני ספרי שירים, וכתב שיר בשם שיבולי פז שהפך ללהיט בתחום ריקודי העם. כתב מאמרי דעה נוקבים בנושאי פוליטיקה, כלכלה וחברה, וכן היה מפרסם פוסטים בפייסבוק בנושאים אלו.
ב-7 לאוקטובר נחטף יחד עם אישתו נורית מביתם בניר עוז. הבית הוחרב, אך לא היו סימני דם. אישתו שוחררה לאחר 17 יום. חטופים ששוחררו תיארו אותו במצב לא טוב, לא רואה בלי משקפיו, סובל מאולקוס ומכאבי גב.
קיבל בשלב מסוים עירוי. החמאס שחרר סרטון שלו בדצמבר. בסרטון הוא נראה בריא אך לא במצב טוב- רזה ובמבט מיואש.
כמה ימים לאחר מכן החמאס טען שאיבד איתו קשר

יורם מצגר 

יורם מצגר

 יורם מצגר בן 80 מניר עוז נחטף מביתו עם אשתו תמי ששוחררה.

הם שהו ביחד בשבי למרות שהגיעו לעזה בנפרד.

יורם הוא אבא לשלושה ילדים וסבא לשבעה נכדים. ב-18.12.23 פרסם חמאס סרטון ובו אות חיים מיורם מצגר, חיים פרי ועמירם פרי.

בינואר צה"ל פרסם תמונות ממנהרה בה מצגר הוחזק חלק מהזמן.

יורם שבר את הירך לפני שנה ולא הלך כמו שצריך עוד לפני החטיפה, הוא כמובן לא הכי בריא - בהתאם לגילו, ונחטף ללא מכשירי השמיעה שלו, הוא סוכרתי מה שכמובן הדאיג בתנאי שבי.

יורם היה אדם חייכן שמרבה לספר בדיחות ולדבר, הוא עבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, אהב לבשל ולפנק את כולם עם המאוכל המעולה שלו. לנכדים הוא מכין סנדוויץ' פרצוף עם זיתים, עגבניות ומלפפונים, הוא היה חלק מפרלמנט היקב והיין בקיבוץ, אהב היסטוריה, לשמוע את הביטלס ולנגן בחליל ואקורדיון.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה