החייל הבודד שזכה לשבת בלתי נשכחת של פינוקים מהרלשיות של גן יבנה

$(function(){setImageBanner('329f20e1-afd4-49fc-8c60-6213e8b443ca','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני שנה אימצו מיכאל דוד וחבריו מגן יבנה חייל בודד מאשדוד ומאז הם דואגים לו מידי שבוע לכל טוב. בשבועות האחרונים בשל עומס בעבודה, נבצר ממיכאל וחבריו לארגן לו שבת כהלכתה וכאן נכנסו לתמונה עומר דוד אשתו של מיכאל וחברותיה מקבוצת הרלשיות של גן יבנה הפועלות למען הקהילה בכל הזדמנות עם לב רחב וארגנו לחייל שבת בלתי נשכחת.

עומר דוד

"מייקי שלח לי הודעה שהשבוע אין תורמים של אוכל לחייל הבודד" מספרת עומר דוד, פעילה מרכזית בקבוצת הרלשיות של גן יבנה האחראית לאינספור פעולות התנדבותיות ביישוב. מייקי (מיכאל דוד ) בעלה, פעיל גם הוא ועומד מאחורי יוזמות התנדבותיות רבות ביישוב. 

"ביקשתי ממנו להמתין מספר דקות ובהודעה אחת בקבוצת הרלשיות התנדבו בנות להכנת ארוחה, קינוחים ופינוקים כיד המלך. זה כוחה של קהילה" היא מספרת נרגשת. 

"זו לא הפעם הראשונה שאני מקבלת פניות לעזרה, מעבר ליומיום שהבנות אוספות מצרכים, ביגוד ועוד עבור משפחות קשות יום, אנו מקבלות פניות ישירות מיידיות שתמיד נענות באהבה גדולה ובלב ענק."

הרלשיות פועלות ביישוב כבר יותר משלוש שנים והמיזם שלהן רק הולך וצובר תאוצה ומתנדבות. 

קבוצת הוואטס אפ של הרלשיות מונה כבר 256 חברות ויש רשימת המתנה ארוכה. 

איך הגיב החייל על הטוב שהרעפתן עליו?

"הוא התרגש מאוד ושלח לכולנו המון תודות והודה על הבישולים המדהימים"

עומר, מה אתן מתכננות לעתיד ?

"אנחנו מקוות למנף את קבוצת הפייסבוק באופן מגבש ואישי כמו שהצלחנו לעשות עד כה בוואטס אפ ותמיד תמיד בטוב" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה