הרמת חזה – למה לא להיראות מושלמת?

$(function(){setImageBanner('c34c1827-5425-462b-87b6-958cb7b5448a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

למה לא באמת? הרי כיום הטכנולוגיה הכירורגית והפתרונות להליכים אסתטיים הגיעו לקדמה כה מרשימה, עד כי רשימת ההליכים האסתטיים הולכת ומתרחבת מדי שנה, וקטלוג השינויים מאפשר לך לבנות את הגוף המושלם. הרמת חזה הינו הליך לא מורכב במיוחד, כפי שניתן להבין מההתאוששות המהירה שהוא דורש. לכן נשים רבות בישראל בוחרות מדי שנה להרים את החזה, ולעיתים גם לעצבו אחרת, בכדי ליהנות מהגוף המושלם.

הרמת חזה

ישנן דרכים שונות לבצע את ההליך הרפואי הנ"ל, וסיבות רבות לבחור בו, ולכן במאמר קצר זה נסקור כמה מאלו ונעזור לכן להבין לקראת מה אתם צועדות, ומדוע. אנא קראו בעיון, והחליטו האם הרמת החזה שלכן זה הפיתרון האידיאלי למראה שלכן.

מתי נדרשת הרמת חזה?

כפי שכבר ציינו, הרי שיש סיבות שונות שמובילות נשים בכל העולם וכמעט בכל גיל לבצע ניתוח הרמת חזה. לפניכן מספר סיבות עיקריות שמעודדות נשים בעולם ובישראל לעשות זאת:

  1. הריונות והנקה – ההיריון משנה הרבה מאוד בגוף, וכמובן שגם בחיים. להיות אמא זה מדהים, אבל מה עם הגוף שלך? ובכן, נשים רבות בוחרות לבצע את הרמת החזה שלהן לאחר השינויים הגדולים שגופן חווה בתקופת ההיריון, בלידה ובהנקה. במקרה זה יש להמתין מספר חודשים לאחר סיום ההנקה, בכדי לאפשר לשד לחזור למצבו הרגיל, עם בלוטת שד קטנה יותר ומבנה יציב ופחות משתנה, שכן לא ניתן להניק לאחר הניתוח.
  2. ירידה דראסטית במשקל – לא רק לאחר לידה, הרי שירידות חדות במשקל, ואפילו שהן נעשו בהדרגתיות יחסית, משאירות אותנו לרוב עם שינוי משמעותי במראה השד והחזה, כך שהרמתו היא פיתרון פשוט, מהיר ואלגנטי, ומאפשר לך ליהנות עד תום מהגוף הרזה והחטוב שלך, מבלי להתפשר על שדיים נפולים.
  3. גיל וכוח המשיכה – מה לעשות והזמן שאין רופא לו אינו פוסח על השדיים, שעם השנים סובלים משינויים מבניים ושקיעה מטה לעבר כח המשיכה. אולם הרפואה האסתטית לא יכולה לעצור את חוקי הטבע מלפעול את כוחם עלינו, אך היא בהחלט יכולה ואף מספקת מענה הולם לתוצאות פגעי הזמן, וניתוח להרמת החזה הוא דוגמא מצוינת לכך.

לא רק הרמת חזה!

רוב הנשים הניגשות להרמת חזה בוחרות למנף את ההזדמנות ולהוסיף כבר הליך מורכב יותר. הרי כבר הגעת למרפאה, ביצעת אבחון והתאמת טיפול, וקבעת תור להליך כירורגי תחת הרדמה, האם לא מוטב לנצל את ההזדמנות ולשפר את המראה הכללי קצת יותר?

מחשבה זו מובילה נשים רבות מאוד, שלא לומר את רוב מנותחות החזה, לשלב הגדלת חזה עם הרמת החזה. יותר מכך, ישנם מצבים המחייבים שילוב זה, שכן נשים רבות מגיעות לניתוח הרמת חזה לאחר שהחזה שלהן כבר דולדל ואיבד לחלוטין מצורתו. במקרים אלו השימוש בשתל מאפשר להן ליהנות לא רק משד מורם, אלא מעוצב להפליא, לפי הגזרה המושלמת להן.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה