תלמידי בית הספר הממ"ד סיני בגן יבנה בחרו כמו גדולים

$(function(){setImageBanner('1042a5e2-ca03-454c-b982-d22fbe6fc7b3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הבחירות לרשויות המקומיות מאחורינו ובבית הספר ממ"ד סיני בגן יבנה התקיימו בחירות למועצת התלמידים אשר לוו בהעשרה ולמידה על תהליך הבחירות, משמעותן וכן נלמדו מושגים כגון דמוקרטיה, ומנהיגות בצורה חוויתית ופעילה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 

כך, במשך חודש שלם ניהלו 6 מפלגות שהקימו התלמידים מסע בחירות מכבד שכלל תעמולת בחירות בהפסקות, ניסיונות שכנוע, חלוקת מדבקות, פליירים, בלונים, משחקים ועבודות יצירה והכל תוך שמירה על תקנון הבחירות והאווירה הבית ספרית. כותלי ביה"ס התמלאו במודעות ובכרזות חגיגיות, מסיבות עיתונאים נערכו בכיתות ובהן הציגו המועמדים את עצמם ואת המצע על פיו תפעל מפלגתם. חלק מהמצעים עסקו בנושא "בין אדם לחברו" וחלקם עסקו ב"אהבת הארץ".

 

ביום שני האחרון התקיימו הבחירות, כל כיתה ניגשה בתורה לקלפי עם "תעודות זהות" וכך מימשו כל התלמידים בבית הספר את זכות הבחירה שלהם. בסיום יום הבחירות חשף מנהל ביה"ס, הרב משה לקס, את המפלגות המנצחות לקול תרועות ומחיאות הכפיים של ילדי ביה"ס. תעודות חולקו למנצחים ויושבי הראש של כל המפלגות נשאו נאומי ניצחון ונאומי הפסד מכובדים וראויים. תהליך הבחירות בבי"ס "סיני" הוא בעל ערך חינוכי גדול. תהליך זה מזמן חינוך לערכים כגון: שותפות, סובלנות, מעורבות, שיקול דעת ואכפתיות.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה