"לקראת שבת": שיתוף פעולה חדש ומרגש החל בקהילת גן יבנה

$(function(){setImageBanner('8765c714-8547-4c8b-ab05-ba1d01e69040','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול, עשרות אזרחים ותיקים, תושבי הישוב, התקבצו בשלוחת המחלקה לשירותים חברתיים, ארגמן, ונהנו משיתוף פעולה חדש ומרגש שהחל בגן יבנה. "לקראת שבת", מפגש חברתי של הקהילה התומכת, בשילוב שיח על פרשת השבוע, עם מתנדבות תכנית זיקה.

צילום: סיון בן שימול יעקובסן

מספרת על התוכנית , הגב' ימית עופרי, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים

"תוכנית קהילה תומכת הינה תוכנית של המחלקה לשירותים חברתיים במועצה מקומית גן יבנה בהפעלת חברת תיגבור. היא שרות המיועד לאזרחים ותיקים המעוניינים להמשיך ולהתגורר בביתם ובסביבתם המוכרת. הקהילה התומכת מעניקה לחבריה בטחון, עצמאות ואיכות חיים על מנת שיוכלו להמשיך ולקיים את שגרת החיים המוכרת להם.

סל השירותים של התוכנית כולל: אב/אם קהילה ושירות תיקונים, לחצן מצוקה, שירותים רפואיים, פעילות חברתית.

התוכנית מופעלת ברשויות רבות ברחבי הארץ באחריות ובניהול הרשויות המקומיות, פותחה על ידי אשל ג'וינט ישראל בשיתוף המנהל לאזרחים ותיקים במשרד הרווחה והביטחון.

פעילות חברתית מתקיימת אחת לשבוע כל יום רביעי בשעה 10:00, בהובלת דליה חן אזדואניס, רכזת חברתית קהילה תומכת ובשת"פ עם שמואל פילי אב הקהילה."

צילום: סיון בן שימול יעקובסן

"אתמול בבוקר", משתפת דליה, "במסגרת הפעילות ושיתוף פעולה עם תכנית זיקה גן יבנה התקיים מפגש מרגש  בהנחיית ג'ולי עזז וחוה הירש, מתנדבות זיקה, אשר הגישו למשתתפים את פרשת השבוע ברוח עכשווית, שנונה ומלאת חן והומור זה היה מפגש מרגש ומצחיק המעניק זווית ראיה מעניינת על הפרשה.

בהזדמנות זו רוצה להודות מקרב לב לצוות זיקה בניצוחה של סיון בן שימול ומיכל בן שבת על שיתוף הפעולה לרווחת חברי הקהילה."

צילום: סיון בן שימול יעקובסן

חוה וג'ולי משתפות: "היתה לנו הבוקר חוויה מרגשת מאוד. נפגשנו עם חברי הקהילה התומכת אשר קיבלו אותנו במאור פנים. פרשת השבוע היתה רלבנטית יותר מתמיד. פגשנו את יעקוב אבינו בדרך מיוחדת ועכשווית. פרשת "וישלח" עוסקת גם באונס דינה בת לאה ויעקוב כך שהיא נוגעת בנושא הכאוב עד היום - היחס לנשים. החודש הוא חודש מניעת אלימות כנגד נשים, לצערנו הרב, מאז ועד היום היחס לנשים עדיין דורש שינויים רבים."

 

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים, השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] 

ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה