איך בוחרים מברגת אימפקט

$(function(){setImageBanner('dbb7e162-3694-496f-a036-7c2f3e331d5f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

חנויות כלי העבודה או הרשתות השונות מציעות לנו הרבה מאוד סוגי של מברגות. המבחר המגוון עלול להקשות על הבחירה. אז קודם כל, מי שמבין ממליץ להעדיף מברגת אימפקט על פני מברגה רגילה. כך, על רגל אחת, כבר מצליחים לצמצם בהרבה את האפשרויות הקיימות. אבל עדיין, יש הרבה מאוד דגמים שמהם אפשר לבחור. כעת נעשה לכם סדר ונסביר אך בוחרים את מברגת האימפקט שהכי תתאים לצרכים שלכם.

Pixabay

למה אימפקט ולא מברגה רגילה

למי שטרם השתמש במברגת אימפקט, תעלה בוודאי השאלה מה רע במברגה רגילה? אז קודם כל, אין כל רע בדגם הרגיל. אבל למברגה אימפקט יש יכולות שאין לכלים אחרים. הרעיון הוא לייצר יותר כח, על ידי הלימות קטנות על הביט, בזמן הסיבוב של הבורג. כלומר, בכך משיגים יכולת להבריג גם ברגים ארוכים במיוחד וגם להשיג כוח עודף אל מול משטחים יחסית מסיביים. מי שרוצה את הכלים שלו עם יכולות משופרות, בהחלט ימצא את מבוקשו.

האם לשם המותג יש משמעות

רבים תוהים עד כמה חשוב השם שעל המברגה. כלומר האם לבחור אוטומטית יצרן מוביל, שנחשב למותג. ובכן, למותג וליצרן יש לא מעט משמעות. אבל כדאי לזכור שגם למותגי המברגות המובילים יש די הרבה דגמים. אז עם כל הכבוד ליצרן כזה או אחר, יש דברים לא פחות משמעותיים. למשל, לעוצמה של המברגה, למהירות שבה ראש המברגה יכול להסתובב ועוד. למעשה, מה שאפילו חשוב יותר זה השימושים הצפויים. כלומר שאלו את עצמכם עד כמה אתם עומדים "להעסיק" את המברגה. ככל שהשימוש יהיה תדיר יותר וממושך יותר, כך כדאי להשקיע בדגם חזק ועוצמתי יותר.

עד כמה חשוב שיהיה לכם נוח

אולי בעתיד מישהו ימציא מברגה שפועלת מעצמה, ללא מגע יד אדם. אבל כיום, נצטרך לבצע את העבודה בשיטה הקלאסית, תוך אחיזת המברגה בשתי ידיים. על כן, אל תתפשרו ותבחרו דגם שלא כל כך נוח לכם להחזיק. מבחינת המשקל, ידיות האחידה והנוחות הכללית, מברגת אימפקט שיהיה לכם נוח להחזיק ולתפעל תהפוך את ההברגות למתוקתקות ואת ההפעלה להרבה יותר נוחה ומדויקת.

וולט, וואט ומה שבינהם

די קל להתבלבל בין מונחים כגון וולט או וואט ואמפר וכיוצא באלה. בבחירת מברגה מסוג אימפקט, חשוב בעיקר לשים לב לעוצמת הוולט. ככל שהדגם שבחרתם הינו בעל וולט גבוה יותר, זאת אומרת שאתם מקבלים כלי יותר חזק. בדרך כלל, האלמנט הזה משתקף גם במחיר שתצטרכו לשלם. אבל למי שדרוש הכלי שלא ישב ויעלה אבק אלא יעבוד, יבריג ויוציא ברגים, מי שאוהב לעשות דברים במו ידיו, זו הבחירה המתאימה. אגב, מי שזקוק לכלי יחסית חזק, לא כדאי להשתמש במברגה גם כמקדחה. כלי ייעודי לכל משימה ישיג את הביצועים הטובים ביותר, בלי קלקולים ובלי תקלות.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה