אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d09b0c12-801b-4206-80a6-e65ab5f59e92','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26400,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d09b0c12-801b-4206-80a6-e65ab5f59e92','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26400,'Image','');},15]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 09/03/18 ועד 15/03/18

טלה: המהות של השבוע הקרוב היא עזיבה וסיום ובמקביל תחלה חדשה.. נטישה של מקומות, אנשים, תפקידים ורעיונות שסיימו בעבורכם את תפקידם. רבים מבני מזל טלה חשים בליבם כי הגיעה העת לשינוי, הגיעה העת להתחדשות, הגיעה העת להתקדם ולזוז הלאה. תהליך זה נוצר היות והמקום בו אתם נמצאים וניצבים כעת איננו מספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים. בעבודה: יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. תהליך זה יוצר אצל רבים מכם המון "רעש" בתוך הראש שמקשה עליכם להתרכז. האטת הקצב והימנעות מחיפזון יאפשרו לכם לשלוט בקצב העשייה ולהימנע מתקלות קטנות ומעצבנות. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם צפויה תקופה לא קלה. רק התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להבין שלמרות הקשיים, הכול לטובה. חשיבה שכזו היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העשייה.  זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של "הכול בסדר"  אבל בתוך הבית פנימה יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. אלו מכם שנמצאים בזוגיות עם בניי מזלות גדי, עקרב ומאזניים ובתולה, חווים תקופה לא קלה והם אינם מוצאים בזוגיות שלהם נחמה. תהליך זה מחייב פנייה לייעוץ ולעזרה ממקור חיצוני. לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות. טיול או חופשה נראים באופק . שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

שור: בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר, אחראי וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל שור ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש, איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב ומבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 תאומים: שבוע מאתגר צפוי לבני מזל תאומים רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם. ההכרה וההתפקחות גורמת לכאב רב והתחושה של חלום שמתנפץ אינה מרפה. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשרויות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל לומר ולבצע את הדברים הנכונים באומץ ואמונה לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים שגורמים לכם לכעוס, אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. . בעבודה: להימנע מרכילות ולשון הרע. יש ללמוד כיצד להתמודד ולהכיל אכזבה מבלי שהיא תשבור את רוחכם. אהבה, זוגיות: גורמים חיצוניים (חברים, הורים וכדומה) משפיעים לרעה על זוגיותכם בכך שהם מתערבים יתר על המידה. חשוב שתדעו איפה להציב את הגבול. אתם משתוקקים לריגוש ולתשוקה ולרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את שמכם ואת התא המשפחתי שלכם.  בשבוע זה חשוב לזכור שלא כל הנוצץ זהב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו, והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

סרטן: שבוע לא פשוט מבחינה רגשית ניצב בפתח. אתם נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים לכם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנו משפט שמוכר כמעט לכל יהודי - "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". המשפט הזה מסכם את תמציתה של האמונה בייחוד הא-ל!! להאמין בייחוד הא-ל, זה לא רק להפסיק להאמין שיש הרבה אלים, ולהתחיל להאמין שיש רק אחד; להאמין בייחוד הא-ל זה להאמין שכל המעשים המתרחשים בעולם, נעשים כולם ברצונו של א-ל אחד שהכל נהיה בדברו!!

אריה: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

 בתולה: בשבוע זה יש אווירה שנעים לכם להתנהל בתוכה. שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. דברים חדשים שנכנסים לחייכם כמו למשל: רעיון חדש, ילד חדש, בית חדש, עבודה חדשה, לימודים חדשים מבאים איתם המון מזל ברכה. בבית: נושא לא פתור שתורד את מנוחתכם זקוק להתערבות חיצונית של איש מקצוע. אל תהססו לפנות לקבלת העזרה הדרושה הדבר ישחרר אתכם מדאגות ומעול הרגשי שאין בו כול צורך. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם בהחלט מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

מאזניים: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

עקרב: השבוע הקרוב מציב אתכם בצומת דרכים כזו או אחרת. הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה בכיוון הנכון חשוב ביותר, לכן כדאי ומומלץ לבוא להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כספים: חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם צף ועולה, התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. בבית: לבטים הקשורים בשינוי של התא המשפחתי מעסקים את מחשבותיכם אצל חלקכם לבטים אלו נוצרים מתוך רצון להרחיב את המשפחה כמו למשל כניסה להריון ואצל חלקכם השינוי הוא הפוך ומלמד על רצון להשתחרר מתוך התא המשפחתי כמו למשל עזיבה או פרידה. גם כאן מומלץ בחום לקבל הכוונה מגורם חיצוני. זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על ליבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן - טוב לומר בבירור למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. עשה חסד בצורה אנונימית. אל תדאג. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אותך על מעשיך.

קשת: המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל קשת. ניתן לומר שהשבוע אתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב אז תפחדו לסיים את מה שצריך לסיים ולפנות באמונה לעבר האופק.  הגשמה עצמית: צורך בחזרה למרכז העשייה, תחושה שמיציתי וכעת אני צריך משהו חדש.. כול אלה מעידים כי הגיע העת להגשמה עצמית ועשייה חדשה. אם אינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם מומלץ לגשת לייעוץ ולהכוונה ממקור חיצוני. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אם אינכם מצליחים לעשות זאת מומלץ בחום לפנות לייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיעזור לכם להבין איך נכון וכדאי לעשות. שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות  ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

גדי: היכולת שלכם להתחבר אל אהבה עצמית, היא המפתח לשינוי אותו אתם מחפשים. אהבה עצמית אמיתית היא אהבה שהאדם אוהב את עצמו ללא תנאי כלשהו, דהיינו אוהב את עצמו באמת. כל זמן שהאדם אוהב את עצמו בגלל ש..., או רק אם... אין זו אהבה עצמית. איך מגיעים לאהבה עצמית אתם שואלים? אז ככה: הדרך היחידה להגיע לאהבה עצמית אמיתית, היא על ידי הבנה, קבלה וגישה חיובית. על האדם להתרגל לדון את עצמו לכף זכות ולשפוט את עצמו בצורה חיובית. להיות (שלם גם אם לא מושלם.) באופן כללי: אחרי תקופה לא קלה מגיע שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות לשינוי מבורך שיכניס מעט רוגע, סדר והגיון בחייכם. כדי מאוד לנצל את המומנט החיובי שנוצר בשבוע זה ולהמשיך להתקדם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנויות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקראים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. נושאים שקשורים בתזונה נכונה, אורך חיים בריא, יופי, וספורט עולים על הפרק למתמידים צפוי שינוי מבורך. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם תסכול וחוסר נחת. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. זוגיות: לרווקים זו תקופה טובה להיחשף ולהכיר אנשים חדשים שעשויים לעניין אתכם. הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. אצל חלקכם, קשר ישן שב ומתחדש. לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח כמו למשל ללכת ללמוד מודעות עצמית או תחום רוחני אחר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 דלי: למרות שאתם עייפים ואולי קצת מאוכזבים, אסור לכם להרים ידיים ולהתייאש. הפריבילגיה לוותר אינה קיימת ורק נחישות והתמדה יובילו לפתרון. השבוע יושם הדגש על כל הקשור לנושא הכסף. לאחרונה אינכם חווים נחת בתחום זה והדבר מוביל לדאגה וחוסר נוחות. על מנת שתוכלו לעבור את התקופה הזו בשלום, עליכם להפעיל שיקולים כלכלים נבונים ולהצטמצם. עבודה: התחושה שאינכם מתוגמלים מספיק מנקרת במוחכם וגורמת לכם לחוסר מוטיבציה, מומלץ להתעלות מעל רגשות אלו ולהמשיך לתת את כל מה שאתם יכולים בסופו של דבר המאמץ ישתלם. נושא המגורים עולה על הפרק והדבר יתפוס תאוצה בחודשים הבאים. נושא או עשייה שמאוד חושב לכם לקדם, אינו זז בקצב שמניח את דעתכם. ההבנה שאתם הם אלו שמכתיבים את הקצב היא המפתח להיחלצות מהקיבעון בו אתם מצויים. במידה ואתם רוצים שינוי ותזוזה, יהיה עליכם לשנות גישה ולקחת אחריות מתוך ידיעה שאם אין אני לי מי לי!! זוגיות: יש דברים רבים שצריכים להיאמר, אך אתם בוחרים לנהוג בחוסר יושר עם עצמכם ועם בן זוגכם ומדחיקים את אשר על לבכם. צעד זה לא יוביל לשיפור והדחקה של הדברים תעצים את רגשות התסכול שעשויים להוביל לבחירות מוטעות. תופתעו לגלות שכאשר אתם נוהגים בשיתוף ובפתיחות כלפי בן הזוג, אתם מוצאים את עצמכם נהנים מאוד מהביחד ומתחושת השלמות. כמו כן השבוע יהיה עליכם להיזהר בכל הקשור לנהיגה ולנסיעה בדרכים. זכרו, שהחיפזון הוא מהשטן ושכל עכבה לטובה. התיקון השבועי: להתמיד בנחישות עד הסוף ולהאמין שיש לכם את מה שצריך כדי להצליח. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגמרא אומרת שלמרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים. ביכולתנו ללמוד מהכעס, ותוך כדי כך, להצליח לשלוט לא רק בו, אלא גם בעצמנו.

 דגים: מעבר ממים סוערים למים שקטים יותר. תקופה סוערת ורוגשת מבחינה נפשית מסתיימת ובחצי שנה הקרובה רבים מבני מזל דגים יעברו ב"ה שינוי חיובי שיאפשר להם להתחזק מבחינה נפשית, רוחנית ורגשית ולממש את רצונותיהם בצורה יעילה יותר ממקום בטוח יותר.. לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס לחייכם שינויים חיוביים, אך למרות זאת רבים מבני מכם מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם, כלומר: בואו לייעוץ. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שרבים מכם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר. הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים,שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!                           

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה