גלו מהי תחרות הדיבייט שנערכה באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה, ומי התלמיד שהצטיין?

$(function(){setImageBanner('a4597314-763b-42f7-89cd-7d166546cf0c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בבית הספר אורט על שם יצחק רבין מגן יבנה שמים דגש על תחום ה"דיבייט" שזוכה בבית הספר למקום של כבוד. בית הספר מקדם דיאלוג ושיח בונה וערכי בין תלמידיו וקבוצת הדיבייט מהווה דוגמא ומופת להתנהלות מיטבית בשפה האנגלית.

קבוצת ה"דיבייט" מבית הספר השתתפה בתחרות דיבייט מקוונת בין ארבעה בתי ספר. בקבוצה  שישה  תלמידים משכבת כיתות ט', בניהם ליאב אסרף, איתי עמר, אלון לסטר, ליאם בנימין ועוז גרין. 

התלמידים השתתפו בשלושה מקצים, מתוכם ניצחו  בסבב האחרון, והשלישי.

________________________________________________________

מי שנבחר כדובר הטוב ביותר של בית הספר אורט יצחק רבין הוא תלמיד כיתת מופת ט'4, ליאב אסרף שקיבל תעודה על הצטיינות בנאומיו.

________________________________________________________

מועצת גן יבנה

מלוות הקבוצה, אילנה ויניצקי ציינה כי: 

למרות שהשנה הייתה לא פשוטה לפרויקט דיבייט- בצל המגפה,התמודדנו  עם חוסר ודאות,וקשיים ,אך  הקבוצה לא רצתה לוותר והעבודה הממושכת הניבה תוצאות מכובדות ביותר".

מנהלת בית הספר, מרי שפונט:

"תודה רבה לגב' אילנה ויניצקי מובילת קבוצת הדיבייט להשגים נאים ומרתקים. יישר כוח לליאב אסרף על זכייתו בתואר המכובד של דובר בית הספר באנגלית. קבוצת הדיבייט היא חלק מקבוצות המנהיגות שלנו הפעילות בתחום המעורבות החברתית, עם הפנים לקהילה אנו גאים בפועלכם לקידום הדיאלוגוס והטמעתו גם בשפה האנגלית".

יניב אסרףליאב אסרף תלמיד ט' 4 (מופת) שזכה בתעודת הצטיינות

לימור ויניב אסרף הוריו של ליאב:

אנו גאים מאד בליאב, בננו הבכור. ליאב תמיד היה בעל יכולת ביטוי גבוהה.
והוא אוהב מאד ללמוד בכיתת מופת.

בשנה הבאה כבר יכנס למגמות בבית הספר התיכון. ליאב עדיין לא החליט לאיזו מגמה הוא רוצה להתקבל, אך בהחלט מסתכל כבר קדימה, לקראת שירותו הצבאי וליחידת 8200.

אנו כהוריו, מאחלים לו בריאות והצלחה, בכל דרך שיבחר, העיקר שיהיה בה מאושר."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה