בשמים הכי טובים לגברים שמטפחים את עצמם

$(function(){setImageBanner('fb7d5e9b-daa7-4cd8-9fc4-6ae13c5b9ac0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

אם בעבר להיות "גבר אמתי" היה אומר להשקיע בעצמך כמה שפחות ובטח שלא לעסוק בטיפוח, כיום המצב שונה לחלוטין. המושג גבר מטרוסקסואל כבר כמעט איבד מהרלוונטיות שלו. כיום מרבית הגברים בישראל דואגים למראה שלהם באופן קבוע. ניתן לראות זאת גם בדמותם של גיבורי התרבות המודרניים בארץ – כוכבי הריאליטי. הם כבר לא מתביישים לדבר בשידורים על ניתוחים פלסטיים, הזרקת חומצה היאלורונית וטיפולי בוטוקס.

freepik

הגבר המודרני מודע למראה שלו, לעור שלו ולצורה שבה הוא מריח. לכן, עולם הבשמים לגברים נמצא בשיאו בשנים האחרונות. בושם לגבר כבר לא נחשב לכל דבר המפיץ ריח טוב לאחר הגילוח. צמחו מותגים רבים שמשקיעים משאבים גדולים מאוד ביצירת בשמים הכי טובים לגבר שמטפח את עצמו באופן מודע.

מודעות עצמית בנושא טיפוח הגוף והעור נחשבת כיום גם למצרך מבוקש בעולם הדייטים. נשים רבות מעדיפות גבר מטופח עם מראה שפעם היינו קוראים לו מטרוסקסואלי. אותם גיבורי תרבות מודרניים שהוזכרו קודם לכן בהחלט מסמלים את המגמה הזו, שניכרת בארץ ובכל רחבי העולם המערבי.  

אילו סוגי ריחות מתאימים לגברים

גברים שקונים לעצמם בושם אינם שונים בשלב הבחירה מנשים שקונות בושם. הם צריכים להתאים את הבושם שהם הולכים איתו לטעם האישי שלהם. במובן זה, אין ריח ספציפי מסוים שמתאים לגברים באשר הם. כל גבר צריך לבחור בעצמו את הבושם שהוא מרגיש נוח איתו ושנותן לו תחושה טובה לגבי עצמו.

מכיוון שחוש הריח הוא חוש עוצמתי ביותר, ההשפעה של ריח הגוף שאיתו אנו מסתובבים בעולם היא רבה מאוד. מחקרים מראים שחוש הריח משפיע על בחירות רבות שאנו עושים, גם אם באופן בלתי מודע. חוש הריח יעזור לנו לבחור בת זוג או בן זוג, יגרום לנו לגבש דעה על אנשים שאנו באים איתם במגע וגם יכוון בחירות צרכניות שונות אחרות שלנו.

אך חוש הריח הוא דבר סובייקטיבי מאוד. לא ניתן לומר באופן מוחלט ובלעדי איך מריחים בשמים הכי טובים לגבר. לכן חשוב שכל גבר שהולך לקנות לעצמו בושם חדש ישתמש בשיטות המוכרות כדי לבחור את הריח הנכון עבורו.

איך מתאימים בושם לגברים?

התאמה של בושם נעשית על ידי התזה שלו על חלק כלשהו בפרק כף היד או בכף היד עצמה. לאחר שמחכים מספר רגעים, ניתן להריח את הניחוח ולראות מהי התגובה הראשונית שהוא מעורר. חשוב ללכת לפי התגובה הראשונית הזו. חוש הריח הוא חוש שפועל באופן מיידי והוא עוקף חלקים במוח שהם רציונליים והגיוניים יותר. לכן, החוויה הראשונית שהריח מעניק היא התחושה האינטואיטיבית האותנטית שתהיה לנו כלפי אותו ניחוח.

לאחר שמנסים כמה בשמים, ומתיזים אותם על מקומות שונים ביד (כדי שלא יתערבבו זה בזה), ניתן לקבל החלטה. ההחלטה צריכה להיות מבוססת על האינסטינקט הראשוני. אין גם טעם לשאול אדם אחר מה הוא חושב על אותו ריח. בחירת בושם היא דבר אינדיבידואלי מאוד. הסייג היחיד שיש לכלל זה הוא התייעצות עם בת הזוג. מאחר וככל הנראה היא תבלה זמן רב בהרחה של אותו בושם, כדאי לוודא שהריח מוצא חן בעיניה גם, לפני שמבצעים את הבחירה הסופית.

לסיכום

בושם הוא דבר שיש לו עוצמה רבה. כיום, הנורמה היא להיות גבר מטופח שמודע למראה שלו ולריח שהוא מפיץ. גברים כאלה צריכים להתייחס לבחירת הריח שהם מפיצים בתשומת לב רבה. בחירת בושם היא דבר אישי ואין כללים מוחלטים לגבי הניחוח המתאים ביותר לגברים – ולכן כדאי להסתמך על התחושה הראשונית בזמן הבחירה עצמה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה