לא תאמינו איזה יחס קיבלה תושבת גן יבנה מקופת החולים כשהיא בחודש הרביעי להריונה

$(function(){setImageBanner('e82638d7-5f33-4ec5-bc7f-be41a2cb6a0f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לינוי בת ה-21, מתגוררת מזה מספר חודשים בגן יבנה (לשעבר מאשדוד) ונמצאת בחודש הרביעי להריונה. ביום שני האחרון היא פנתה לקבלת שירות רפואי מקופת החולים "לאומית" גן יבנה, לאחר שבמשך מספר ימים סבלה מכאבי בטן ומתחושה כללית לא טובה. מרגע זה התחילה מסכת הייסורים שלה לקבלת טיפול רפואי הולם

אילוסטרציה. צילום: Pixabay

לינוי מספרת: "מיום שישי הרגשתי לא טוב והיו לי כאבי בטן נוראיים. חיכיתי במשך יום יומיים ואז הבנתי שאני מתפתלת מכאבים ולא מצליחה לזוז מהמיטה. הגעתי לפני יומיים (שני) לרופאת משפחה בסניף שביישוב והיא אמרה לי שבגלל שאני בהריון היא לא רוצה לגעת בי ושעליי לפנות לרופא נשים כי רק הוא יכול לטפל בי. פניתי למנהלת הסניף בגן יבנה (שחשוב לומר שמאוד רצתה לעזור לי) שתבדוק לי באיזה סניף אוכל למצוא תור פנוי לרופא נשים. היא אמרה שתבדוק לי בסניף ברובע ג' באשדוד, אך היא לא הצליחה להשיג אותם".

"נכנסתי לאוטו וכשהייתי בדרך הביתה, הרגשתי שמשהו לא תקין ולבסוף החלטתי לנסוע  אליהם בעצמי. הגעתי לסניף ג' באשדוד בשעה 11:30 וחיכיתי שם לאחיות כדי שיתנו לי מענה וינחו אותי מה לעשות. האחות אמרה לי לחכות בתור כי היה בנאדם בפנים, אז חיכיתי כעשרים דק, עד שראיתי שנכנסים אנשים שהם בלי תור, פניתי אליה שוב, אמרתי לה שאני בהריון ושאני לא מרגישה טוב וחייבת לראות רופא והיא ביקשה שאמשיך לחכות כי יש מקרים דחופים יותר. היא טענה שהן שתי אחיות אך בפועל ראיתי שבכל הסניף יש רק אחות אחת.

רק אחרי 40 דק הגיעה אחות נוספת, אמרתי לה שאני בהריון ושהפנו אותי מהסניף בגן יבנה כדי שיכניסו אותי לרופא נשים על מנת לקבל טיפול. היא אמרה לי שאין לה איך לעזור לי, כי הרופאה לא יכולה לקבל אותי וזה אחרי שאני ממתינה שם שעה בתור. נכנסתי למנהלת הסניף וביקשתי ממנה שתעשה סדר בנושא כי אני ממתינה המון זמן ומאבדת סבלנות. לאחר שעלו הטונים היא אמרה שבמידה ואעשה בלאגן היא תזמין לי משטרה ושלא מפריע לה שאעשה רעש. ראיתי שיש את הרופאת נשים נכנסתי אליה בוכה ומיואשת והרופאה קמה מהחדר והלכה. עמדתי שם מתפלת מכאבים והמנהלת נכנסה לחדר עם המאבטח והתפלאה שאני בהריון. אמרתי לה שבגלל שאני בהריון אני מודאגת והייתי חייבת מענה מידי או לפחות הפנייה למיון כי אני לא יכולה לנסוע לשם לבד".

הסיפור לא נגמר פה. "בשעה 12:15 היא אמרה לי לחכות עוד שעה עד שיגיע רופא נשים אחר. הרופאת נשים כשהרופא הגיע, נכנסתי אליו ואמר לי אחרי בדיקה קצרה ולא מקיפה שהוא חושב שהעובר תקין ואולי לי יש קלקול קיבה. ניסיתי להבין מה הסיבה של הכאבים והוא אמר שהוא לא יודע וככה הוא חושב ואסר עליי לקחת כדורים. גם בלילה כאב לי ולכן הרמתי טלפון לייעוץ אחיות במוקד וביצעתי את ההנחיות שנתנו לי שם. יום למחרת בבוקר לאחר שלא הרגשתי טוב, שוחחתי שוב עם המוקד וענה לי פרמדיק שאמר לי: "לא אל תספרי לי את הסיפורים האלה, תלכי לרופא משפחה שלך שיתן לך הפנייה למיון". הסברתי לו שהרופא משפחה הפנה אותי לרופא נשים שלא נתן לי מענה. ביקשתי ממנו הפנייה למיון והוא אמר לי לפנות לרופא משפחה כדי לקבל הפנייה למיון.

עד היום, שלושה ימים לאחר המקרה, לינוי עדיין לא קיבלה את הטיפול שלו היא מצפה. היא הגישה תלונה לפניות הציבור ולא קיבלה מענה . "כל אחד מעביר אותי מאחד לשני וגם היחס שלהם היה לא נעים ומה כבר ביקשתי לקבל טיפול. אף פעם לא נזקקתי לטיפול ועד שאני זקוקה להם אין מענה ולכן הרגשתי שאני חייבת לעשות עם זה משהו".

*עד לשעה זו לא קיבלנו כל תגובה מלאומית על הפנייה שלנו אליהם בנושא הטיפול בלינוי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה