שתי כיתות מחשבים חדשות לטובת ילדים ממשפחות מוחלשות, נחנכו היום בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('0a4764cf-3ecd-42b1-bd8d-b9fda70813e2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

היום 22/3/2021 נחנכו שתי כיתות מחשבים חדשות במתנ"ס גן יבנה. המיזם החשוב התאפשר הודות לשיתוף פעולה של אווה בן שוהם עובדת בית המכס אשדוד ותושבת גן יבנה יחד עם מתנ"ס גן יבנה, המועצה המקומית גן יבנה וחברת ניופאן.

כיתות המחשבים כוללות 20 מחשבים ותוכנות שנתרמו על ידי גובה בית המכס אשדוד, רפי גבאי (20 מחשבים) ומנהל ובעלים של חברת ניופאן, צביקה גיור. את החיבור בין כלל הגורמים יזמה תושבת גן יבנה ועובדת בכירה בבית המכס אשדוד, אווה בן שוהם, יחד עם מנהל המתנ"ס, רפי אברג'יל.

 

בטקס שהתקיים השבוע נכחו ראש המועצה, דרור אהרון, מנהל מתנ"ס גן יבנה, רפי אברג'יל, גובה בית המכס, רפי גבאי, מנהל ובעלים של חברת ניופאן, צביקה גיור, אווה בן שוהם, יורם חזן, יונית מור יוסף, ואלי כהנא.

בתמונה: חוןנכים את הכיתות החדשות במתנ"ס גן יבנה 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכת הקודש החשובה על שיתוף הפעולה למען קידום אוכלוסיות מוחלשות וחיזוק היכולות הטכנולוגיות, שמח מאד להמשיך לסייע, לקדם ולעשות עם הקהילה ולמען הקהילה".

 

גובה בית המכס אשדוד, רפי גבאי: "כשאנחנו בוחנים את העוצמה של המדינה, אני חושב, כבן לאם שעבדה כל חייה במערכת החינוך, שהחינוך הוא הדבר הכי חשוב. הקמנו את כיתות המחשבים למען ילדי וילדות גן יבנה, שיוכלו להגיע לכאן ולחזק את היכולות הטכנולוגיות שלהם. אני מאמין שנותנים את הכלים המתאימים לילדים עם פוטנציאל נמצא אותם במקום הרבה יותר גבוה".

 

עובדת המכס ותושבת גן יבנה, אווה בן שוהם: "חשוב שנושא התרומה לקהילה יהיה תמיד על סדר היום הציבורי ושרק נוכל להמשיך ולעשות למען הקהילה תמיד".

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה