ישר מהתנור לחיסכון המושלם: העסקים שכדאי גם לכם להכיר

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('75010e87-823c-4b66-b939-550d874673ef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('75010e87-823c-4b66-b939-550d874673ef','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

בינינו, זה לא ממש משנה במה אנחנו עובדים ומה אנחנו עושים בחיים, יוקר המחיה בישראל הוא אחד הדברים המאתגרים ביותר שיש וכולנו נאבקים מדי חודש כדי לצאת במאזן חיובי, מה שנעשה קשה ומאתגר אף יותר כשמדובר על משפחות עם הרבה ילדים. אנחנו צריכים להוציא כסף על קניות בסופר, לדאוג לטיפול רפואי לכל בני המשפחה, לשלם חשבונות, משכנתא או שכר דירה ונראה כי רשימת ההוצאות מסרבת פחות או יותר להגיע לקיצה.

FREEPIK

לצד תמונת המצב הזו, נראה כי במשקי בית רבים, האתגר האמיתי מגיע במקרים בהם צצות הוצאות גדולות וחריגות, בין אם אלו הוצאות מתוכננות וידועות מראש ובטח כשמדובר על הוצאות מפתיעות שלא תכננו מראש. בדיוק בגלל זה השאלה הנפוצה ביותר של ישראלים רבים היא האם ניתן לצמצם את ההוצאות הללו ואם אתם שואלים אותנו, התשובה היא חיובית באופן חד משמעי. כלומר, אם עורכים סקר שוק נכון, מבינים בדיוק מה מציעים לנו עסקים מסוגים שונים ובוחנים באופן מדוקדק את האלטרנטיבות, אפשר בהחלט להגיע למצב של חיסכון כספי מדי חודש. כדי להסביר בדיוק על מה אנחנו מדברים אנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים נהדרים שבהחלט יאפשרו לכם לחסוך וכל הדרך יוציאו אתכם עם חיוך. בואו נתחיל.

תכשיטים יוקרתיים במחירים מושלמים - דיאמור

אין ספק שרכישת תכשיטים היא במקרים רבים הוצאה גדולה וחריגה, ופעמים רבות מדובר במתנה המושלמת ומשהו שלא נרצה לוותר עליו. כך למשל, מי שרוצה לכרוע ברך ולהציע לבחירת ליבו נישואין, חייב לבחור מן הסתם טבעת מתוך מגוון של טבעות אירוסין  וזה משהו שאי אפשר לוותר עליו. במצבים הללו אנשים כבר רגילים שמה שנחשב לטוב ויוקרתי חייב גם להיות יקר וכאן יש לנו עסק שמוכיח שזה ממש לא חייב להיות ככה.

דיאמור הוא עסק ייחודי ויוצא דופן המייבא יהלומים במצב הגולמי שלהם ממכרות ברוסיה ובאפריקה אל מפעל יהלומים בארץ, שם הם עוברים ליטוש מקצועי. משם האבנים עוברות לידיו הנאמנות של אחד ממעצבי התכשיטים הטובים בישראל סשה צודיק, שם הן משובצות במגוון רחב של תכשיטים מסוגים שונים. שימו לב כי בניגוד לחנויות תכשיטים טיפוסיות, כאן נחסכים פערי תיווך והמשמעות היא שניתן למצוא תכשיטים יוקרתיים למדי במחירים נמוכים בחצי פחות או יותר מהמחירים הרגילים.

תוכלו לגשת לחנות הממוקמת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, שם תהנו מליווי צמוד בעיצוב התכשיט ואפשר אפילו לרכוש ולעצב תכשיטים דרך האתר ולהזמין אותם עד אליכם במשלוח מהיר ומאובטח עד הבית. עוד חשוב לדעת שכל תכשיט ויהלום מגיעים עם תעודה גמולוגית ממכון בינלאומי גדול ומוכר כך שמדובר בהחלט על מוצרים יוקרתיים ואיכותיים, מינוס פערי התיווך שהופכים את המחירים שלהם למופרזים ומוגזמים.

פתרונות ניוד מתקדמים, יחס אישי ומחירים הוגנים - גלגל יציב

במצבים בחיים בהם נרצה לדאוג לאיכות החיים של בני משפחה שאנו אוהבים וחפצים ביקרם, נהיה מוכנים להשקיע הרבה מאד מהכסף שלנו באופן טבעי למדי ולמרבה הצער יש גם עסקים שמנצלים את הדבר הזה. מנגד, אפשר לראות עסקים שפועלים מתוך תחושת שליחות אמיתית ומבינים עד כמה הם משמעותיים עבור הלקוחות שלהם וחברת גלגל יציב היא דוגמה נפלאה לכך.

מדובר על אחד מיבואני הקלנועיות ופתרונות הניוד לגיל השלישי ולבעלי מוגבלויות הותיקים והמובילים בישראל, הראשונים שייבאו ארצה דגמים שונים של קלנועית מסוג סולקס שנחשבת עד היום לטובה ביותר בשוק ועסק שפועל מתוך אהבה ואמפתיה גדולה ללקוחות. תוכלו למצוא אצלם מגוון גדול ביותר של קלנועיות, החל מדגמי יחיד ואפילו קלנועיות קומפקטיות ומתקפלות ועד לקלנועיות זוגיות גדולות וקלנועיות עם פתרונות אחסון מתקדמים וכן תוכלו לרכוש דרכם מגוון פתרונות חכמים כמו סוללות, מצברים, פיקודי שבת, מתקנים להליכונים ולקביים וכך הלאה.

מעבר למגוון הרחב של המוצרים ולהיכרות עם הצרכים של הלקוחות, מדובר כאמור על עסק ששם את הלקוח במקום הראשון. החל משיחת הייעוץ הראשונית, דרך ההתאמה המדויקת של מוצר לכל לקוח, הגעה לבתי הלקוחות להדגמה ותפעול ראשוני ועד למענה שוטף בכל בעיה ושאלה בדרך, מדובר על חבר'ה שפועלים מאהבה ודאגה ושווה בהחלט לראות את ההמלצות של הלקוחות המרוצים במרוצת השנים כדי להבין עד כמה זה משמעותי.

השירות שחוסך לכם זמן וכסף - מצברים עד הבית

בניגוד לקנייה של בגדים, מוצרי חשמל או מותרות מסוגים אחרים, רכישה של מצבר לרכב היא משהו שאנחנו אף לא מתכננים וברוב המקרים גם משהו שאנו צריכים באופן מיידי. ברגעים האלו נעשה הכל כדי להגיע בהקדם למוסך ונשאף לחסוך כמה שיותר זמן, מה שבדרך כלל לא קורה בגלל שצריך להניע את הרכב, למצוא מקום שאפשר להחליף בו את המצבר ולחכות בסבלנות עד שייתפנו להחליף את המצבר שלנו.

כאן יש לנו חברה מיוחדת בהחלט שמציעה שירות ייחודי ויוצא דופן שמביא את המצברים עד אליכם. כלומר, מתקשרים אליהם ברגע האמת ומסבירים את הבעיה, בוחרים בעזרתם מצבר מתאים לפי דגם הרכב שלנו ומסגרת התקציב, קובעים מועד התקנה ומקום בו ההתקנה תעשה (זה יכול להיות אצלכם בבית, במקום העבודה, בכל נקודה בדרך וכן הלאה) והחבר'ה יגיעו ויעשו את כל העבודה. בזמן הזה כמובן אפשר להמשיך בעיסוקים הרגילים וככה אנחנו חוסכים הרבה מאד זמן שכידוע שווה גם לא מעט כסף. אגב, שווה לדעת שמדובר על מומחי מצברים ותיקים שעובדים באופן ישיר עם היבואנים של כל המותגים הגדולים בארץ ובעולם, מה שאומר שהם יודעים להציע את המחירים הטובים ביותר, ככה שבסופו של דבר מדובר על חיסכון כפול ומכופל. שווה בהחלט להכיר! 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה