מדריך ללווה הטירון – כל מה שצריך לדעת על הלוואות

$(function(){setImageBanner('94f6ad36-bc80-4f5d-9537-e846c6df5919','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

לקיחת הלוואה יכולה לסייע לכם להגשים חלומות, אך חשוב לדעת לעשות זאת בצורה מושכלת ומיודעת. תחום ההלוואות יכול להיות מעט מבלבל עבור מי שניגש אליו בפעם הראשונה. לכן, לפני שאתם מתחייבים ללקיחת הלוואה הינה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא, כדי שתרגישו בטוחים לכל אורך הדרך.

pexels

הגדירו את ההלוואה באופן ברור

 

לקיחת הלוואה חייבת להיעשות תחת מטרה ברורה שאליה אתם רוצים להגיע. בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב, לתכנן חתונה או לצאת לחופשה, חשוב שתהיו מסוגלים לתת שם חד־משמעי למטרה. הלוואות הן התחייבות שאנו עושים אל מול המלווה ועלינו לעמוד בתנאי ההחזר במלואם. לכן, יש להיות בטוחים במאת האחוזים שאכן יש יעד לסכום ההלוואה. כמו כן, הגדרת המטרה תסייע לכם לקבוע ביתר דיוק את הסכום הדרוש לכם, מבלי שתתפתו לקחת סכום כסף מיותר.

 

ודאו שיש ביכולתכם להחזיר את ההלוואה

 

אי־החזר הלוואות יכול לשים אתכם במצב לא נעים אל מול הגוף המלווה, בין אם מדובר בריביות פיגורים או בין אם מדובר בהוצאה לפועל. כדי להבטיח שלא תגיעו לנקודה שכזו בשום שלב, בדקו טרם לקיחת ההלוואה האם ההכנסה שלכם מספיקה כדי להחזיר אותה במועד שנקבע. קחו בחשבון שהחזר ההלוואה מתרחש על גבי תקופת זמן ארוכה, שבה תחזירו חלק מהסכום בכל חודש בחודשו. לכן, עליכם להיות מוכנים גם למצב שבו הכנסתכם תשתנה למשל. באפליקציה של פפר תוכלו להגדיר בעצמכם את תקופת ההלוואה ואפילו את תאריך התשלום החודשי. כך למעשה יש לכם את האפשרות לנהל אותה בתנאים שלכם.

 

בחרו את הגוף המתאים ללוות ממנו

 

אם בעבר הבנקים היו המקום המרכזי שבו היינו לוקחים הלוואה, היום יש הרבה יותר אפשרויות מאי פעם. האופציות המרובות עשויות להקשות על ההחלטה שלכם מאיזה גורם כדאי לקחת את ההלוואה. כמו כן, על אף שנוספו אפשרויות כדאי לדעת שהבנקים הם עדיין האפשרות הטובה ביותר בכל הנוגע לגובה הריביות על החזר ההלוואה. לעומתם, על הלוואות מחברות אשראי או בתי השקעות תשלמו ריביות גבוהות מאוד ותנאי ההלוואה לא תמיד יהיו אידיאליים.

 

היתרון של חברות האשראי ובתי ההשקעות על הבנקים בתחום ההלוואות, הוא שתקבלו את סכום הכסף תוך זמן קצר יותר ועם הרבה פחות בירוקרטיה. הבנק הדיגיטלי של פפר שובר את הסטיגמה הזו והופך את לקיחת ההלוואה לפשוטה ועצמאית מאוד. בקשת ההלוואה מתבצעת תוך זמן קצר באפליקציה של הבנק, כאשר אתם מגדירים את מטרת ההלוואה, סכום ההלוואה, משך זמן ההחזר ותאריך התשלום החודשי. את כל זאת תעשו לפי תנאים שאותם יציג לכם הבנק בהתאם להתנהלותכם בחשבון, ההכנסות והסכום העומד לרשותכם בעובר ושב. מרגע סיום בקשת ההלוואה הסכום ייכנס לחשבונכם עוד באותו היום או ביום המוחרת לכל היותר.

 

מומלץ שלא להתפתות ולקחת הלוואה מגופים חוץ־בנקאיים המציעים הלוואה מהירה בריביות גבוהות ותנאים מחמירים. אומנם תוכלו לקבל את הכסף במהרה, אך ההלוואה הזו תלווה אתכם למשך זמן רב ואתם עשויים להפסיד יותר ממה שהרווחתם.

 

לסיכום, אינכם צריכים לחשוש מלקיחת הלוואה שכן בהחלט יש ביכולתה להזניק אתכם קדימה לעבר עתידכם. יחד עם זאת, חשוב לעשות זאת רק כאשר אתם יודעים בבירור מהי הדרך האופטימלית עבורכם לעשות זאת. כמו כן, היו מוכנים ומחושבים בכל הקשור להחזר ההלוואה. כך הכל יתנהל על מי מנוחות ואתם תוכלו ליהנות בשקט ושלווה מהכסף אשר לו הייתם זקוקים. לקיחת הלוואה יכולה להיות פעולה בטוחה שתעזור לכם לצמוח.

 

* כתבה זו אינה מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת האשראי. העמדת ההלוואה באמצעות בנק לאומי לישראל בע"מ וכפופה לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה