ראש המועצה קיים פגישת עבודה חשובה עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים

$(function(){setImageBanner('9fc731fa-0adc-4fc0-a41a-0ead5af44c15','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחרונה, לבקשת ראש המועצה דרור אהרון וסגנו ירון ניסים, התקיימה פגישת עבודה חשובה להתפתחות היישוב עם שרת התחבורה ח"כ מירי רגב . בפגישה נכחו גם מנכ"ל המשרד, סמנכ"ל תשתיות, ראש מטה השרה, מנכ"ל נתיבי ישראל ונציגת הרלב"ד.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

במהלך הפגישה הועלו בפני השרה וצוות משרדה מספר צרכים של גן יבנה בתחום התחבורה, התשתיות ופרוייקטים גדולים שהמועצה מעוניינת לקדם יחד עם צוות המשרד.

בין היתר, הועלה נושא פרויקט השדרוג של מחלף עד הלום והכניסה מכיוון אשדוד לגן יבנה. לבקשת ראש המועצה, הנחתה השרה את צוות משרדה לבדוק את האפשרות לכניסה ישירה לבאים מאשדוד כולל תכנון של גישה עקיפה כדי לשפר את הכניסה והיציאה מגן יבנה ולהפוך אותה לרציפה וקלה יותר.

בפגישה נידון גם פרויקט כביש היציאה הצפוני מגן יבנה כולל החיבור לכביש 4. בדיון ביקשו ראש המועצה וסגנו להאיץ את ביצוע הכביש כולל מדרכות להולכי הרגל ונתיב לרוכבי אופניים.

בקשה נוספת שהועלתה על ידי ראש המועצה הייתה הסדרת כביש הכניסה המזרחי לגן יבנה מכיוון בסיס חצור וביצוע כיכר לויסות התנועה ולהגברת בטיחות הנוסעים. הוחלט כי המועצה תגיש בהמשך תכנון מתאים לבחינת משרד התחבורה.  

שרת התחבורה התחייבה גם לבחון את האפשרות לסיוע תקציבי למועצה בהקמת מעגל תנועה בתוך תחומי היישוב, בשנת 2021, לפי תיעדוף של המועצה. באשר לשבילי האופניים ביישוב, המועצה קיבלה תקצוב ראשוני לתכנון, לאחר השלמת התכנון המועצה תעביר אותו למשרד למען בחינת תקצוב ביצוע הפרויקט.

נציגת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שנכחה בישיבה החמיאה למועצה ולעומד בראש על המחויבות לקידום בטיחות הדרכים במועצה. השרה הגדילה והוסיפה כי: "כשראש רשות לוקח את הטיפול בנושא חשוב כמו זה על עצמו, התוצאות ניכרות בשטח". ראש המועצה וסגנו הודו לשרה על הפגישה והביעו אופטימיות לאור שיתוף הפעולה החיובי בין צוות המשרד למועצה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה