חוכמת הגבות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('218bec1b-0753-4c09-80dc-02f8c1dc25de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,50362,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('218bec1b-0753-4c09-80dc-02f8c1dc25de','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,50362,'Image','');},15]]);})

מחקרים מוכיחים, שניתן לאפיין את האישיות ע"פ צורת הגבות: עבות, דקות, ישרות, או מוקשתות. מה אומרות הגבות עליך, ואיך תתאימי אותן למבנה פנים והאישיות? (ירין שחף)

איפור ירין שחף צילום שגב אורלב

גבות עבות הן הטרנד הלוהט כרגע, בניגוד גמור לשנים קודמות, בהן היו דקות במיוחד. אל השימוש הותיק בפינצטה היתווספו טכניקות ומיכשור חדש, המאפשרים תוצאות מרשימות, מדודות ונכונות.

ירין שחף: בביה'ס למקצועות היופי שבניהולי, החלטנו על פתיחת קורס גבות Master מספק מסלול מקצועי יסודי ביותר ללימודי עיצוב גבות ושיטת המיקרו-בליידינג. בקורס זה תוכלי לרכוש את כל הידע והכלים על מנת לעסוק באחד התחומים המבוקשים והפופולאריים ביותר בעולם היופי והקוסמטיקה. הקורס מכשיר את תלמידיו להתמחות בעיצוב גבות על שלל תחומיו – החל מטכניקות וטרנדים לאיפור גבות, דרך עיצוב גבות באמצעות פינצטה, חוט ושעווה ועד לשיטת המיקרו-בליידינג באמצעות מחטים, שכבשה את העולם כולו.

 

מהי שיטת המיקרו-בליידינג?

מיקרו-בליידינג היא טכניקת עבודה ידנית להדמיית שיער בגבות. לעומת טיפולים אחרים עם מכשור חשמלי, המיקרובליידינג נחשב לטיפול עדין מאוד, המקנה תוצאות טבעיות ביותר. הטיפול מתאים לרוב האנשים, וכיום זוהי אחת מהשיטות הפופולאריות ביותר למילוי גבות בארץ ובעולם בכלל.

למעשה מדובר בטיפול מעולם המיקרו-פיגמנטציה שאינו נחשב לאיפור קבוע מכיוון שהוא זמני. ברוב המקרים מתבצעים שני טיפולים בהפרש של כחודש-חודשיים, והוא מחזיק בממוצע בין שנה לשנה וחצי. היתרון שלו שהוא אינו מצלק את העור, לא גורם לשינוי בגוון הגבה, ומאחר שמדובר בטיפול זמני, הוא ניתן לשינוי בקלות יחסית.

 

מה אומרות הגבות?

 

צורת הגבות יכולה לשנות לחלוטין את מבנה הפנים, בעוד שעיצוב לא נכון עשוי ליצור הבעת פנים זעופה, לא טבעית, או חסרת פורפורצייה. יש להתאים את העיצוב לתווי הפנים, וליצור מראה הרמוני ואסתטי.

גבות עבות ופרועות

מעידות על ביטחון עצמי ,ישירות, יכולת ארגונית, הבנה ועשייה מהירה.

גבות מקורזלות

מצביעות על הליכה נגד הזרם, פריצת מוסכמות, עקשנות וחוסר רצון לפשרה

גבות דקיקות וקצרות במיוחד

משקפות אובססיביות, היפראקטיבית, קושי בהתמודדות במצבי לחץ ומבעיות קשב וריכוז.

גבות ארוכות

מסמלות טוטאליות תחרותיות, התמודדות עם מצבי לחץ והישגיות.

גבות דלילות

מאופיינות בחולשה, נוירוטיות , עצבנות, התמודדות עם מצבי לחץ.

גבות גבוהות

מעידות על אינטליגנציה , חשיבה יצירתית-לוגית ויכולת אינטואיטיבית גבוהה.

גבות עגולות

מאפיינות נרקיסיזם, ריכוזיות, רצון לשליטה ונראות.

גבות ישרות עם שיער חלק ומרווח

רגישות יתרה, נועם הליכות, נימוס, הקשבה, פתיחות מחשבתית לרעיונות ומצבים חדשים. יכולת הסתגלות ויצירתית.

 

רגע לפני המריטה, איך להתאים למבנה הפנים?

למבנה פנים מוארך כדי לאמץ סגנון של גבות ארוכות ועם קשת נמוכה, שיטשטשו את אורך הפנים ויעניקו אשליית רוחב. לבעלות פנים אובאלי-קלאסי אין מגבלות עיצוב כל סגנון הולם. למבנה פנים עגול: יש לעצב את הגבות לגובה ולא לרוחב. העיצוב הנכון הוא בעל קשת גבוהה’ שיטשטש את הפנים הרחבים. ולמבנה מבנה פנים מרובע: גבות עם זוויות יעזרו לטשטש מראה נוקשה.

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה