תושבי גן יבנה יוצרים אור בתערוכה אמנותית מיוחדת

$(function(){setImageBanner('384abd36-f264-4244-b50d-adfc1073f947','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תערוכה מיוחדת נחנכה עם הדלקת נר רביעי של חנוכה בקניון פרנדלי בגן יבנה ובה מוצגות יצירות מתחומי אמונות שונים הקשורים לאור. היצירות כולן הן פרי יצירתם של תושבי גן יבנה.

תכנית זיקה במתנ"ס גן יבנה יזמה לקראת חג החנוכה מיזם המקדם יצירה מקומית ומביא לידי ביטוי את ערכי התרבות היהודית ישראלית של החג.

בשלב ראשון הופץ קול קורא לתושבים ליצור בנושא אור, ובעקבותיו התקבלו עשרות יצירות ממגוון תחומי אמנות: איור, קולאז', צילום, ריקוד, כתיבה ועוד.

בתמונה: תערוכה פרי יצירתם של תושבי גן יבנה 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

התוצרים הנבחרים פורסמו ברשתות החברתיות במהלך החג, נתלו בשלטי חוצות ברחבי הישוב, ומוצגים בתערוכה מיוחדת.

התערוכה נחנכה בנר רביעי בקניון פרנדלי, במעמד ראש המועצה, דרור אהרון, בשיתוף פעולה מבורך עם הקניון, ותוצב שם במהלך החג.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

לאחר מכן תעבור לתצוגה במתנ"ס. בפרויקט לקחו חלק צלמים, אמני קרמיקה, עץ, איור וקולאז', משוררים ועוד. במקביל לאמנים הבוגרים השתתפו גם תלמידי ביה"ס מכבים ששלחו יצירות מרשימות.

בהשקת התערוכה אמר ראש המועצה, דרור אהרון: "החג הזה הוא חג של אור, אני מברך על המיזם הזה שמייצג שיתופי פעולה קהילתיים, מביא לידי ביטוי תוצרים של הישוב ולא תרבות מבחוץ.

זה מה שמייחד את גן יבנה. זה גם מה שאנחנו מנחילים לילדים שלנו – שאפשר לעשות את הדברים ביחד, בצורה יוצאת דופן ולהנות מהם יחד כמשפחה אחת גדולה".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה