הכירו את איתמר סעאת תושב גן יבנה

$(function(){setImageBanner('1b1539d5-8a1f-4f55-b437-4a47cfd604fa','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

אל איתמר סעאת התוודענו בעקבות תחרות "המאמן של המדינה". למרות שהקדשנו לו כתבה, לפני התחרות, רבים הפרטים שבידינו ועדיין לא נחשפו עליו. לכן, החלטנו להקדיש לו כתבה נוספת, אז קבלו את איתמר סעאת, בחשיפה קצת אחרת.....

איתמר סעאת

מה את/ה עושה בחיים?

"בגדול אני מאמן כושר, בקטן אני מאמן כושר לילדים -בוגרים עם צרכים מיוחדים, מאמן אישי ומאמן סטודיו מבית LES MILES, עובד בקאנטרי גן יבנה, בסוויפט, מאמן את קבוצת אק"ים גן יבנה 5 שנים, פתחתי לפני שנתיים בשיתוף פעולה מועצת גן יבנה את "כושר עם איתמר" קבוצת כושר המיועדת לילדים עם צרכים מיוחדים בגילאי 6-10.
לאחרונה השקתי את פרויקט "דרך ארץ" המשלב כושר וערכים במסגרת בית הספר המיועד לתלמידים ספציפיים.
ואני ממש בדרך לפתיחת הסניף הראשון שלי של "הכוכבים של איתמר" שיהווה כמרכז כושר לילדים ואנשים עם צרכים מיוחדים בגן יבנה.
ובין לבין אני סטודנט בשנה ג' לתואר ראשון בחינוך גופני במגמת צרכים מיוחדים במכללת גבעת וושינגטון."

מה אתה חולם לעשות?

"בעיניי ההבדל בין חלום למטרה הוא מאוד מינורי ותלוי מאוד בדרך הסתכלות.
אני מאוד מאמין בטוב ותמיד עשה לי טוב לתת ולתרום אני חושב שככה אנחנו מקבלים הכי הרבה.
עם זאת אני מאוד אוהב לטייל ואת הים, אז החלום הכי גדול שלי יהיה לשלב ביניהם, מה שאני דיי מצליח לעשות כרגע."

מהם התחביבים שלך?

"ללכת לים, לטייל גם הג'יפ (ג'ימני כמובן) לאכול!!!, לעשות כל דבר עם הכלב שלי, קפה שחור יכנס כתחביב, לנגן בגיטרה, להסתכל על חברה שלי, והספורט הוא הרבה מעבר לתחביב."

כמה זמן את/ה גן יבנאי/ת?

"כ 15 שנים."

איך את/ה נתפס/ת לדעתך בישוב?

"מכירים אותי המון כאן, אחרי 7 שנים שמאמן בסטודיואים השונים כאן באיזור, ומלמד בחלק מבתי הספר במסגרת התואר שלי התושבים בישוב מכירים אותי מאוד, חוויה ללכת איתי לסופר, יש שיגידו שבלתי נסבל לעשות זאת.
מבחינת התפיסה, לרוב מחייכים שרואים אותי אז ניראה לי שנתפס דיי טוב."

מה לא יודעים עליך?

"לכל אחד יש ימים טובים ופחות טובים, ברגע שהעבודה שלך היא סביב אנשים ובאווירת הסטודיו עם מוזיקה וכיף וסטנדרט מסוים שיצרת בשיעורים שלך בתור מאמן, אז יש רף מסויים שאתה רוצה לשמור עליו.
ואין מה לעשות בימים פחות טובים שלי, אני מגיע לסטודיו בפחות מצב רוח, אבל סיגלתי לעצמי תכונה עם הניסיון והשנים שברגע שהמוזיקה מתחילה אני שם הכל בחוץ וקשה מאוד לראות עלי את היום שהגיע איתי.
הספורט מטורף, הוא מפלט הוא עושה רק טוב והוא הרבה מעבר לתחביב. מיותר לציין שכשאני יוצא מהסטודיו, המצב רוח הרבה יותר טוב."

איך לא יתפסו אותך לעולם?

"יופי של שאלה, תני לי כמה דקות לחזור אלייך."

מה ייהרג ובל יעבור מבחינתך?

"צריך להיות מאוד מוכשר בשביל להוציא אותי מדעתי, או לגרום לי לשבור את הכלים.
אני פחות מתחבר לאלה שיודעים הכל, יש גישה כזו לחלק מאיתנו וחלקנו חוטאים בה ברגע שנושא מסוים עולה, ולא מוכנים לשמוע את הדעה של מי שעומד מולם, תחום הספורט והאימון במיוחד שנוי מאוד במחלוקת, יש המון גישות המון דרכים להגיע לתוצאות. אני אישית פחות מתחבר לאלה שלא מוכנים לשמוע."

מה את/ה הכי אוהב/ת בגן יבנה?

"את השדה מתחת לבית, בלו (הכלב שלי) ואני אוהבים כל כמה זמן לרדת עם פינג'ן וכוס קפה לכבות ת'מוח בתוך כל האטרף עם מוזיקה ברקע."

מה חסר לך בגן יבנה?

"רק שתשאר כמו שהיא. 555."

מהו המאכל האהוב עליך?

"גלידה!"

המלצה/טיפ ממך לתושבים?

"תשתמשו בכביש החדש, טירוף, ואם אתם לא על בסיס שבועי מנצלים את השדות פה באיזור, תקפצו לאיזה שקיעה, חוויה גדולה. והמלצה לא פחות חשובה תהיה להגיע לאימונים שלי."

בקשה שלך מהתושבים?

"בלי רעל ברחובות תעשו לי טובה, לא מתאים לנו."

משהו מצחיק שבא לך לספר?

"תשמעי דיי קשה להצחיק אנשים דרך כתבה, אבל בואי נסגור שברגע שיעצרו אותי ברחוב ויבקשו בדיחה אספר אותה בשיא הכריזמטיות."

זיכרון ילדות משמעותי?

"כשהייתי קטן כל פעם ששאלו אותי מה אני רוצה להיות שאהיה גדול עניתי פיראט, אחרי שהתבגרתי קצת, ונחשפתי לביטלס ולג'ון לנון ולגדולים אחרים, התשובה לאותה שאלה הפכה ל "מאושר"."

מתי הבנת במה תרצה/י לעסוק?

"זה התחיל מזה שידעתי מה אני לא רוצה לעשות, אני לא איש של מסכים, מבחינתי לעבוד משמונה עד חמש מול מסך ולחזור הביתה כל יום כפול כל החיים דיי יכבה לי את הנשמה. אני אוהב אנשים, ידעתי שיהיה קשור בזה.
הייתי בטיול נורא ארוך בניו זילנד עם התהיות הרגילות של משוחרר מצה"ל שלא בדיוק יודע מה הוא רוצה, עבדתי שם בעבודות של תרמילאים מכרתי ציורי שמן מדלת דלת ותוך כדי גלשתי בחופים הכי יפים של ניו זילנד.
תוך כדי העבודה נקלעתי להמון שיחות, ובאחת רצינית מאוד עם בחורה מקומית (מבוגרת ++) תפסתי אותה ביום לא כ"כ טוב שלה, וכשיצאתי ממנה חיבקה אותי ואמרה לי תודה עם דמעות בעיניים.
ואת יודעת בחו"ל כל אחד הופך לשגריר, גדלתי מאוד על אהבת הארץ וחשוב לי להעביר הלאה, אני לא זוכר מה בדיוק קרה שם ומה נאמר לפרטים זה היה לפני כמה שנים טובות, אבל מה שאני זוכר זה שיצאתי משם עם חיוך גדול ובידיעה שאני רוצה לעשות טוב. לימים נכנסתי לעולם הצרכים מיוחדים והלכתי ללמוד חינוך בכל אופן, מישהו צריך לשבור את המסכים האלה אצל הילדים."

מיהי הדמות שהשפיעה עליך במיוחד?

"אני מאמין שבן אדם מושפע מאוד מהסביבה שלו, ואני מודה כל יום על הסביבה שלי. אני לא אצביע על דמות ספציפית כי אין כזו, חייב תודה גדולה להמון אנשים."

עם מי היית רוצה לשבת לכוס קפה?

"עם אלוהים, יש לי ים של דברים לדבר איתו או עם אריק איינשטיין."

אם היינו שואלים את בני המשפחה איך זה לגור איתך מה היינו מגלים?

"שיש לי קוצים בתחת, אבל בקטע טוב."

האם את/ה אדם של בוקר או לילה?

"אם אגיד לך שאני מוצא קסם בכל אחד מהם תאמיני לי?"

מה הפחד הכי גדול שלך?

"לא מפחד, מה שצריך לקרות קורה."

איך מתחיל הבוקר שלך?

"מוזיקה וטיול עם הכלב שלי."

איך נראית השבת שלך?

"מלאה בחברים טיולים וים."

אילו מוזיקאים מרכיבים את הפלייליסט שלך?

"כמעט תמיד אני עם מוזיקה ברקע בכל שלב ביום, מג'ק ג'ונסון, לעידן רייכל, מהביטלס לעידן עמדי, שלמה ארצי אריק איינשטיין ומוש, גדלתי על מוזיקה חונכתי על מוזיקה, על רוק ישן דייר סטריט לד זפלין, מתחבר לבלוז לקאנטרי ולמזרחית כאחד. מבטיח לך שאם בלילה תפתחי חלון יכול להיות שתשמעי רכב עובר עם 2 גברים בני 26 ששרים שירים של ילדות בנות 12 ושיר אחד אחרי יהיה שיר דיכאון כבד , אבל לא אלבין את הפנים של אח שלי ברבים.
לחוויאר רוד יש מקום נורא גדול בלב שלי, אפילו יש לי קעקוע עם אחד מהשירים שלו."

מה לא שאלתי, ואת/ה רוצה לומר בנוסף?

"אני רוצה לומר תודה, לישוב, למועצה לתושבים ולקאנטרי בגן יבנה.
לא מזמן פורסמה כתבה בערוץ 12 אצל פאולה וליאון שלי ושל אחד המתאמנים שלי, ועם כל הפרסומות מסביב לעלייה לגמר תחרות "המאמן של המדינה", לאורך כל הדרך אני לא מפסיק לקבל פרגון אהבה ותמיכה כאן בישוב מכל אחד, כיף גדול וזכות גדולה מאוד.

וכמובן ג'ני תודה לך על הזמן שלך, מעריך מאוד."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה