$(function(){setImageBanner('76c698d9-b734-4c36-b7bd-cc4e8f6775b3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

אזור הדרום מציע שפע של פעילויות וחוויות לכל המשפחה בכל זמן ובכל עונה. למרות שמדובר על אזור בארץ שמזג האוויר בו הוא לרוב חמים, ניתן ליהנות ממגוון של אטרקציות באזור במשך כל עונות השנה

Pixabay

ניתן לבחור אטרקציות בדרום לכל מטרה מתוך מבחר של אפשרויות, ובמגוון מיקומים מיוחדים ויפים באזור זה.

מכיוון שהדרום מוכר כאזור מדברי וצחיח, מומלץ לחוות סוגים שונים של אטרקציות באזור בקונספט המותאם למקום זה.

טיול ג'יפים במדבר

באזור הנגב קיימים מכתשים וחולות המאפיינים את תנאי המדבר, ומשום כך הדרך הטובה ביותר לחוות ולהכיר את האזור הזה היא באמצעות טיול ג'יפים מודרך. את הטיול ילוו מדריכים ונהגים מקצועיים המכירים את תנאי השטח של המדבר, שייקחו אתכם לכל המקומות המיוחדים במדבר יחד עם הפעלות ומשחקים לכל המשפחה הכוללים גששות במדבר. הנסיעה במדבר היא אתגר ומלאת אדרנלין, מכיוון שכל האזור רצוף בחולות וסלעים בגדלים שונים, דבר המקשה על הנהיגה והופך אותה לחווייתית במיוחד. מתאים גם בתור אטרקציה לילדים וגם כאטרקציה למבוגרים.

טיולי אופניים בחיק הטבע

בדרום ניתן למצוא מסלולי טיול רבים ומגוונים, המציעים מסלולי טיול בדרגות קושי שונות. לאלו המעוניינים בטיול אתגרי ומעניין יותר ממסלול טיול רגלי, מומלץ לנסות טיול אופניים באזור זה יחד עם חברים או משפחה. כדי לערוך טיול בסגנון זה אין צורך להצטייד באופניים, מכיוון שיש באזור מקומות המציעים השכרת אופניים לכל הגילאים. כדאי להצטייד במפה של האזור הנבחר כדי להתמצא בכל המקומות השווים לטיול, ואף להתארגן עם סל פיקניק מפנק לצורך עריכת ארוחה בשטח טעימה ומהנה.

גלישת חולות

גלישה הינו ענף ספורט מאתגר ומהנה במיוחד, כך שאם הנכם נמנים מאלו האוהבים את ענף ספורטיבי זה – תתפלאו לגלות כי תוכלו ליהנות מגלישה מלאת אדרנלין גם באזור הדרום. מדובר על אטרקציה בדרום שהיא ייחודית לאזור זה, מכיוון התנאים המיוחדים שיש באזור מדברי זה הכוללים גם דיונות חול. הדיונות הן הרי חול ענקיים וחלקים עליהם ניתן לגלוש ממש כמו במים, ולכן זוהי אטרקציה מבוקשת ואהובה במיוחד. הגלישה מתבצעת על גבי לוח בצורת אליפסה חלק, דומה לסקייטבורד ללא גלגלים, עליו ניתן לעמוד או לשבת ולגלוש במורד הדיונה במהירות גבוהה.

אירוח בדואי

במהלך נסיעתכם לדרום וודאי נתקלתם בנוף שחוזר על עצמו של גבעות וחול, אך מדי פעם ניתן למצוא בנוף גם מעין מבנים זמניים קטנים המזכירים בתים. מבנים אלו הוקמו על ידי אנשי הקהילה הבדואית, הידועים באהבתם לאזור המדברי החם ולמגורים באזורים מבודדים ובקהילות סגורות. נוסף על כך, הבדואים ידועים גם כמכניסי אורחים נעימים ובעלי אוכל וקפה משובח וטעים. משום כך, מומלץ לא לוותר על אירוח בדואי המוצע באזור הדרום עם פיתות אותנטיות, קפה מלא ניחוחות וגם טיול חוויתי על גבי כלי התחבורה של המדבר שהוא כמובן הגמל.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה