מהם התחביבים היקרים ביותר?

$(function(){setImageBanner('9448e261-3131-40f6-a41a-367b8122b730','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

depositephotos

הסיבות הנפוצות ביותר לקחת הלוואה לכל מטרה הן רכישת רכב חדש, חופשה, שיפות בדירה, חתונה או אירוע גדול אחר ועזרה לילדים. לצד כל אלה, יש סיבה נוספת עליה מדברים פחות - מימון תחביבים. אז נכון, יש לא מעט עיסוקים בשעות הפנאי שלא עולים הרבה, או בכלל, אבל כמובן שאתם לא בוחרים מה מרגש ומלהיב אתכם, ויכול להיות שלאורך החיים אספתם כמה תחביבים די יקרים.

אם זה המצב ואתם מתקשים למצוא מקורות מימון לפעילות בה אתם אוהבים לעסוק, יכול להיות כי הלוואה לכל מטרה היא אכן הפתרון. בסופו של דבר, בין כל הדאגות, הלחצים והחובות שלכם בכל תחומי החיים, חשוב שתדעו גם לפנות זמן לעצמכם, ולעשות מה שאתם באמת רוצים ושעושה לכם טוב.

אלה כמה תחביבים שכדי לעסוק בהם, אין ברירה אלא לפתוח את הכיס:

איסוף מכוניות

איסוף של חפצים מתחום מסוים הוא תחביב נפוץ, אפילו בקרב ילדים. עם זאת, יצירת אוסף כרטיסים של שחקני כדורגל או כדורסל, אוסף בולים או גולות, הם דבר אחד, בעוד איסוף מכוניות זה עולם אחר לגמרי. התשוקה לכלי רכב מפוארים, מפורסמים או עתיקים מובנת לגמרי, אך גם עולה בהתאם. רכב עתיק למשל, עשוי לעלות מאות אלפי שקלים, וזה עוד מבלי לדבר על אלפי השקלים שצריך לשלם בחודש על תחזוקה שוטפת.

הטסת כלי טיס

מאז ומתמיד, בני האדם רצו לפרוש כנפיים ולעוף. בשלב מסוים הצליחו להגשים את החלום הזה האחים רייט, עבור עצמם ועבור העולם כולו, אך מעטים האנשים שזוכים ממש לשבת בתא הטייס ולהטיס מטוסים או מסוקים בעצמם. אם אתם רוצים ללמוד לטוס, תצטרכו להוציא לא מעט כסף, וזה עוד כלום לעומת הסכומים הנדרשים להוצאת רישיון טיס אזרחי.

שיט יאכטות

יאכטות הן כבר לא רק סמלי סטטוס עבור עשירים ומפורסמים, והן לא בגדר פנטזיה בלבד להמונים. בסכום של 10-20 אלפי שקלים, ניתן לעשות קורס סקיפרים ולהשלים את שאר הדרישות לקבלת רישיון (קורס עזרה ראשונה ומפעיל רדיו). כמובן שהרישיון לא מספיק, והתחביב דורש גם קיומה של יאכטה. ובכן, רכישת יאכטה עולה לפחות כמה מאות אלפי שקלים, כך שאולי הלוואה לכל מטרה לא תספיק. אם בכל זאת זה התחביב שלכם ואתם לא מסוגלים לוותר, כמובן שניתן גם לשכור יאכטה לשיט, אך גם זה לא זול.

צלילות

אתם אולי חושבים לעצמכם: "זה לא תחביב שמצריך הלוואה לכל מטרה ", ובמידה מסוימת אתם צודקים. קורסים (כוכב 1 ו-2) לא עולים כל כך הרבה, בסך הכל כמה אלפי שקלים עבור שניהם, ואחרי שמוציאים רישיון תמיד אפשר לצלול באילת או בסיני. מצד שני, קשה לחזור לצלול כל פעם באותם מקומות, בעיקר כאשר ברחבי העולם מחכים כל כך הרבה אתרי צלילה מרהיבים, שכולם מדברים עליהם. יעדי צלילה כאלה, בתוספת ציוד צלילה אישי, יכולים לעלות הרבה מאוד כסף.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה