ויכוח שהתעורר בקבוצת הוואטסאפ של הוועד הכיתתי הגיע לדיון בבית המשפט

$(function(){setImageBanner('9bcb2576-393e-4d31-9333-1e818f593252','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50323,'Image','');})

ויכוח שהתעורר בקבוצת וואטסאפ של ועד כיתה באחד מבתי הספר באשדוד הסעיר את ההורים ואף הגיע לדיון בבית המשפט בבאר שבע, לאחר שאחד ההורים הגיש כנגד יו"ר הוועד תביעת לשון הרע שהסתיימה בלא כלום

אילוסטרציה - שיחת וואטסאפ

קבוצות הוואטסאפ הפכו לכלי תקשורת עיקרי בכל מה שקשור למעורבות של מספר אנשים רב, במקרים רבים לדאבוננו בקבוצות אלו לעיתים ישנן השתלחויות והכפשות כאלו ואחרות, אולם המקרה של אותה קבוצת וועד כיתה מאשדוד הגיע עד לאולם בית משפט השלום בבאר שבע.

במקרה המדובר התעורר ויכוח בין אחת האימהות והאבות בוועד סביב מתנה לחג. בדיון בקבוצה החלו הורים מסוימים בועד הכיתתי לומר כי האיש עדיין חייב כסף עבור מתנה שרכשה האם בכלל וכספי הועד שמוחזקים אצלו.

הוא מבחינתו טען כי שילם, וטען כי הוועד הנוכחי לא עושה את עבודתו נאמנה, לא נוהג בשקיפות מול ההורים, והוא רוצה לקחת עליו את התפקיד בכדי לעשות סדר.

הוא לא הסתפק בכך ואף האשים את חברי הוועד כי מדובר ב"חונטה", כי חלקם מריונטות וכי ראש הוועד הנוכחי (הנתבעת) היא למעשה ראש החונטה.

עו"ד שרון קולסקי (יח"צ)

באווירה זו על פי פרוטוקול הדיון שארך מספר שעות, החלו חלק מההורים לענות בחריפות לאיש חלקם טענו כי הוא "ירד מהפסים", כי הוא "נוהג בכוחנות" והיה אף מי שכינה אותו שקרן כיוון שטען כי הוא מטיף לסדר, ולשקיפות שעה שהוא לא שילם את דמי הועד בשנים הקודמות.

באותו שלב עזבו מרבית חברי הוועד את הקבוצה, ואז רשמה לו הנתבעת "קודם תחזיר את הכסף או שתיקח אותו לטיפול נפשי".

מתברר שזה היה הקש ששבר את גב הגמל, האיש פנה לעורך דין ומיהר להגיש כנגדה תביעת לשון הרע שנידונה לאחרונה בבית משפט השלום בבאר שבע. בדיו הוכיח עורך הדין שרון קולסקי, כי אין ולא היה מקום להגיש את התובענה ובהמלצת השופטת התובענה נדחתה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



אולי יעניין אותך גם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה