תלמידי א-ד בגן יבנה חזרו הבוקר ללימודים

$(function(){setImageBanner('7b547503-0296-4005-bf4b-3ab054c5fe6c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"השנה הזו כל כך הזויה ומאתגרת שהבוקר הרגשנו כולנו כאילו 1 בספטמבר ולא ה-1 בנובמבר. היה כיף לראות את הילדים והוריהם שמחים ונרגשים לקראת החזרה של תלמידי כיתות א-ד ללימודים בבתי הספר בכפוף להנחיות" כתב הבוקר ראש המועצה דרור אהרון.

ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, סיירו בין בתי הספר, קיבלו ובירכו את התלמידים, ההורים, המורים והמורות לקראת החזרה ללימודים.

ההחלטה על החזרת הלימודים בכיתות הנמוכות הגיעה לאחר שראש המועצה יחד עם ראשי רשויות נוספים מכל רחבי ישראל לחצו על משרד החינוך לאפשר פתיחה של הכיתות הנמוכות בבתי הספר היסודיים.

 

על מנת להצליח לעמוד בפרטים אושרה גם הפעלת סייעות ותומכות הוראה בליווי הדוק של מחלקת החינוך.

ראש המועצה הדגיש את החשיבות בשמירה על הנחיות משרד הבריאות, עטיית מסיכה, היגיינה, שמירת מרחק, מניעת הגעה של תלמידים שלא חשים בטוב לבתי הספר, מדידת חום, העלאת המודעות גם בקרב צוותי החינוך, פתיחת כניסות נוספות לבתי הספר, מניעת התקהלויות בבתי הספר, חלוקת חצר בתי הספר לקבוצות ועוד.

 

ראש המועצה, דרור אהרון: "השנה הזו כל כך הזויה ומאתגרת, שהבוקר הרגשנו כולנו כאילו 1 בספטמבר ולא ה-1 בנובמבר. היה כיף לראות את הילדים והוריהם שמחים ונרגשים לקראת החזרה של ילדי כיתות א'-ד' ללימודים בבתי הספר היסודיים בכפוף להנחיות.

אני רוצה לאחל למנהלות, למורים, למורות ולתלמידים המון הצלחה בדרך, אנחנו איתכם לאורך כל הדרך, נסייע ונתמוך ככל שיידרש בתקופה הזו. גן יבנה יישוב ירוק ועל פי הנתונים אנחנו עומדים על 8 חולים מאומתים בלבד לצד 32 תושבים שנמצאים בבידוד. אוהבים אתכם ומאחלים לכם ולכולנו המשך שנה טובה ופוריה ושלא נצטרך חלילה לפתוח שנה נוספת באביב".

בתמונה: מקפידים על  כללי הריחוק  בכניסה לבית הספר 

פייסבוק אהרון דרור

ראש המועצה דרור אהרון:

"אני רוצה לאחל למנהלות, למורים, למורות ולתלמידים המון הצלחה.  אנחנו אתכם לאורך כל הדרך. נסייע ונתמוך ככל שיידרש בתקופה הזו" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה