520 תושבים בני כל הגילאים חוסנו ביום חמישי בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('f2a90632-05f1-4468-b67b-6fe7bc5076a8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום חמישי האחרון 18/2 נפתח מתחם החיסונים של גם יבנה. במהלך מבצע החיסונים חוסנו 520 תושבים. ראש המועצה דרור אהרון :"אני כל כך שמח על ההענות של תושבי גן יבנה למבצע החיסונים היישובי שלנו",

ביום חמישי האחרון (18.2), לאחר מאמץ אדיר של ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם מפקדת היקל"ר מטעם פיקוד העורף, לירן אשכנזי, אל מול גורמים בממשלת ישראל, משרד הבריאות, פיקוד העורף ומד"א נפתח בגן יבנה מתחם חיסונים יישובי עבור תושבי גן יבנה בני כל הגילאים מכל קופות החולים.

מיד עם קבלת האישור לפתיחת מתחם החיסונים, החלו עובדי המועצה מכל המחלקות, בהובלת מנכ"ל המועצה, אילן סויסה, בהכנת מתחם יישובי מאובזר, מאוורר ומאורגן היטב למען התושבים באולם הספורט של בית הספר אורט על שם יצחק רבין.

עובדי אגף הביטחון, יחד עם עובדי מחלקת שפ"ע ותברואה, עובדי מתנ"ס גן יבנה, מחלקת תרבות ואירועים, מחלקת הנוער ונוער מתנדב, אב הבית של בית הספר ועוד, הגיעו, סידרו את המתחם מהכניסה המסודרת ועמדות קבלת הקהל, הרישום, הציבו מאבטחים וסדרנים בכניסות, הדפיסו שילוט והכוונה, הקימו עמדות מסודרות לעובדי מד"א בכדי שיוכלו לבצע את החיסונים, הכינו עמדות לצילומי מגנטים, עמדות התאוששות, חילקו בלונים, חילקו פיצות ושתייה לכל מתחסן באמצעות עובדות המתנ"ס ועוד ועוד.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

במהלך השבוע התקיים קמפיין אינטנסיבי ברחבי היישוב על מנת לעודד את כלל התושבים לקבל חיסון ובדגש על בני הנוער בגילאי 16-18 ולשם כך אף גויסה כוכבת היו טיוב רומי גיאור שהעלתה סרטונים שיועדו לבני הנוער ואף הצטלמה ופגשה את בני הנוער של גן יבנה במקום. בסופו של יום, הקמפיין הצליח, כלל החיסונים הסתיימו ובמד"א בירכו על כך שלא היו צריכים לזרוק אף חיסון בגן יבנה.

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני כל כך שמח על ההיענות של תושבי גן יבנה למבצע החיסונים היישובי שלנו. 520 מתחסנים ביום אחד ביישוב שלנו, הרבה מעל הממוצע הארצי ומספר גדול של מתחסנים בגילאי 16-18, בדיוק כפי שרצינו. אני מבקש להודות לכל השותפים לעשייה כל כך חשובה בתקופה היסטורית, לצוות היקל"ר שלנו ופיקוד העורף על שיתוף הפעולה, למד"א על העבודה היעילה בסבר פנים יפות וחיוך, תודה לכל עובדי המועצה והמתנ"ס מכל המחלקות ובכל התפקידים על עבודה מפרכת בהקמת מתחם מסודר, מאובזר, מאוורר ונוח למען התושבים. זו אחריות גדולה שמוטלת על כתפינו בתקופה זו ואנחנו נושאים בה בתחושת שליחות ובגאווה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה