ירדנה אוקמן מגן יבנה וונדרוומן מקומית שמג'נגלת בין תפקידים חשובים לנפש לבין העסק המשפחתי

$(function(){setImageBanner('f1ff14bf-770b-4f41-ae6e-fa36ee4b19ed','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ירדנה אוקמן היא סגנית ראש המועצה, מחזיקת תיק החינוך במועצה, יו"ר זיקה ומפלגת "יש עתיד",חברה בוועדת מכרזים ובוועדת שמות והכל בהתנדבות מלאה. בשביל הפרנסה היא מנהלת ביחד עם אחותה את העסק המשפחתי המשגשג לקרמיקה וכלים סניטריים. שאלנו אותה איך בעצם עושים את זה?

קשה להשיג את ירדנה אוקמן לראיון. היא אשה עסוקה. מאוד עסוקה. היא מג'נגלת בין עבודה בהתנדבות במשרה מלאה כסגנית ראש המועצה, מנהלת תיק החינוך במועצה, יו"ר זיקה ומפלגת "יש עתיד" לבין ניהול אחד העסקים המובילים בתחום הקרמיקה - קרמיקה שופ באשדוד ולא פחות חשוב, היא גם סבתא לשתי נכדות  מתוקות. 

ירדנה, איך מג'נגלים בין העבודה במועצה לבין העבודה בעסק?

"אני עובדת בהתנדבות מלאה ומרוויחה את ההרגשה הנהדרת של לעשות שינוי, להיות מעורבת ביישוב בו אני גרה, לתרום מהניסיון שלי בתחום ההוראה למערכת החינוך ביישוב ולעשות דברים שאני אוהבת עם אנשים מקסימים.

את העסק אני מנהלת עם אחותי. זה עסק משפחתי שרובו מורכב מבנות. לגמרי כוח נשי. יש תחושה משפחתית בעסק. אנחנו אוכלות בכל יום צהריים ומי שנכנס מוזמן. בין אם ספקים או לקוחות. אנחנו אוהבים אנשים. זה בא מהבית. פעם בשנה אנחנו נוסעים לחופשה משפחתית עם כל העובדים. ממש משפחה.  אבא שלי הקים את העסק הזה והוא מהראשונים שהביאו קרמיקה לאשדוד.

העסק הוא לגמרי ברוח של אבא שלי עם המון כבוד לאנשים. תמיד נותנים לאנשים להרגיש בבית. גם אמא שלי עובדת בעסק. זה עסק משפחתי אמיתי עם המון אהבה.   עם הזמן, למדתי לנתב את הזמן בין העסק לבין העשייה הציבורית. שני התחומים ממלאים אותי."

בתמונה: אחיות לעסק. ירדנה ואחותה מנהלות את קרמיקה שופ 

ירדנה אוקמן

מה אפשר למצוא בעסק שלכם קרמיקה שופ?

"אנחנו יבואני קרמיקה וכלים סניטריים. מאחורי הרעיון של העסק עומד  הקונספט של עיצוב חדרי רחצה עד הפרט האחרון. ברזים, מקלחונים, קרמיקה מכל הסוגים, כל סוגי הריצוף למקלחת אסלות, ניאגרות, ארונות אמבטיה, כיורים כל מה שצריך כדי לעצב חדרי רחצה מושלמים. המון דוגמאות מכל הסוגים וכל הסגנונות. אני אוהבת מגוון ואיכות. הכל פה מאוד איכותי לא תמצא פה למשל מקלחונים מפלסטיק אלא רק זכוכית. חשובה לי האיכות והבטחון של אנשים. אני רוצה שאנשים יצאו מכאן כשהם יודעים שהם קנו את המוצרים הכי טובים. טווח המחירים פה הוא רחב וכל אחד ימצא פה מה שמתאים לו גם בסגנון וגם לכיס". 

בתמונה: חדר רחצה מעוצב מבית קרמיקה שופ 

ירדנה אוקמן

איך בוחרים את המוצרים לעסק ?

"המון דברים בעסק בנויים על טרנדים. על מה שהולך כיום בעולם. אני נוסעת לתערוכות בספרד, איטליה, טורקיה. יש לנו מפעל חזק שאנחנו עובדים איתו בטורקיה ודואגת תמיד להיות מעודכנת במילה האחרונה של התחום. הטרנדים החמים, הריצוף הכי מדובר. חשוב לנו להביא את המוצרים הכי איכותיים אבל גם הכי יפים עם מגוון עצום שכל אחד שיכנס ימצא את עצמו בו גם בריצוף יש טרנדים ואנחנו מתאימים את עצמנו למה שהולך בארץ וכמובן בעולם. כל מה שאנשים אוהבים ומחפשים נמצא כאן". 

בתמונה: מגוון  עצום של מוצרים איכותיים מכל העולם 

ירדנה אוקמן

מה מאפיין את קרמיקה שופ?

"קודם כל השירות החם, היחס, הכנות. אנחנו מקפידים על עמידה בזמנים, לספק לאנשים את הסחורה בזמן בלי עיכובים. שומרים על אמינות מול ספקים ומול לקוחות .בנוסף, כולנו מעצבות ברמה גבוהה ממש חיות עיצוב שנים ברמה כזו שאדריכלים ואנשי עיצוב מגיעים להתייעץ איתנו בקשר לריצופים ועיצובים. גם קבלנים וגם אנשים פרטיים. אנחנו תמיד קשובות ושמחות להעניק מהניסיון שלנו. חשוב לנו שכל קונה אצלנו יצא מרוצה ויהנה מתוצאה מושלמת. הכי חשוב לנו בעולם שכל לקוח שלנו יקבל את היחס הכי טוב וקשוב". 

עד כמה השפיעה תקופת הקורונה על העסק?

"בתחילת המשבר העסק קצת נפגע אבל כיוון שענף הבניה לא נעצר והמשיך בתנופת הבניה גם העסק שלנו המשיך לספק מוצרים לקבלנים ולאנשים פרטיים. בנוסף, אנשים פחות נוסעים לחו"ל ויש להם יותר זמן לשפץ ולעצב את הבית. אנחנו פוגשים המון אנשים שעורכים שיפוצים בתקופה הזו. "

איך את משלבת בין העסק לבין העשייה הציבורית?

"מצאתי את השילוב הנכון לי. אני נהנית מהעשייה בהתנדבות ביישוב בתור סגנית ראש מועצה, אני נהנית לעבוד לצד דרור אהרון, לעזור לאנשים, לקדם את החינוך להיות מעורבת בפרויקטים שונים שקשורים בחינוך ובפוליטיקה. (הייתי שמחה לראות יותר נשים גם בפוליטיקה וגם בעולם העסקים).  ומצד שני נהנית מאוד מעולם העיצוב הכל כך קרוב לליבי. הדבר הכי מצחיק שקורה לי פעם אחר פעם הוא שאנשים מגן יבנה מגיעים לעסק ולא מבינים מה אני עושה שם. כשאני מסבירה להם שזו העבודה שלי הם מתפלאים. הם בטוחים שהעבודה שלי היא במועצת גן  יבנה." 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה