משפחות, בני נוער וילדים, נפגשים במקום של עמר בגן יבנה שהפך מקום עליה לרגל אל מול השדות

$(function(){setImageBanner('9cfc927d-f2bf-482f-a926-f37c03f79438','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מול השדות המוריקים, הקימו משפחה, חברים ואנשים טובים מהיישוב את הפינה של עמר. לזכרו של עמר לב ז"ל. צעיר מגן יבנה שנפטר בעקבות התמכרות לסמים. הצעיר יפה התואר שכל החיים היו לפניו, אהב טבע וטיולים ואין דרך יפה מזו להנציח אותו. הפינה, מושכת אליה מבקרים רבים.

בקצה היישוב, ממש מול השדות המוריקים, ישנה פינה קסומה המושכת אליה מבקרים רבים ביניהם משפחות, בני נוער ומבוגרים. הפינה הזו היא הפינה של עמר. עמר לב, צעיר מגן יבנה שהלך לעולמו בעקבות התמכרות לסמים, ואהב טבע. לאחר מותו, הקימו הוריו אילי ורון את הפינה הקסומה הזו לזכרו.

בנוסף, הקימו הוריו של עמר את המיזם "להאיר את עמר" נאבקים במחלת ההתמכרות לסמים ואלכוהול, אשר באמצעותו הם עושים הכל על מנת להעלות את המודעות לסכנות הטמונות בסמים ואלכוהול גם בקרב בני הנוער וגם בקרב הוריהם.

לאחרונה, עלו בערוצים קשת ורשת סרטונים המבקשים להעלות את עירנותם ומודעותם של ההורים לבני נוער בקשר לשימוש  בסמים ואלכוהול. 

הפינה של עמר,  עברה לאחרונה למקום מרוחק ושקט יותר בכניסה לשדות. מיקומה הקודם היה בסמוך  לאזור מגורים ובני נוער שהגיעו בשעות הלילה למקום, לא שמרו על השקט והפריעו לשכנים. 

רוב האנשים המגיעים למקום מכבדים אותו. לאחרונה נוסף לפינה שלט אשר נתרם על ידי שלומי מלכה מגן יבנה, המספר את סיפורה ודואג להזכיר, כי זוהי לא סתם פינה מול הטבע אלא המקום של עמר. בחור צעיר שכל עתידו היה לפניו. 

לשון השלט  : " אנא כבדו את המקום, בלי סמים ואלכוהול, שומרים על הניקיון DIE עם סמים" שנתרם על ידי שלומי מלכה מגן יבנה וריגש מאוד את הוריו ומכריו של עמר. 

להאיר את עומר  

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה