תלמידי כיתות א' בביה"ס נועם סיני חגגו את מסיבת קבלת הסידור

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('586e9625-67da-408d-9335-6bb532079188','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('586e9625-67da-408d-9335-6bb532079188','/dyncontent/2024/6/9/869e4fcd-767f-4c1d-a1d2-1bd78ccf2799.gif',18012,'מדג\u0027יקל אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

בשבוע שעבר, ערכו בבית הספר נועם סיני גן יבנה את טקס קבלת הסידור לילדי כיתות א'. הטקס היה מרגש ומושקע, הילדים הופיעו במיטב התלבושות וההמחזות, וההתרגשות היתה בשיאה. " וואוו איזו מסיבה מפוארת! מלאת עוצמות וקדושה! כמו שמחנכות א' האלופות בת גלים לוי וחנה מרחבי יודעות להפיק! ישר כח על כל ההשקעה!" נכתב באתר בית הספר

מהפייסבוק

ביום רביעי האחרון (5.6) ביה"ס נועם סיני בגן יבנה לבש חג וההתרגשות היתה גדולה, לקראת טקס קבלת הסידור לתלמידי כיתות א'. המסיבה היתה "מפוארת מלאת עוצמה וקדושה" נכתב באתר ביה"ס, והאמת שהתמונות מדברות בעד עצמן.

מהפייסבוק

הטקס נחגג בנוכחות נציגי המועצה המקומית, נציגי המועצה הדתית ורב בית הספר הרב קבלה משה. נשאו דברי ברכה הרב דוד הכהן שליט"א, דרור אהרון ראש המועצה ולימור בשארי מנהלת בית הספר.

מהפייסבוק

מהפייסבוק

"בימים בהם הכל נראה כל כך אפור, אנו נאחזים במציאות, בשגרה ומביטים קדימה אל העתיד" אמר לגן יבנה נט דרור אהרון, ראש המועצה, והוסיף: "שמחתי להשתתף בטקס כל כך מיוחד עם דור העתיד שלנו, ילדי כיתות א' של בית הספר שקיבלו את הסידור יחד עם הוריהם. כל אחד מהילדים האלה הוא עולם ומלואו. אנחנו ממשיכים להתקדם קדימה עם בנייתו של בית הספר סיני החדש ומהתחדש ובסיום הבנייה נבטיח שלילדים האלה יהיו שנים נפלאות במוסד חינוכי מצוין וחדש פה אצלנו בגן יבנה".

 

מהפייסבוק

מנהלת ביה"ס לימור בשארי מהפייסבוק

משתפת את גן יבנה נט לימור בשארי, מנהלת ביה"ס: "מסיבת הסידור היא אירוע מיוחד במינו ומכונן. זוהי חוויה אותה יזכרו התלמידים לאורך כל חייהם. הסידור הוא נר לרגלי הילד היהודי בחיי היומיום שלו, בעצב ובשמחה. חשיבות הסידור והתפילה נוכחת בעיקר בשנה מורכבת זו נשואות עינינו לבורא עולם שיצילנו מאוייבינו, שישלח רפואה לפצועים, שיחזיר לשלום את החטופים וישמור על חיילינו להצליח במלחמה ולחזור הביתה בריאים ושלמים. המסיבה היתה איכותית, נרגשת ומרוממת ביותר. התלמידים וההורים יצאו נפעמים ומרוגשים."

ההזמנה לטקס. מהפייסבוק

רבה הראשי של גן יבנה, הרב דוד הכהן שליט"א בירך את התלמידים ואמר: "כבוד....... הורים יקרים, ואחרונים חביבים חתני השמחה בני ובנות כיתה א.' זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. ביום זה מתכנסים אנו בשמחה גדולה לכבוד יום גדול בו זוכים אנו לקבל את סידור התפילה בו נישא תפילה ליושב במרומים ונבקש את אשר על לבנו, כל אחד ובקשותיו שלו.

מהפייסבוק

מהו סידור תפילה? סידור התפילה הוא ספר החיים של היהודי, הצופן בחובו את היהדות כולה ומלווה את היהודי במהלך כל חייו, מלידתו ועד יומו האחרון, מרגע יקיצתו בבוקר ועד לקריאת שמע שקורא אדם על מיטתו לפני השינה.

מה מבטא סידור התפילה ? סידור התפילה מבטא את היצירה היהודית לדורותיה ומבין דפיו משתקפת ההיסטוריה של עם ישראל - ימים של גזירות ורדיפות, של עינויים וסבל, וימים של פורקן וישועה, של שמחה וקוממיות. זהו הספר היהודי הנפוץ ביותר והשימושי ביותר. אין הוא ספר חתום שיצא ערוך מתחת ידיו של מחבר - עורך בעל שם, אלא מעין אוצר שבכל דור מוסיפים לו עוד ועוד שכיוֹת חמדה, הנשזרוֹת למחרוזת של תפילה הנאמרת מפי יהודים כבר אלפי שנים.

מהפייסבוק

הסידור מכיל את סדר התפילות הנהוגות בבית הכנסת ונותן מענה למתפללים בימות החול, השבתות והחגים (פסח, שבועות וסוכות, וכן סדרי התפילה בחנוכה, פורים, יום העצמאות, יום ירושלים ויום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.) תוכן התפילות לשבת כולל תפילה קבועה לזכר קדושי השואה ותפילות לשלום המדינה ולשלום חיילי צה"ל. בסידור גם מכלול רחב ועשיר של תפילות וברכות, בקשות והודאות המלוות את האדם בכל מקום ובכל זמן, ומתאימות לכל אירוע, שמח או עצוב, הפוקד את חייו. הסידור הינו "הספר העמוק והקשה ביותר מכל הספרים בתורה שבעל-פה שהנחילונו רבותינו.

אחי ורעי! עת נפתחים שערי שמים, נישא ברכה אל השמים: שהסידור אתכם ילווה יום יום, שבתות וחגים, בקור וגם בחום. בסידור תלמדו ותתפללו, שחרית מנחה, ערבית וגם הלל. נאחל לכם ילדים יקרים, שתפילותיכם יענו, ומשאלותיכם יתגשמו. שתלכו בדרך הישר, ותהיו תמיד מאושרים אמן ואמן." סיים את ברכתו כבוד הרב.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה