לפרטים על מבצעים לגולשי האתר ניתן לפנות ללירון ישירות ולמלא את הטפס שנמצא מטה.

בימים רגילים לירון דר מגן יבנה(בן 30, נשוי לאשת הייטק) הוא איש מאוד עסוק. הוא מגשים את החלום שלו מגיל קטן ומככב ברשת ובטלוויזיה ואין ילד שלא מזהה אותו ברחוב. 

לירון איך הכל התחיל?

"כל נעוריי הופעתי בחברת ההפקות של אחי כליצן ומפעיל ילדים ולקראת גיל הגיוס למדתי גם תיאטרון רחוב וליצנות רפואית. זה היה החלום שלי. לשמח אנשים. לאחר הצבא, פתחתי חברת הפקות מטעם עצמי והתחלתי להופיע. התחלתי בקטן ועבדתי בכל מקום שקיבלו אותי בתחום הבידור לילדים. 

החלום שטיפחתי אז היה להיות מנחה בערוץ הילדים. אבל בינתיים, העולם השתנה וגם ערוץ הילדים שינה את פניו וכוכבי רשת הפכו להיות הלהיט החדש בקרב הילדים. 

כשהשתחררתי מהצבא חשבתי שאולי אני צריך "להתיישר" כמו כולם והלכתי ללמוד פסיכומטרי בכוונה לעשות תואר.  זמן קצר אחר כך הבנתי שאני ממש לא במקום הנכון לי וחזרתי אל הבמה. הפעם, כבר לא רציתי להיות מנחה אלא דמות ילדים." 

באיזה גיל נולדה הדמות לירון איש האווירון?

"בגיל 21. זה קרה בזמן שחיפשתי פרנסה כדי לשלם על קורס הפסיכומטרי ועל התואר שחשבתי לעשות. התחלתי להופיע בפני ילדים ובכל הופעה התאהבתי עוד ועוד. הבנתי  שזה הייעוד שלי בחיים. אין תחושת סיפוק טובה יותר מלעשות מה שאתה אוהב ולהתפרנס מזה. עם השנים הכרתי יותר ויותר אנשים בתעשייה. הכרתי את יובל המבולבל והתחלתי לשתף עימו פעולה. שיחקתי לצידו בהצגה "מעשה בחמישה בלונים " והופענו יחד עם מני ממטרה במופע קיץ משותף. למדתי מיובל המון. הוא ממש הפך למנטור עבורי."

בתמונה: לירון איש האווירון, יובל המבולבל ומני ממטרה. 

לירון איש האווירון

בימים אלה אפשר לראות אותי בסדרת רשת שכבר הפכה לסדרת טלוויזיה בשם "טיסות הצלה עם לירון איש האווירון" בערוץ הכוכבים, בכל התחנות כולל VOD וגם בערוץ היוטיוב ובאתר YOUKID אתר התוכן החדש של יובל המבולבל. 

איך השפיעה הקורונה על העבודה שלך?

"בחודשיים הראשונים הייתי מאוד מבולבל. לא היה ברור מה פתוח מה סגור אם אפשר להופיע ואיפה. כל התחום שלנו היה ועודנו ממש באוויר מהבחינה הזו. אז החלטתי לצאת במופע זום התנדבותי יחד עם דמות הילדים "סבתא לולה" שמשחקת לצדי בסדרה.

לירון איש האווירון

יחד, הראנו לילדים שהם גיבורים בעצמם. במופע אני מעלה את סבתא לולה לשידור ויחד עם הילדים עושים מסיבה אחת גדולה. ביצענו את המופע מול שכבות שלמות בבתי ספר, גני ילדים והכל בזום. ההופעות הללו מילאו אותנו וגרמו לנו להרגיש שלמים, הרי מהו אומן בלי קהל? בסופו של דבר מופע הזום הפך להצלחה ויצרנו גם מופע בתשלום. 

בנוסף, עשיתי שיחות וידיאו אישיות עם ילדים כל ילד שהיה לו קשה עם המצב והוא או ההורים שלו ביקשו, עשיתי עבורו סרטון כדי לעודד אותו. פנו אלי אנשים מכל הארץ ויצא לי לעשות בין 50 ל-60 סרטונים ביום. אני אדם של עשייה וקשה לי מאוד עם התקופה הזו. אני רגיל שהלו"ז שלי מלא בדברים. 

בתמונה: הראל המקסים חוגג יום הולדת מיוחד במינו עם לירון איש האווירון 

לירון איש האווירון

הבנתי, שכשאני בעשייה אני מרגיש טוב והתחלתי שיתופי פעולה חדשים. אבל פתאום הגיע עוד סגר והכל נעצר. ואז, התקשרה אלי אמא של ילד שהיה אמור לחגוג יום הולדת שהתבטל בגלל הסגר. היא ביקשה שאגיע אליהם הביתה ואשמח אותו."

אז בעצם הפכת שוב את הלימון ללימונדה ?

"ראיתי שהיחס האישי ממש מרים את הילדים במיוחד בתקופת הקורונה ויצרתי חבילה של מתנות מפנקות שכוללות מטוס, דפי יצירה, צעצועים והפתעות.  תמורת סכום סמלי אני מגיע לכל בית שרוצים לשמח בו את הילדים בין אם זה חגיגת יום הולדת או כל מאורע אחר. אני דופק בדלת, מפתיע אותם וגם עושה להם מופע של בלוני צורות. אני מודע לזמנים בהם אנחנו נמצאים ולכן אני גובה סכום נוח לכל כיס תמורת מופע של 20 דקות. זה הפך לאטרקציה של ממש בימים שבהם בלתי אפשרי להזמין הרבה ילדים ולערוך יום הולדת כמו פעם."

מה השאיפה הלאה, לעתיד?

"החלום שלי הוא להגשים את הייעוד שלי שהוא לשמח ילדים אם בימי הולדת, מופעים או הצגות בהיכלי תרבות ולהגיע ללב של כל ילד בישראל ובכלל" 

מעוניינים שלירון יחזור אליכם עם מבצע לתושבי גן יבנה? השאירו פרטים

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן