משהו טוב קורה במרכזון "נאות המכבים" גן יבנה

$(function(){setImageBanner('d13d16e8-aa3e-448d-95a4-b6674cf51097','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מרכזון "נאות המכבים", כך נראה, מתעורר לחיים. תושבי השכונה, בינם נמנית, גם אני, שמחים לראות התעוררות במרכזון הוותיק. לאחר שנים רבות, שרוב החנויות לא היו מאוכלסות, ונדמה היה כי יישאר נטוש, נערכה אמש פתיחה חגיגית בחנות הפנויה האחרונה. במקרה הייתי שם, בדרכי למינימרקט דודו, לערוך קניות. בירכתי את הקידמה, שאפשרה לי לתעד הכל במכשיר הטלפון שלי.

צילום ג'ני זרח

בהגיעי אמש למרכזון מכבים, לקנות, כהרגלי, מצרכים אצל מינימרקט דודו הוותיק, נדהמתי לראות שכל האיזור היה מואר, מוסיקה מרוקאית התנגנה ברקע, אנשים מילאו את הרחבה, וכתושבת השכונה, שאינה רגילה לתכונה כזו במקום, לא כל כך הבנתי במה מדובר. התקרבתי וראיתי מישהי מאוד מוכרת, ומאוד ידועה בעוגיות המדהימות שלה, תושבת גן יבנה, לימור מויאל.

שמחתי לשמוע מלימור, שהיא חוגגת את פתיחת החנות שלה, "MASAPAN". לאחר שנים שעבדה מהבית, החליטה לקחת את העסק צעד אחד קדימה. ואני, כמו תושבי השכונה הנוספים, שפגשתי במהלך הערב, שמחים שבחרה בשכונה שלנו להקים את החנות.

מרכזון "נאות המכבים", מסתמן, מתחיל להתרומם מחדש, עם בעלי עסקים מקסימים, שנותנים שירות מכל הלב. חנות סלולאר, מינימרקט, מספרות, מעדניה, ועכשיו גם העוגיות המרוקאיות הנפלאות של לימור. הבנתי שבעלי החנויות התאחדו, לתיקון ליקויים, ולשיפור פני המרכזון.

ברחבה נפרשו שולחנות עליהם הועלתה תקרובת מגוונת, מאכלים ומטעמים, מכל הבא ליד, ובשפע. קערות עמוסות בקוסקוס עם מרק ואחרות קוסקוס עם טנזיה. מגשים מאורגנים בחן, ועליהם סוגים שונים של "פינגר פוד". האחד טעים יותר מהשני. בתוך החנות סודרו המתוקים של לימור במגשים מרהיבים, והכל כל כך יפה, טעים ומקסים. הרגשתי שהגעתי לחגוג חינה או מימונה.

גם ראש המועצה, אהרון דרור, הגיע ובירך את לימור ויהודה, בעלה, על פתיחת החנות בהצלחה ובפרנסה טובה. הרב דוד הכהן הגיע וכיבד בנוכחותו את החוגגים, בירך על תקיעת המזוזה, את העסק ואת בעליו.

כשהזמינו את האורחים להתכבד, שאלתי את עצמי בקול רם: "וואיי במה מתחילים?" ענה לי איש נחמד שעמד לידי: "מתחילים בלקחת צלחת". האמת, צדק!

טעימה ממה שהיה, באלבום התמונות המצורף.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה