שיתוף פעולה למען בעלי החיים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('cf38abc6-7868-4267-b8bf-2fc2bff9fa1d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין ראש המועצה דרור אהרון והוטרינר הרשותי ד"ר קובי איבגי לבין תושבות גן יבנה שהקימו את מיזם "גן יבנה שהקימו את מיזם "גן יבנה למען החי", חן טורן, חגית דויטש ואביטל פרץ במטרה לבחון אפשרות לשיתופי פעולה למען בעלי החיים ואיכות החיים ביישוב.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בתחילת הפגישה ביקש ראש המועצה לשמוע על המיזם והביע את הערכתו לפעילות החשובה שמבוצעת במסגרתו. חברות העמותה סיפרו על הפעילות שלהן בתקופה האחרונה למען החיות ביישוב ולמען העלאת איכות החיים ביישוב, על שיתוף הפעולה שלהן עם הווטרינר הרשותי, על גיוס המתנדבים ועל המיזם לגיוס תרומות להגברת הפעילות. ראש המועצה ביקש לדעת מהם הצרכים שדרושים למיזם על מנת לבצע את פעילותו והחליט להירתם לכך.

 

בסיומה של הפגישה יצאו הנוכחים עם החלטות אופרטיביות להמשך הפעילות המשותפת למען בעלי החיים ותושבי היישוב. כך, הוחלט לאפשר שימוש בחדר הניתוח של המועצה לעיקור וסירוס חתולים, הוחלט לסייע במינוי פקח מלווה לפעילות הלכידה של חתולים ובעלי חיים בכלל ברחבי היישוב, הוחלט לרכוש ציוד נוסף ללכידה, אחסון ואומנה, הוחלט לרכוש ציוד מיגון נוסף ועוד.

בנוסף, הודיע ראש המועצה כי יקצה תקציב נוסף לביצוע עיקור וסירוס חתולים בתיאום אל מול הווטרינר הרשותי, יינתן תקציב חד פעמי לרכישת מזון וציוד נלווה, יינתן סיוע תקציבי למיזם ויירכשו פינות האכלה מוסדרות נוספות.

 

'גן יבנה למען החי' הינה יוזמה שהוקמה על ידי תושבות גן יבנה שחרטו על דגלן להעלות את המודעות לסבלם של בעלי החיים ולהקים מערך מתנדבים יישובי שיפעל כולו למען בעלי החיים. במסגרת פעילות המיזם החל לאחרונה בשיתוף הווטרינר הרשותי, במבצע עיקורים וסירוסים של חתולי רחוב במהלכו ביוזמת חברות המיזם עוקרו וסורסו מעל ל-20 חתולים, גויסו מתנדבים, ניתן סיוע לפניות בנוגע לחתולים פצועים ועוד. כרגע נמצא המיזם במסע לגיוס תרומות על מנת שיוכל להמשיך בעשייה.

לתרומות והצטרפות ניתן לחפש בפייסבוק - https://giveback.co.il/project/60613.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה