מדוע יצאו תלמידי אורט רבין גן יבנה במחאה?

$(function(){setImageBanner('62731c02-2e7e-41e2-8d99-b502caca7168','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מועצת התלמידים באורט על שם יצחק רבין יוצאת במחאה אל מול המלחמה באוקראינה

דוברות מועצת גן יבנה

מועצת התלמידים של אורט רבין גן יבנה, בהנחיית הרכז, ערן רוזן, קיימה אסיפת מועצה שבה הוחלט על שבירת השתיקה מול המראות הנוראיים של התוצאות הרות האסון של המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

עיקרי המחאה מובאים בדברים הבאים:

"המראות הקשים של מיליוני פליטים, הרוגים ופצועים התעצמו במיוחד לאור העבר שלנו כעם יהודי אשר כמעט והושמד לחלוטין בשואה לנוכח שתיקה כמעט מוחלטת של העולם. אי לכך החליטה מועצת התלמידים על קיום הפגנה כנגד המלחמה ותוצאותיה מבלי לצדד בצד כלשהו."

מועצת התלמידים עמלה על הכנת שלטים עם סיסמאות בגנות המלחמה, מעבר בין הכיתות בשכבות השונות בהסבר מדוע  עלינו להביע את מחאתנו בצורה נכונה וחוקית.

בשבוע שעבר התקיימה הפגנה של כלל תלמידי בית הספר, אשר נשאו את השלטים, קראו להפסקת הלחימה וברקע הושמעו ברמקולי בית הספר שירי אנטי מלחמתיים כגון: All we are saying is give peace a chance.

מלבד התלמידים, גם חלק מהמורים, בחרו להשמיע את קולם ותרמו לאווירה תוך שימוש בדוגמא אישית.

התלמידים למדו שגם כאשר כוחם מוגבל ואינם ביכולתם לשנות את המצב, עדיין יש להם את הכוח והזכות להשמיע את קולם ודעתם.

מנהלת בית הספר מרי שפונט:

"אני גאה מאוד בפעילות הערכית של מועצת התלמידים שלנו, ושל מר רוזן המוביל את המועצה, בדרך של אזרחות פעילה ומעורבות בנעשה בארץ ובעולם. המועצה מעניקה דוגמא לכל תלמידנו ,כי אל לנו לשתוק וחובה עלינו כיהודים וישראלים לתת יד ולסייע. כולנו חשים הזדהות  עם סבלם של הפליטים, יש לנו  רצון לתמוך ולעזור,  בכל דרך בה נוכל. המועצה פעלה ברוח ייחודיות  בבית הספר "מנהיגות אישית למעורבות חברתית" ואני מודה להם על הפעילות החשובה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה