ראש המועצה דרור אהרון במסר לתושבים ליום הכיפורים וכן בקריאה להתפלל בשטח הפתוח

$(function(){setImageBanner('6ba4bc64-2747-450c-90b3-b591c63746c4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"תקופה לא פשוטה עוברת עלינו, תקופה לא יציבה, מאתגרת. כזו הדורשת מכל אחד ואחת מאתנו תעצומות נפש בכדי להתמודד עם המצב המורכב". שימו לב, במהלך יום הכיפורים צפויה נוכחות גבוהה של משטרה ביישוב על מנת לאכוף את תקנות הסגר.

גן יבנה נט
גלי ההדבקה ההולכים והמתעצמים בכל רחבי ישראל הובילו את הממשלה להחליט על סגר הדוק בכל החגים בכדי לנסות ולעצור את התחלואה הגואה...
קיבלנו בתקופה האחרונה החלטות קשות מאד, נתקלתי במקרים קשים ורבים של משפחות שמתקשות לצלוח את התקופה, עסקים שקורסים, קשישים בודדים, ילדים ונערים שחווים חוסר יציבות משווע, הורים חרדים ומודאגים ובעיקר הרבה בלבול, עשינו ונעשה הכל למענכם – עלינו להיות חזקים ובעלי אורך רוח, יחד נעבור את התקופה הזו!!

אנו מתמודדים בגן יבנה כבר חצי שנה עם מציאות מורכבת שמשתנה ברמה היומיומית, כזו שמחייבת אותנו לקבל החלטות מידיות והכרחיות ועשינו את זה בשיתוף פעולה הדוק ובמחשבה עם פיקוד העורף, עם הציבור, עם חבריי להנהלת המועצה, עם ציבור המתפללים, המנהיגים הדתיים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד הרווחה, המתנ"ס, עובדי המועצה, המתנדבים הנפלאים שלנו ועוד רבים וטובים שסייעו בהתמודדות הקשה...
מערך החקירות האפידימיולוגיות המקומי בגן יבנה הוא הראשון שהוקם בישראל, חילקנו אלפי משלוחי מזון, אנחנו מלווים את הקשישים במועצה, דאגנו לקיום בדיקות קורונה במועצה, הסברה בלתי פוסקת ואנו נמשיך לסייע מסביב לשעון לכל מי שזקוק לכך – פנו אלינו בכל שאלה או צורך אנחנו ממשיכים להיות כאן למענכם.
במהלך עבודתי בתקופה האחרונה צפיתי בדאגה כיצד פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית, ברמה הארצית והמקומית, עסוקים בתקופה כזו בניסיון לרווח פוליטי על חשבון מגיפה קשה שתקפה את עם ישראל – זו לא השעה, חיי אדם תלויים על הכף, הגיע הזמן לעשות חשבון נפש
יקיריי, אני רוצה לאחל לצמים צום מועיל ולעם ישראל כולו בריאות איתנה, אחדות בשורות, המון כוח לעבור את הסגר הזה וכמובן חתימה טובה.
אנחנו נמשיך באכיפה על מנת לוודא שכולם פועלים על פי ההנחיות, כולל משטרת ישראל שנכנסת לכל הערים והיישובים בישראל במהלך הסגר אנא הקפידו על הוראות החוק, אנא הקפידו על תפילות בשטח פתוח – שמרו על חייכם, שמרו עלינו!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה