ראיון פסח חגיגי עם ראש המועצה דרור אהרון על השנה המאתגרת והתכניות העתידיות ביישוב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f404288a-10f8-4f73-a7b2-8cbcf069dfd0','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f404288a-10f8-4f73-a7b2-8cbcf069dfd0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

"יש לנו קהילה מגובשת, מאוחדת וערכית. זה לא שלא ידעתי את זה לפני כן אבל הערבות ההדדית שראיתי מסביבי במהלך השנה האחרונה היתה מעל ומעבר לחלומות הכי טובים שלי. פשוט מרגש"

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 

איך אתה מסכם את השנה האחרונה?

 

"השנה הזו הייתה מיוחדת במינה עבור כולנו, שנה מטלטלת, קשה ועם המון תובנות. התמודדנו במהלכה עם מגפת הקורונה, נאלצנו לשמור על ריחוק מהיקרים לנו ותוך כדי, גם להפגין ערבות הדדית ולדאוג לאנשים החלשים ביותר בחברה שלנו.

אני חושב שהשנה הזו הייתה שנת מבחן לראשי ערים ומועצות רבים בישראל, המנהיגות המקומית היא שלקחה את המושכות ומילאה את הואקום שנוצר. בשנה האחרונה המועצה בראשותי נתנה מענה לעשרות אלפי פניות של תושבים, החל מנושאים רגילים של חיי היום יום ועד לסיוע בקניות למשפחות בבידוד ולמשפחות מאומתות, סיוע בהסעת קשישים לבדיקות וחיסונים, חלוקת אלפי מנות מזון למשפחות שנקלעו למצוקות כאלה ואחרות, חלקות אמצעי תקשורת, הקמת מערך מתנדבים, מתחמי בדיקות, מתחמי חיסונים, אירוח חברה לקשישים עריריים, קניית תרופות ועוד.

 

בהזדמנות זו, כאשר גן יבנה ירוקה והתחלואה בירידה מתמדת, אני רוצה להודות לכל עובדי המועצה ומנהלי המחלקות, למתנדבים מקרב תושבי גן יבנה שיחד עם המחלקה לשירותים חברתיים לא השאירו אף תושב להתמודד לבדו, לפיקוד העורף, ללירן אשכנזי היקל"רית שלנו וצוותה רחל פרץ גלאם ודקלה טאוב, למרקו אזואלוס מפקד הנפה, לצוות מד"א הנהדרים, לדי ג'יי יניר רוזן שהתנדב, לצוות אורט על שם יצחק רבין ולצוות בית הספר בן גוריון ולכל מי שבאמת עבד מסביב לשעון במהלך השנה המאתגרת הזו למען בריאות התושבים, וכמובן לתושבי גן יבנה ששמרו על ההנחיות והלכו להתחסן".

 

מה גילית על היישוב בשנה הזו?

 

"שיש לנו קהילה מגובשת, מאוחדת וערכית. זה לא שלא ידעתי את זה לפני כן, אבל הערבות ההדדית שראיתי מסביבי במהלך השנה האחרונה הייתה מעל ומעבר לחלומות הכי טובים שלי. פשוט מרגש."

 

מה מסמל עבורך חג הפסח?

 

"חג הפסח מסמל עבורי התחדשות, הכל פורח והימים מוארים ושטופי שמש. אין ספק שהשנה התחדשנו במיוחד, אנחנו חוזרים לשגרה! בחג הפסח הקרוב נוכל לחגוג כולנו בחיק המשפחה לאחר תקופה ארוכה של ריחוק שנכפה עלינו."

 

אגב התחדשות, מה מתוכנן להתחדש בגן יבנה בשנה הקרובה?

 

"במהלך כל התקופה האחרונה אנו עובדים על פרוייקטי ענק אסטרטגיים רבים שיציבו את גן יבנה בשורה הראשונה של היישובים בישראל  -

 

  • אנחנו מקימים אולם ספורט חדש בבית הספר מכבים ברמה הגבוהה ביותר שישרת את תלמידי בית הספר ואת כלל תושבי השכונה.
  • אנו עמלים על הקמת בית ספר תיכון חדש, בית ספר יסודי חדש ואשכול גנים חדש לשכונה החדשה שמוקמת.
  • אנו נחדש לגמרי את הרחובות בר יוחאי, אהוד בן גרא ויוסף יבנאי.
  • אנו סוללים מחדש את כביש מנחם בגין בצורה אחראית שכוללת מילוי אדמה חדשה מן היסוד.
  • אנו מתקדמים מאד בסלילת כביש היציאה הצפוני כולל שבילי אופניים, ריצה והליכה וחיבור לכביש 4.
  • אנו בונים איצטדיון עירוני חדש ומתקדם בסטנדרטים של הטוטו.
  • אנו בונים אמפיפארק שיכלול אלפי מקומות.
  • אנו עובדים על תכנית פינוי בינוי של בית הספר סיני.
  • אנו פועלים לשיפור פינוי הפסולת והגזם ביישוב ובתקופה הקרובה צפויה התפתחות דרמטית בנושא.

אנו עובדים על תכניות נוספות ומיוחדות בכל השכונות, לצערי אוכל לפרט עליהן רק בהמשך השנה, אבל בהחלט יש הרבה למה לצפות.

 

מאחל לנו חג של התחדשות אמיתית של צמיחה, שפע והגשמה והעיקר בריאות לכולם." 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה