פשיטה על אתר פסולת פיראטי בשטח חקלאי בסמוך לגן יבנה

$(function(){setImageBanner('13a3c9a4-5167-4b22-91a1-0406119dc9f0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ערמות פסולת בניין בלב שטח חקלאי: המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פשטה על אתר פסולת פיראטי בשטח חקלאי בסמוך לגן יבנה; 3 חשודים עוכבו לחקירה והוחרמה משאית

צילום: המשטרה הירוקה של המשרד לאיכות הסביבה

גיא נחושתן, ראש צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה:

"מדובר בקבלן פינוי שהחליט להשליך את פסולת הבניין שלו בלב שטח חקלאי באופן לא חוקי. בתום חקירה סמויה, פשטנו על אתר הפסולת הפיראטי ועצרנו את הפגיעה הסביבתית החמורה. אנחנו פועלים לילות כימים במטרה לעצור את עברייני הסביבה, שמשליכים פסולת בשטחים פתוחים ופוגעים בציבור.

לאחר חקירה סמויה, שהניבה ראיות אודות השלכות פסולת פיראטית בשטח חקלאי, פשטו כוחות המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל על אתר פסולת פיראטי בסמוך לגן יבנה.

על פי החשד, קבלן פינוי פסולת מאזור אשדוד נהג להשליך פסולת בניין באופן לא חוקי בשטח חקלאי בסמוך לגן יבנה. הכוחות שפשטו על האתר, החרימו את המשאית ששימשה לביצוע העבירות ועיכבו לחקירה 3 חשודים. בהמשך לכך, פתחה המשטרה הירוקה של המשרד בחקירה פלילית. לפעילות הצטרפו חניכים מקורס קצינים של משטרת ישראל במטרה להכיר את תחום איכות הסביבה.

המשרד להגנת הסביבה פועל למיגור תופעת השלכות לא חוקיות של פסולת בניין, הפוגעות בבריאות הציבור והסביבה. במקביל לפעולות הפיקוח והאכיפה שמבצעת המשטרה הירוקה, פועל המשרד בקידום רגולציה בנושא, במקביל לתמיכות כלכליות לרשויות מקומיות, בהקמת תשתיות ומתקני טיפול לפסולת בניין, במטרה להרחיב את פתרונות הקצה ולהביא את הפסולת לטיפול חוקי ומתאים."

האלבום המצורף באדיבות המשטרה הירוקה של המשרד לאיכות הסביבה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה