פסטיבל רוח סתיו ב"עם הטבע" גן יבנה עלה על מפת הרוח, גוף ונפש הארצית.

$(function(){setImageBanner('1846e894-61cf-4906-9547-d05784bbdf33','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בסוף השבוע האחרון, התקיים בגן יבנה פסטיבל בוטיק רביעי במספר ב"עם הטבע" מרחב חברתי ירוק. במסגרת פסטיבל "רוח סתיו" נהנו מאות משתתפים מכל רחבי הארץ מתרגולי יוגה, טאי צ'י, צ'י קונג, ועוד, מסדנאות, סיורים וחוויות רבות.

במסגרת הפסטיבל אליו הגיעו מאות משתתפים מכל הארץ, התקיימו תרגולי יוגה, טאי צ'י, צ'י קונג, מדיטציה וצלילי ריפוי. סדנאות תזונה, גינון מקיים ומשחק.

יצירה מחומרים ממוחזרים וכן סיורים בין צמחי מרפא. כל אלו התקיימו בין מרחבי יער המאכל המוריק של "עם הטבע" בשיתוף מועצת גן יבנה, מתנ"ס גן יבנה ואיגוד ערים לאיכות סביבה אשדוד חבל יבנה. 

"סיימתי את הפסטיבל עם לב פתוח ואני מרחפת 20 סנטימטר מעל האדמה"... "אני לא מבינה למה לנסוע לפסטיבלים יקרים ומסחריים, כשיש את כל היופי הזה כאן"...

עם הטבע מרחב חברתי ירוק

האנשים הטובים, הסביבה השקטה והמדהימה.... האווירה רגועה, לא המונית וכל כך לא מסחרית... אנשים רגילים ולא פסטיבל ״היפים״...זה הקסם של המקום הזה" - כך סיכמו משתתפים רבים את החוויה.

לאחר שפסטיבלים קודמים התקיימו פעם בשנה, קיבל צוות "עם הטבע" החלטה לקיים 4 פסטיבלים בשנה – אחד לכל עונה.  זאת בעקבות רשמים ובקשות שעלו מציבור לא מבוטל של מתרגלים שבחרו להגיע לאירוע, לא רק מגן יבנה וסביבותיה, אלא גם מהרצליה, כפר סבא, רמת השרון והוד השרון דרך רחובות, אשקלון ובאר שבע.

כל 20 מנחי הסדנאות – מתרגלים ומטפלים מומחים מזרמים רבים ושונים של תורות שונות שמקורן בחוכמת המזרח הרחוק, תרמו חלקם בפסטיבל בהתנדבות מלאה, לצד הצוות המקצועי של "עם הטבע".

בתמונה: תרגול יוגה בפסטיבל רוח סתיו ב"עם הטבע"

עם הטבע מרחב חברתי ירוק

"ייחודו של הפסטיבל שעוסק באורח חיים של בריאות, חיזוק גוף-נפש וקיימות היא יוזמה שחשוב לנו לקדם. הפעילות שמתקיימת בין מאות עצי פרי, ערוגות ירק ומתקנים אקולוגיים מספקת חווית תרגול שונה מהרגיל, מאד בדומה למה שקורה בפועל במזרח הרחוק". "פעם נוספת הצלחנו למשוך לגן יבנה משתתפים כמעט מכל רחבי המדינה. קרוב לוודאי שבפסטיבל גוף-נפש הבא שנקיים באביב, כבר נדאג לפתרונות לינה, כך שמתעניינים יוכלו להגיע  לאיזור ממש מצפון הארץ ועד דרומה" מסכמת  אורלי קנת, מנהלת עם הטבע.

 

הפסטיבל הבא "יצורי הלילה" יתקיים ב-1-2 בדצמבר, במהלך החנוכה. הוא יתקיים בחשיכה מוחלטת, לאור מאות עששיות מקרטוני משקה ממוחזרים שמייצרים תלמידי בתיה"ס היסודיים בימים אלו. המבקרים יטיילו בין שבילי היער ויפגשו את יצורי הלילה במחזה בהפקה מקורית של תיאטרון היער של "עם הטבע". תכני חלקו הראשון של כל יום מותאמים לילדים ולכל המשפחה. בסיומו של הערב הראשון תתקיים פעילות דומה בהתאמה לקהל מבוגר, שיוזמן גם ליהנות ממופע אקוסטי של שירי יוני רכטר. פרטים בפרסומי עם הטבע והמתנ"ס בקרוב.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה