ג'קוזי למרפסת – לעוף על החיים

$(function(){setImageBanner('f5a367e7-1640-45a9-a971-476e170d9b03','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

מה צריך לדעת לפני שמזמינים ג'קוזי למרפסת, איזה אישורים יש להביא ועד כמה זה ישדרג לכם את איכות החיים? כל התשובות ממש כאן

pixabay

ג'קוזי למרפסת זו חווייה אדירה, שיכולה לתת בוסט מטורף לרומנטיקה בבית, לאווירה המשפחתית וכמובן להפוך את הבית שלכם לכזה שכו-לם רוצים להתארח בו. העניין הוא שכאשר מדובר על ג'קוזי למרפסת, יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת כדי לשמור על הביטחון והבטיחות וכדי שהבילוי יהיה כזה שתרצו לחזור עליו שוב ושוב.

התקנה של ג'קוזי למרפסת דורשת אישור של מהנדס מבנים (קטנסטרוקטור). הסבה לכך היא שהג'קוזי מוסיף משקל רב על המרפסת וצריך לוודא שהמבנה יוכל להחזיק את המשקל הנוסף לאורך זמן מבלי שהיציבות שלו תיפגע או שחלילה תהיה קריסה. אישור ממהנדס המבנים ניתן לאחר שבוחנים את מבנה המרפסת, ובכלל זה את היכולת שלה לשאת משקל כבד, וכן את המשקל הכולל של הג'קוזי, בהתאם לקיבולת המים בו ובהתאם למספר האנשים שאמורים לעשות בו שימוש.

יש לציין כי במידה והקונסטרוקטור לא מאשר התקנה של ג'קוזי למרפסת AS IS, לא מדובר בסוף פסוק. ניתן לבחור מקום ייעודי במרפסת אשר כן יכול להחזיק את הג'קוזי, או לחילופין לבנות אותו על רשת של קורות, שיתרמו לחלוקה שונה של משקל המים. כך או אחרת, אחרי אישור מצד מהנדס המבנים, יש לכם את האישור הדרוש כדי להתחיל לעוף על החיים.

ג'קוזי למרפסת – השקעה מפנקת במיוחד

ג'קוזי למרפסת ישנה לכם את החיים בכמה וכמה מובנים:

ראשית, בסוף כל יום תוכלו להתרווח – בין אם אתם זוג או משפחה – בג'קוזי המפנק, להתענק על מוסיקה טובה וכוס יין איכותי ולהרגיש על גג העולם.

שנית, ג'קוזי למרפסת מאפשר לכם הנאה בכל מזג אוויר. דמיינו שיורד בחוץ גשם זלעפות ואתם משכשכים בג'קוזי לוהט ונהנים מהשילוב בין החוץ לבפנים בצורה שהיום נראית לכם לא פחות מדימיונית.

שלישית, ג'קוזי למרפסת מאפשר לכם להרפות את השרירים, להפחית את העומס המופעל על הלב, להגיע לרגיעה שתשפר לכם משמעותית את איכות השינה ובהמשך את התפקוד לאורך היום יום.

רביעית, ג'קוזי למרפסת מסייע להפחדת של מתח, לחץ וחרדות שנגרמים עקב אירועי היום יום. יש משהו בטבילה במים הנעימים אל מול נוף יפהפה, כשאתם בבית הפרטי שלכם שיכול לשנות לגמרי את הזווית שבה אתם מסתכלים על העולם

חמישית, ברמה החברתית, ג'קוזי למרפסת מסמן אתכם כחלק מאנשי חוג הסילון. כאלו שכולם רוצים להיות בחברתם, להתארח אצלם ולהימנות על חלק מחוג החברים הקרובים שלהם.

עם כל הטוב הזה, נשאלת רק השאלה איזה ג'קוזי למרפסת אתם בוחרים להתקין ומתי תהיה הפעם הראשונה שתלחצו על כפתור ההפעלה והג'טים המפנקים יתחילו לעבוד במרץ ויגרמו לגוף שלכם ליהנות עד הגג...

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה