פיגוע שני בשבוע ורמת הכוננות בגן יבנה עולה מדרגה

$(function(){setImageBanner('b0e06269-997a-4d8e-a9ec-22bd120878d5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אמש, נרצחו שוטרי מג"ב שיראל אבוקרט ז"ל ויזן פלאח ז"ל ע"י מפגעים מחבלים, בפיגוע ירי בחדרה. אזרחים נוספים נפצעו. הבוקר הוחלט להעלות את רמת הכוננות בגן יבנה.

מועצת גן יבנה

הבוקר התעוררנו לבוקר מלא חששות, מאיפה תבוא הרעה הבאה? מה קורה עם ערביי ישראל שקמים עלינו? מה יהיה על ילדינו, שמוקפים במוסדות החינוך באתרי בניה, וכפועל יוצא בפועלים עם רשיון/ת.ז כחולה, העלולים לרצות ברעתם? הקלות הבלתי נתפשת, בלקיחת חיים של האחר, פשוט מקוממת.

ראש המועצה אהרון דרור העביר הבוקר מסר חשוב לתושבים:

"גם היום, שוב בוקר קשה, שוב פיגוע רצחני בלב ליבה של ישראל על ידי מחבל, ערבי ישראלי שמזוהה עם דאע"ש רצח באכזריות את שוטרי מג"ב שיראל אבוקרט ז"ל ויזן פלאח ז"ל ופצע קשות אזרחים נוספים.

תודה בשם כולנו ללוחמי מג"ב והשב"כ שבעוז רוחם מנעו פיגוע גדול יותר.

אעדכן אתכם שקיימנו הבוקר ישיבה ובה החלטנו על הקמת צוות כוננות יישובי שמורכב ממנהלי מחלקות המועצה שנושאים עמם נשק וייתנו מענה נוסף מעבר לשיטור העירוני.

בנוסף, המנהלים החמושים יסיירו עם רכבי המועצה לאורך כל שעות היום ליד מוסדות החינוך ביישוב ואתרי הבנייה על מנת להגביר את הביטחון ולהוות מכפיל כוח.

לבקשתנו בוצעה בדיקת אתרי בנייה נרחבת על ידי משטרת ישראל.

לגבי הבנייה בבית הספר מכבים, קב"ט מוסדות החינוך ילווה את בית הספר בתקופה הקרובה הן בכניסה והן ביציאה, כמו כן ניידות השיטור העירוני הונחו לתת דגש לבית הספר מכבים להגברת הביטחון.

בכל מוסדות החינוך ביישוב הותקנו לחצני מצוקה שמחוברים למוקד העירוני למתן מענה מהיר לכל אירוע חריג.

מאבטחי בתי הספר ביישוב הונחו להגברת עירנות ונעשות בקרות על ידי אגף הביטחון לבדוק עמידה בהנחיות.

דווחו לנו על כל דבר חריג ונסייע באופן מיידי, בימים אלה חשוב לשמור על אחדות
וחוסן - עם ישראל חי.

שלכם דרור אהרון ראש המועצה"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה