אתמול נחנכה כיכר המשטרה בגן יבנה בטקס מרגש

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5d13faaf-3028-4c9b-b717-2cbe7e48bd30','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5d13faaf-3028-4c9b-b717-2cbe7e48bd30','/dyncontent/2024/6/9/869e4fcd-767f-4c1d-a1d2-1bd78ccf2799.gif',18012,'מדג\u0027יקל אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

אתמול, נחנכה כיכר המשטרה בגן יבנה כאות הוקרה למשטרת ישראל בכלל ולשוטרי גן יבנה בפרט. טקס חניכת הכיכר נדחה בעבר, מסיבות טכניות, ויצא אל הפועל אתמול אחה"צ, ההתרגשות הורגשה באוויר, ואחזה, כך נראה, בכל המשתתפים

מועצת גן יבנה

כאמור, אתמול אחה"צ נחנכה כיכר המשטרה בגן יבנה, בהשתתפות ראש המועצה, דרור אהרון, וחברי מועצה נוספים, רבה הראשי של גן יבנה, הרב דוד הכהן שליט"א שבירך את המעמד, נצ"מ רועי ולדמן - מפקד ממ"ר לכיש, רפ"ק דורון ששון - מפקד נקודת גן יבנה, וכמובן שוטרי גן יבנה.

 מועצת גן יבנה

בכיכר הוצבו פרחי חימר אדומים שייצרו תושבי ותושבות גן יבנה, בהמשך למיזם הארצי, למען יזכרו כולם את מאורעות ה 7 באוקטובר, הטבח שעבר עמנו, ועדיין עובר.

 

צילום ג'ני זרח

"חנכנו את כיכר המשטרה אצלנו בגן יבנה לאות הוקרה למשטרת ישראל בכלל, ולמשטרת גן יבנה בפרט וכסמל לשותפות החזקה בין המשטרה לקהילה .  שוטרי משטרת ישראל הוכיחו עוז רוח, היו במרכזה של הלחימה ב-7.10 והגנו על אזרחי ישראל בכל הכלים העומדים לרשותם תוך ספיגת אבדות קשות של שוטרים ושוטרות גיבורים וגיבורות, תודה לכם על הכל", כתב ראש המועצה, דרור אהרון בפוסט שפרסם אתמול.

מועצת גן יבנה

נצ"מ רועי ולדמן, מפקד מרחב לכיש: "אני רואה בחניכת כיכר על שמם של שוטרי משטרת ישראל הבעת הכרה והערכה לעבודתם המאומצת והחשובה של שוטרי משטרת ישראל.
אותם שוטרים שיוצאים מדי יום לשרת ולהגן על אזרחי מדינת ישראל מתוך שליחות והבנה שהם השכפ"ץ האנושי של מדינת ישראל, או כפי שאני נוהג לומר, בעיקר בחודשים האחרונים מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל בשבעה באוקטובר- ״כיפת הברזל״ האנושית של המדינה.

נצ"מ רועי ולדמן מהרשת עפ"י סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים


אזרחי המדינה זקוקים לתחושת ביטחון, תפקידם של השוטרים הינו שמירה והגנה על חיי האזרחים, וכפועל יוצא מכך, שימור תחושת הביטחון האישי של תושבי המדינה. למשטרת ישראל תפקיד מרכזי בתחושת החוסן הלאומי!


ב- 31 במרץ מחבל פלסטיני רצח את לידור לוי הי"ד ופצע שניים באורח קשה בפיגוע אכזרי בקניון פרנדלי, אלמלא שוטר אמיץ ופקח , שחיסלו את המפגע, הוא היה ממשיך במסע הטבח ברחבי המועצה. זו משטרת ישראל ואלו שוטריה. לוחמים ללא חת בפשיעה ובטרור.
בחודשים האחרונים אנו חווים ימים מאתגרים ומורכבים במדינתנו, נמשיך לשרת ולהגן במלוא העוצמה תוך הנצחת הנופלות והנופלים, שהקריבו את חייהם למען אזרחי המדינה."

סנ"צ מבורך אברהם מפקד משטרת קרית מלאכי. צילום עמיחי לדני

סנ"צ מבורך אברהם, מפקד תחנת קרית מלאכי: "אנו עומדים כאן כדי לחנוך את "כיכר השוטר" גן יבנה, הודות לשת"פ מצוין שקיים בשגרה ובחירום עם ראש המועצה ופרנסי היישוב.

אורחים יקרים, את הכיכר הראשונה חנכנו בקרית מלאכי לפני כשנתיים, והיום נחנוך גם את "כיכר המשטרה" בבני עייש ובגן יבנה, ובכך אנו משלימים את כל היישובים האורבניים שלנו. האירוע הזה הוא ביטוי מוחשי לשת"פ המצוין שקיים בין המשטרה לקהילה.

לא ניתן להתעלם מגבורת השוטרים במלחמת "חרבות ברזל" שהודות למסירות נפשם מנעו אסון כבד מאד. בשם שוטרי התחנה ומשטרת ישראל אני מבקש להודות לראש המועצה והפרנסים על השותפות ועל כך שבחרתם להוקיר את עשיית משטרת ישראל/מחוז דרום/מרחב לכיש ומשטרת ק. מלאכי, בדמות קביעת "כיכר השוטר". המכבד, מכובד!"

צילום ג'ני זרח

רפ"ק דורון ששון, מפקד נקודת גן יבנה: "אתמול נחנכו שתי כיכרות-השוטרים בגן יבנה ובבני עי׳ש. במעמד סגן מפקד המחוז תת ניצב חיים שמואלי, מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רועי ולדמן, מפקד תחנת קרית מלאכי סגן ניצב אברהם מבורך ומפקד נקודת גן יבנה רב פקד דורון ששון, סגל ושוטרי התחנה.


הכיכרות שנחנכו היום, הן סמל לשיתוף פעולה פורה, איכותי ועוצמתי בין הרשויות לבין משטרת קרית מלאכי ונקודת גן יבנה בשגרה ובחירום וכל זאת למען התושבות והתושבים, ביטחונם ואיכות חייהם. גאים ומוקירים!"

הרב דוד הכהן שליטא

דברי המרא דאתרא הרה"ג דוד הכהן שליט"א בטקס חנוכת כיכר המשטרה: "שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך אשר ה' אלוקיך נותן לך..."

אלפי שוטרים, לוחמים ומתנדבים. חלקם נפלו על בטחון המדינה בהתמודדות מול הטרור, וחלקם נפלו בעת מלחמתם בפשיעה, לכל אחד יש פנים ויש חיוך.

הציווי ששוטרים אלו השאירו לנו במותם הוא שהשוטרים והשוטרות שיוצאים למשימתם מידי יום, יוצאים מתוך אחריות, מתוך שליחות לשמירה על ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל ולעיתים הם משלמים גם בחייהם.

אין ספור מקרים בהם הטרור מתנפץ על שובר הגלים של המגיבים הראשונים הלא הם שוטרי ושוטרות ישראל ומג"ב. אך ישנם קרבנות נוספים שבדרך כלל אינם זוכים לתודעה ציבורית על מסירות נפשם. אלה המחרפים נפשם בפשיעה, מלחמה אלימה להחריד מצידם של חלק מהעבריינים. ואלה שמשליכים את עצמם פעם אחר פעם מול איתני הטבע כדי להציל עוד ועוד אזרחים.

מעטים ערים על התשלום המשפחתי האין סופי של לילות, שבתות וחגים אין ספור בקיץ הלוהט ובחורף הרטוב והקר על חשבון המשפחתיות. שהרי תמיד נדרש מהשוטרים יותר דוקא כאשר זהו הזמן של העם לחגוג לנוח וליהנות בחוג המשפחה.

בתוך העשיה היום יומית המאומצת של שוטרינו זוהר היום החשוב הזה בו אנו מתכנסים אל תוך עצמינו עוצרים לרגעים אחדים את שעון הפעילות ומצדיעים לאלו שאינם כבר עימנו יקירכם יקירנו

אנו מרכינים ראש ומוקירים היום את כל אלו שנפלו ומסרו את נפשם בני כל העדות וכל הדתות

כל אבדן כזה הוא טרגדיה כי כל אחת ואחד מהם הוא עולם ומלואו חלל עצום שהותיר אחריו. שוב ושוב ראינו את הגבורה, את הנחישות ואת האומץ של השוטרים והשוטרות חדורי מטרה מלאי אמונה ודבקות במשימתם לשמור על שגרת החיים להבטיח את הסדר ואת הביטחון ולעמוד איתן הן מול גורמי פשיעה ומפירי סדר והן מול מחבלים נתעבים המשחרים לטרף ומחפשים קרבנות בנפש מקרב שוטרינו שעומדים היום בחזית ובקרב אזרחינו

יהי זכרם ברוך

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה