אתמול, התקיים ערב מיוחד להעלאת המודעות לאלימות כלפי נשים בהשתתפות כ-200 תושבי גן יבנה

$(function(){setImageBanner('bc1b5454-446f-458f-b49b-d28366e81e7a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול, 7/11/2021, התקיים במתנ"ס גן יבנה ערב מיוחד. הערב נפתח בקבלת פנים בכניסה למתנ"ס עם מוזיקת רקע, דוכני יוצרים ויוצרות, קפה ומאפה לאחר מכן, הועלתה ההצגה המרגשת "סתמי ת'פה" הכוללת עדויות אישיות של נפגעות אלימות ולאחריו, פאנל שיח עם הקהל ובמאית ההצגה דנה דבורין.

הערב התקיים במתנ"ס גן יבנה בהובלת מנהלת המחלקה לביטחון קהילתי, ציפי שילוח האמונה על מעמד האישה במועצה ומנהלת מחלקת משאבי אנוש לימור לירון סילורה, מנהל המתנ"ס רפי אברג'יל, מנהל המחלקה לתרבות ואירועים, אושרי טובי, דבי אדרי ועוד רבים וטובים. 

אלימות כלפי נשים הנה תופעה חברתית רחבה שאינה קשורה למוצא אתני, מצב סוציואקונומי או רמת השכלה של המעורבים. היא מאופיינת בהפעלת כוח כלפי נשים ועלולה לבוא לידי ביטוי באלימות מילולית, כלכלית, התעללות נפשית ופיזית. אחת מכל 3 נשים בעולם היא קורבן אלימות לפחות פעם אחת בחייה, כאשר בדרך כלל מדובר על פגיעה על ידי אדם קרוב ומוכר לה. 

בתמונה: פאנל בהשתתפות השחקניות ובהנחיית דנה דבורין 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

על רקע נתונים אלו ולקראת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים, הוחלט לקיים ערב מיוחד להעלאת המודעות בגן יבנה לאלימות כלפי נשים. 

ראש המועצה דרור אהרון :"אני רוצה לומר תודה לכל המארגנים של הערב החשוב הזה ובמיוחד לציפי מנהלת המחלקה לביטחון קהילתי וללימור סילורה האמונה על מעמד האישה. גן יבנה רואה באלימות כלפי נשים בחברה הישראלית, תופעה מדאיגה מאוד שיש להכריז מלחמת חורמה כנגדה. האחריות מוטלת על כולנו להעלות את המודעות לנושא בכל דרך. מועצת גן יבנה תמשיך לפעול בנושא ואנו אומרים בקול רם וברור - גן יבנה אומרת לא לאלימות נגד נשים" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה