גאווה גדולה במגמת התקשורת של בית הספר אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

$(function(){setImageBanner('e00c0e8f-2e60-4486-8246-d099ac14c32d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מגמת התקשורת של בית הספר אורט על שם יצחק רבין זכתה בפרסים ובאותות הצטיינות. בבית הספר ישנה "שגרה" של זכייה בפרסים ומורים מצטיינים, כאשר בין היתר, תלמידי המגמה זכו בשני פרסים נכבדים על הסרטים שיצרו

הזכייה הראשונה הייתה בפסטיבל קולנוע דרום שנערך לאחרונה עם הסרט : "לא מדברים על זה" שיצרו התלמידים הדר, רוני ואלעד. וזכו במקום השני והמכובד. הסרט מספר את סיפורה של בחורה שעברה אונס מחריד, אך במקום להפוך לקורבן, היא מצליחה להרים את עצמה בתעצומות נפש ולהקים סטודיו למשחק.

מועצת גן יבנה

פסטיבל דרום מתקיים כל שנה בשדרות והוא נמשך כשבוע. השנה החליטו מארגני הפסטיבל להקדיש יום אחד מימי הפסטיבל לתלמידי מגמות קולנוע ותקשורת. מתוך 60 סרטים נבחרו 8, בהם גם סרטם של תלמידי אורט רבין.

עוד לא שקטו החגיגות על זכיית הסרט ומנהלת בית הספר, דלית כהן, התבשרה שתלמידי המגמה זכו בפרס נוסף, המקום השני והמכובד בתחרות היצירה הצעירה שנערכה בנופי הבשור. הפעם עם הסרט: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה" -סיפור המספר את סיפורו של  גיבור הסרט והיוצר, אוריאל העובר תהליך של זהות אישית ומינית. הסרט גרף מחמאות רבות ועורר עניין רב בפסטיבל.

מועצת גן יבנה

אם לא דיי בכך, במעמד ההכרזה על הזוכים, קיבלו שני מורי המגמה: עמירם רומם וקיוית (רבקה) דגורקר פרס מורים מצטיינים, על הובלת המגמה להישגים מרשימים, תוך הפגנת יצירתיות מיוחדת. את הסרטים עושים התלמידים במסגרת מגמת תקשורת באורט רבין ובהובלתו של המורה המיוחדים עמירם רומם וקיוית דגורקר: שמצליחים בכל שנה ושנה ליצור עם תלמידיהם סרטים איכותיים, הזוכים בפרסים בתחרויות שונות.

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "מגמת התקשורת בבית ספרינו זכתה לשבחים רבים , סרטים רבים שיצרו, התלמידים בהנחיית המורים עמירם רומם וקיוית דגרוקר זכו בפרסים ובתעודות שבח. אני מברכת את כל התלמידים המוכשרים על הזכייה המכובדת ואת המורים  המצטיינים עמירם רומם וקיוית דגרוקר שמעמידים ,דורות של תלמידים מוכשרים ועושי חיל בתחום הקולנוע והתסריטאות. אתם מנחילים הרבה כבוד וגאווה לבית ספרנו בעבודה היצירתית והערכית שלכם".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה