מדבקות קיר לעיצוב מקורי ושונה בבית ובמשרד

$(function(){setImageBanner('067cd76d-89f2-4a32-a3cc-3c07f3021628','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

לפני שנים כולנו היינו רגילים לכך שהקירות בבתים שלנו ובמשרד נראו תמיד אותו הדבר: לבנים. המקסימום שאפשר היה למצוא היו אלה קירות שצבע שמנת, אך האמת היא, שהיום המצב שונה.

היום ניתן למצוא גם קירות בצבעים שונים, קירות עם טפטים ואפילו מדבקות קיר. לכן, אם גם לכם נמאס לראות את הקירות שלכם במשרד או בחדרים השונים בבית לבנים, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. אופציה טובה היא לבחור מספר מדבקות קיר ולשלב אותן, שכן מדבקות כאלה יכולות להוסיף צבע ואווירה. אם הדילמה שלכם היא בין מדבקות קיר ובין טפטים, בהחלט אפשר להבין אתכם. חשוב לקחת בחשבון את אחד מההבדלים המהותיים ביותר והם: העובדה שטפט בדרך כלל ממלא את הקיר כולו ואילו מדבקת קיר יכולה להגיע בכל מיני גדלים שונים. לכן, במידה ואתם לא רוצים שכל הקיר יהיה מלא פתאום בצבע, ציור או משפט מסוים, בהחלט יכול להיות שעבורכם מדבקה לקיר זו האופציה הנכונה.

פרחים

כך תבחרו את המדבקה המושלמת עבורכם

הדילמה שלכם היא איך לבחור בין הרבה מדבקות קיר כי ראיתם כבר כל כך הרבה אפשרויות והלכתם לאיבוד? לפעמים זה באמת מה שקורה: ככל שיש יותר אופציות זה דווקא מבלבל והבחירה הופכת לעוד יותר קשה. לכן אנחנו מציעים לכם תחילה לעצור ולחשוב:

 

  • מבחינת הצבע: האם יש צבעים שאתם אוהבים יותר או פחות? האם יש צבע שיוכל להתאים יותר לעיצוב החדר כולו?
  • מבחינת הגודל: האם אתם רוצים לרכוש מדבקות קיר בגודל מסוים וגדול במיוחד? או שאולי תרצו דווקא משהו סמלי וקטן יותר?
  • מבחינת הסגנון: האם אתם מעדיפים מדבקת קיר שכוללת משפט שמעורר השראה? או אולי תמונה יפה שאתם אוהבים? ציור של חיה?

 

אם תצליחו לענות על השאלות הללו יהיה לכם קל יותר לבחור את המדבקות המתאימות לכם ביותר. בנוסף לכך, אם אתם מתקשרים לדמיין איך תיראה התוצאה הסופית ניתן יהיה גם להזמין מדבקה אחת, להדביק אותה ובהתאם לכך להחליט בהמשך האם אתם רוצים להוסיף עוד מדבקות על קירות אחרים בבית.

משפטי קיר

האם המדבקות מחזיקות מעמד לשנים?

 

אם החשש שלכם, כשאתם חושבים על רכישת מדבקות קיר, הוא שתוך כמה חודשים יהיה עליכם לקנות מחדש עוד מדבקות כי הן לא תחזקנה מעמד, דעו שזה לא מדויק. ראשית, חשוב שתדעו שיש סוגים רבים של מדבקות קיר שעשויות מאיכויות שונות ושנית, כדאי שתבדקו מאיפה אתם מזמינים את המדבקות שלכם. לפעמים הבעיה היא שהדבק עצמו לא מספיק איכותי ולפעמים המדבקה פשוט דוהה. לכן, בבואכם לקנות מדבקות כאלה, כדאי יהיה לבדוק מאיזו חנות אתם מזמינים אותם ולברר מאיזה חומרים הן עשויות. אין כאן מקום לפשרות ולכן, אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, אנחנו מזמינים אתם להכיר את האתר שלנו: https://www.madbekot-kir.co.il. אצלנו ב"מדבקות קיר" תגלו שיש מגוון גדול מאוד של מדבקות שמתוכו תוכלו לבחור את מה שיתאים לכם יותר ובנוסף, האיכות של המוצרים שלנו מובילה. אם כל זה לא מספיק שלכם, דעו שאצלנו מחכות לכם עוד כמה הטבות כמו:

 

  • משלוח בחינם בקניה מעל 300 ₪
  • משלוח עד פתח הבית תוך מקסימום 3 ימי עסקים
  • שירות לקוחות שזמין עבורכם בכל עת לכל שאלה או בקשה

.

ובנוסף, אצלנו אתם גם יכולים ליצור מדבקה בעיצוב אישי!  לכן, אפילו אם אתם מחפשים את הדרך להפתיע את הבת שלכם ולהזמין עבורה מדבקת קיר עם התמונה הכי יפה שלה – אצלנו זה אפשרי, אז למה שלא תנסו את זה? 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה