הסדרות האלו הולכות לקרוע אתכם מצחוק, בהבטחה!

$(function(){setImageBanner('2b2baefe-d312-4b5b-9ab3-43c750f85a57','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

freepik

כולנו צריכים לצחוק מידי פעם
סדרת קומדיה טובה יכולה לעשות לנו את היום. אחרי ריבים מעצבנים בעבודה ופקקים ארוכים, כיף להגיע הבייתה, להתיישב על הספה הנוחה בסלון ולצחוק. בשביל לעזור לכם למצוא את סדרת הקומדיה החדשה שתראו, ריכזנו עבורכם את הסדרות הכי טובות בסוגה. תהנו!

איך פגשתי את אמא
כנראה שכולכם מכירים לפחות בשם את "איך פגשתי את אמא". הסדרה עוקבת אחרי טד מוסבי, צעיר ניו יורקי ועל החיים שלו ביחד עם חבריו הטובים בארני, לילי, מרשל ורובין. הסיבה שהסדרה קיבלה את השם הזה אגב, היא כי בסופו של דבר, למשך תשע עונות הסיפור שמגולל בסדרה הוא הסיפור שטד מספר לילדיו על ההתרחשויות שהביאו ליום בו פגש את אימם.

ריק ומורטי
"ריק ומורטי" היא סדרה שנונה ובועטת שעוקבת אחרי מורטי הקטן והסבא האלכוהוליסט שלו וההרפתקאות שלהם בחלל. הסדרה מלאה בגסויות, הומר ילדותי למדיי ואנימציה מהפנטת. כנראה שאחרי שתתחילו לא תוכלו להפסיק, אל תאשימו אותנו.

משפחה מודרנית
"משפחה מודרנית" עוקבת אחרי המשפחה של ג'יי פריצ'ט ומשפחותיהם של ילדיו קלייר ומיטשל. בהומור שנון ומיוחד הסדרה תצליח לעורר בכם הזדהות ולהזכיר לכם סיטואציות מצחיקות ומפתיעות שכנראה קרו מתישהו גם במשפחה שלכם. 

המקום הטוב
"המקום הטוב" עוקבת אחרי הצעירה אלינור שלסטרופ שמגיעה עם יום מותה מגיעה ל"מקום הטוב", או במילים אחרות, לגן עדן. הגעתה של אלינור ל"מקום הטוב" מפתיעה אותה בהתחשב בדברים שעשתה במהלך חייה ובאנשים הטובים שהיא מוקפת בהם. האם תגלה למישהו שנעשתה טעות? לאן מגיעים האנשים הרעים?

ברוקלין תשע תשע
הסדרה עוקבת אחרי מחלקת הבילוש 99 בברוקלין ואחרי החוויות המצחיקות והמוזרות שהם עוברים. מדובר בסדרת סיטקום שנונה וכיפית לצפייה שתסחוף אתכם לתוכה תוך רגעים ספורים. הדמויות השונות והעלילה המצחיקה הופכים את הסדרה לאחת מסדרות הקומדיה הכי טובות שיצאו בעשור האחרון.

על סדרות טי וי שמעתם?
באתר Sdarot TV תוכלו למצוא את כל הסדרות ברשימה וסדרות רבות נוספות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה! הסבר מעמיק מאוד איך להשתמש באתר סדרות טי וי תוכלו למצוא בקישור הבא

עדיין מתלבטים?
לקריאה נוספת, אתם מוזמנים להיכנס לרשימת הטובים ביותר של IMDB ולמצוא את הקומדיה הבאה שלכם בקישור הבא. תהנו!

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה