קוסקוס בא לגן יבנה - הכירו את הזוג שמסדר לכם את ארוחת שלישי ושישי עם קוסקוס משובח ומטעמים נוספים מהמטבח המרוקאי

$(function(){setImageBanner('0f4f615d-4c5e-400d-ad10-19bc7d23727e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

קרן ועופר הכירו "בגלגול הקודם" כשגדלו באותו היישוב. היא היתה צעירה ממנו בתשע שנים והרומן הסתיים מוקדם מהצפוי. כעבור 25 שנים, הם מצאו זה את זו ועכשיו הם כאן בגן יבנה עם העסק החדש "קוסקוס בא- לגן" ועם קרן ש"עושה קסמים באוכל" כפי שמעיד עליה עופר בעלה, המכינה לכם מידי שישי ושלישי קוסקוס ושלל מנות מיוחדות מהמטבח המרוקאי לקחת הביתה.

להזמנות: 052-242-8799 , קרן

קוסקוס אמיתי הכנת יד

קרן ועופר גדלו ביישוב קטן ליד ירושלים,  במשפחות מרוקאיות חמות. קרן היתה בת 14 ומכרה ג'חנון שהכינה במו ידיה כשהכירה את עופר שהיה גדול ממנה בתשע שנים. הרומן בין הבחור הבוגר והנערה היפהפיה לא צלח ועופר התחתן והקים משפחה. קרן התחתנה גם היא עם הזמן והביאה לעולם ארבעה ילדים. זמן קצר לאחר גירושיו של עופר, הגיעה שמועה לאוזניו  כי קרן התגרשה גם היא. הוא נזכר בנערה היפה שהכיר בעבר ויצר עמה קשר.  הפגישה המחודשת הציתה שוב  את ניצוץ האהבה שניצחה בסיבוב השני והביאה את שניהם תחת חופה הפעם, זה עם זו. היום, הם נשואים באושר ונושאים עיניים אל החלום המשותף שלהם, להקים עסק שכולו אוכל מרוקאי משובח וכן קייטרינג לחינות הכולל את כל המטעמים המתוקים של המטבח המרוקאי המבוסס על הידיים המופלאות של קרן והאהבה שלה למטבח ואת אהבתו של עופר לאנשים.  

קרן בתהליך ההכנה

לפני חודשים ספורים, עברו קרן ועופר לגן יבנה וכעת, הם שמחים להכיר את הקוסקוס הנפלא של קרן לכל תושבי גן יבנה והסביבה. מידי שישי, יחכו לכם בביתם של קרן ועופר קוסקוס מרוקאי אסלי ומגוון תוספות מטריפות שישלימו לכם את ארוחת השישי ביניהם : מרק ירקות לקוסקוס, בשר ראש וחומוס, קציצות בשר, קציצות דגים וכן עוגות בחושות, עוגיות מכונה וחלות, הכל מעשה ידיה של קרן. בכל שבוע, תבשל קרן מגוון מתחלף של תבשילים לקחת הביתה וליהנות מהם עם המשפחה והאורחים.

להזמנות: 052-242-8799 , קרן

קציצות בשר מרוקאיות

קרן ועופר, מה החלום שלכם?

"אנחנו רוצים שכולם יתאהבו בקוסקוס המדהים של קרן, אין אחד שלא מתפעל כשהוא טועם אותו ונשבע שמעולם לא טעם כזה קוסקוס משובח. לאכול את הקוסקוס של קרן זה כמו לאכול ענן. אנחנו נשמח להתפתח ולעבוד עם מוסדות המעוניינים באוכל ביתי וטעים לרבות גני ילדים, צימרים בסביבה ועוד. קרן גם מכינה אינספור עוגיות חינה, ריבות ומטעמים מיוחדים ואנחנו עומלים במרץ להקים לה עסק שיהיה המרכז של כל חינה עם כל סוגי העוגיות והמטעמים האופייניים."

להזמנות: 052-242-8799

או ברחוב יהודה לוי 6, גן יבנה, בימי שלישי ושישי

צילום: עופר ח.

.

.

להזמנות: 052-242-8799, קרן

או ברחוב יהודה לוי 6, גן יבנה, בימי שלישי ושישי

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה