ארבעה דברים שיגרמו לכם לאהוב את עצמכם יותר

$(function(){setImageBanner('304dbc34-6e0f-43f8-94d9-bba76d302d62','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

נכון כולנו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים... רגע לפני שמדברים על בני/ בנות זוג- כדאי לעשות בדק בית ולראות מה אנחנו יכולים לשפר אצלנו, או במילים אחרות, כמו שאמר ג'סטין ביבר: "קודם כל תאהבו את עצמכם"

תפסיקו להשתמש במילה "אבל"- בין אם שמתם לב או לא, רוב האנשים מתרצים את מה שהם אומרים או עושים מבלי לשים לב, באמצעות השימוש במילה "אבל". כמו למשל- ממש רציתי לבוא ליום הולדת שלך אבל ... (הכניסו תירוץ). ברגע שתהיו אמיתיים יותר- קודם מול עצמכם ופחות מתרצים לסביבה שלכם תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם.
צילום: חן בוקר
תעשו ספורט- בין אם אתם ממש בקטע של לרדת במשקל או נראים נהדר והייתם שמחים לחיטוב, כאן זה לא משנה. היכולת לעזוב הכול וללכת לעשות שעה אימון עם מוזיקה שאתם אוהבים באוזניים שווה זהב. גם תרגישו יותר טוב, גם תראו יותר טוב, גם תרשו לעצמכם לאכול מידי פעם דברים שאולי אתם מעדיפים לוותר עליהם לרוב והכי חשוב תשקיעו בעצמכם.

עושה שלום- אתם ברוגז עם מישהו שהיה פעם חבר ממש טוב שלכם? יש בכם כעסים נוראיים על דבר שקרה לפני חמש שנים אבל אתם מתקשים לזכור מה היה הדבר? עזבו שטויות, חיים רק פעם אחת ואם יש משהו שיגרום לכם אהבה עצמית הוא היכולת להתנצל באו לסלוח לאנשים שאתם אוהבים, לרענן קשרים (גם אם לא תחזרו להיות BFF) ופשוט להרפות כאבים מיותרים בלב.
צילום: חן בוקר
תהיו אתם- אל תתאמצו להיות מי שאתם לא, תהיו אותנטיים קודם כל מול עצמכם. אם אתם עצבניים, כועסים, רגזניים, עצובים או כל דבר שלילי אחר באופן שחוזר על עצמו בתדירות גבוהה יחסית, סביר להניח שיש כמה דברים שלא מסתדרים לכם. תעשו STOP רגע ותנסו להבין למה אתם כאלה. תשאלו שאלות, אל תתנו לזה לחלוף כי רוב הסיכויים שזה לא יחלוף אם לא תטפלו בזה. ברגע שתענו לעצמכם בכנות- תוכלו להתחיל לתקן וככל שתהיו יותר אמיתיים כך תאהבו את עצמכם יותר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה