טקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל נערך בבית הספר אורט על שמו בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('51296c15-0eb5-458a-a199-9a9e36f55f75','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

השנה, ביום השנה ה-25 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל התקיים הטקס בצל משבר הקורונה כשהתלמידים מנהלים קבוצות שיח ביניהם בנושא "ממשבר להזדמנות".

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מידי שנה מתקיים טקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל בבית הספר אורט על שם יצחק רבין. הטקס השנה חייב חשיבה שונה ומקורית בשל מגבלות הקורונה.

 

כך, בעקבות ההצלחה של הטקס ההיברידי שערך בית הספר בחודש תשרי בו היה שיתוף של תלמידים (בזום) בטקס, הוחלט שגם הטקס הזה יהיה פרי עבודה משותפת של הצוות לחינוך חברתי ,להקת בית הספר ,תלמידים ומורים. הטקס שילב פלטפורמות שונות ומגווונות: מצגת ,יוטיוב, פדלט שבו הדליקו נרות זיכרון וכתבו מילים טובות בהשראת השיר " רק מילה טובה" ועוד.

 

כל מחנכת ניהלה את הטקס בכיתתה כאשר נושא הטקס היה "ממשבר להזדמנות". התלמידים הפגינו רגישות חברתית וערכו שיח ערכי ומדהים על דמותה של החברה הישראלית בימים אלו. להקת בית הספר, בהובלת המפיק האמנותי, שגיא בן שבת ואביה לנקרי, הכינו הפקה מוסיקלית נהדרת על השיר "איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא" של נתן יונתן.

 

מנהלת בית הספר הסריטו את נאומו ולבסוף התנהל שיח על משברים בחברה וכיצד יש להתמודד איתם.התלמידים שתפו פעולה וגילו בגרות והבנה על כולנו כחברה מוטלת החובה לצאת הממשבר הזה מחוזקים וכי השיח חייב להשתנות כוחנו באחדותנו,רק בעבודה משותפת ובערבות הדדית ,תוך שמירה על כבוד האדם,נצא מהמשבר הזה, היה זה שיח מרתק וענייני.בסיום כתבו התלמידים ברכות לרבין בקיר הפדלט.

 

לאחר הטקס, יצאו שכבות ז וח' לסיור וירטואלי במוזיאון רבין. הסיור במוזיאון היה מרתק וערכי המחנכים דווחו כי השיח שנהלו התלמידים היה פורה וענייני. הילדים נהנו ויצאו נשכרים מן הסיור במוזיאון.

מנהלת בית הספר מרי שפונט:"בימים אלה של משבר והתמודדת אני חשה יותר מתמיד כי אנו בבית הספר צריכים לשקוד והזכיר כי לכל אדם יש זכות להביע את דעתו ,עלינו ללמוד לחיות יחדיו ולקדם ערכים של סובלנות וערבות הדדית, רק יחד נמגר את האלימות הפיסית והמילולית אלימות שמהווה סכנה ליסודות הדמוקרטיה כפי שאמר יצחק  רבין ז"ל לא אחת.אנו בבית הספר מאמינים כי בכוחנו לפעול למען האידיאל של חיים משותפים שמכילים הקשבה וקבלת האחר והשונה, אהבת אדם וכבוד הדדי. ואני מבקשת לסיים במילים מתוך  שיר השלום  " שירו שיר לאהבה לא למלחמות".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה