הלך לעולמו אדיר אחרק תושב שתולים לאחר מאבק במחלה

$(function(){setImageBanner('5ee4cefd-ba09-4c3d-9ae2-03391a66b213','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשורה קשה הערב עם היוודע הדבר על פטירתו של אדיר אחרק בן 21 תושב שתולים. אדיר אחרק בן ה-21 גילה שהוא חולה בסרטן אלים בשלב מתקדם במהלך השירות הצבאי שלו כלוחם בצנחנים. בחודשים האחרונים הוא תלה את תקוותו בטיפול מציל חיים בארה"ב והחל גיוס המונים לעזרתו. היום שבת תש כוחו והוא נפטר לאחר מאבק במחלה הקשה

אדיר תושב שתולים שירת כלוחם בצנחנים, במהלך שרותו הצבאי התגלה אצלו מחלת הסרטן שלב 4 . בזמן שחבריו נלחמו בעזה הוא נלחם במחלה .

אדיר חרק

בחודש,שעבר תלמידי שכבת יב' בבית הספר אמית באר טוביה פתחו במסע גיוס כספים אדיר אחרק שהיה בוגר בית הספר ממושב שתולים. כחלק מהמאבק השיגו התלמידים תרומה של 100 מפות מעץ המיועדים לתלייה ברכבים עם מדבקה והכיתוב :עף על החיים עד לנצחון אדיר", אותם הם מכרו על מנת לגייס כסף.

אחרי הרבה טיפולים שעבר בארץ, הוא היה אמור לטוס לארה"ב למרכז רפואי בו יעבור טיפולים חדשנים שהם הסיכוי האחרון שלו , וכך נפתח קמפיין  גיוס המונים לעזרתו. 

אדיר אחרק ז"ל

אדיר גדל במושב שתולים, שם היה חניך, מדריך ומש"צ בתנועה החדשה בהמשך יצא לשנת שירות והיה בקומונת גרעין עודד בלב השרון. אחרי שסיים את שנת השירות המשיך אדיר את דרכו בתנועה ובמשך מספר חודשים עד הגיוס היה רכז הנוער במושב שתולים. הוא נפטר לאחר מאבק במחלה הקשה .

התנועה החדשה ספדו לו "אדיר היה ילד מיוחד שנכנס ללב של כל מי שנתקל בו. נזכור אותו לעד כילד שמח, אופטימי וחייכן שאהב מאוד את העשייה החינוכית, וחניכיו אהבו אותו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים את הקהילות בשעה הקשה הזו. יהיה זכרו ברוך".

אדיר אחרק,ז"ל

.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה